HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.11.21. 19:39 BlueBlack

5.rész

Szijjasztok!

Végre péntek van:D És holnap végre szombat,és..és..és..és...jön Tomcsikám:P

Szal,jó napom lesz:D Nah de nem unatotok senkit feleslegesen,új rész:P

5.rész:

TH fan leszek? és a felejthetetlen este

Majd Bill elment...felmentem fürdeni,majd hallottam,ahogy Barby hazajött.Miután lefürödtem,aludni mentem...Valami különöset álmodtam.
Azt,hogy Bill és én ültünk kint a hintánál és néztük a csillagokat,aztán Bill azt mondta hogy szeret,majd megcsókolt...Teljes átéreztem a csókját...egy ilyen álom után mindenki azt várja,hogy amit átérzett az be is teljesüljön...Az álmomat a telefonom csörgése zavarta meg...
Álmosan ránézek a kijelzőre,de nem ismertem a számot...
-Igen?-szólok bele álmosan
-Szia Áná,én vagyok az,Bill.
-Áh..szia
-Bocsi,felköltöttelek?
-Igen,de semmi baj,úgyis felkellett már kelnem.
-Oké..Azért hívlak,hogy megkérdezzem ráérsz-e ma este.
-Ma??Persze.Miért?
-Gondoltam,eljöhetnél hozzánk és folytatnánk a tegnap esti beszélgetést.
-Én szívesen elmennék,de...
-De?
-Kivagyok onnan tiltva.Nem emlékszel?
-Áh...tényleg...akkor tudod mit?Tiltás feloldva.Na mostmár jöhetsz.
-Rendben...mikor?
-8?
-Oké.Eljössz értem?-én
-Persze.Akkor 8ra ott leszek.
-Rendben.
-Na,de most mennem kell.Találkozunk este.Szia
-Oké,Szia.
---------------------------------------------
Gyorsan letusoltam,felöltöztem,és úgy döntöttem körülnézek a városban.Fogtam az eddig összegyűjtött pénzem(ami nagyjából olyan 100€ lehetett)és elindultam vele a városba.Igazából azt mondtam apunak,hogy csak körülnézek,és ami megtetszik megveszem,de nem ez volt a célom.Hanem konkrétan az,hogy bemegyek a lemezboltba,és megveszem a TH legújabb turné DVD-jét.Találtam is egy kis cd-s boltot,hát bementem.Körülnéztem,és meg is találtam a legújabbat.Zimmer 483 Európa turné.Levettem a polcról és odaadtam az eladó csajnak.
-Hello-köszön
-Hello
-TH fan vagy?-kérdi mosolyogva
-Hát...
-Én is!Ki a kedvenced?
-Öhm...hát...izé...mondjuk Bill.
-Nekem Georg!Egyébként tök jó ez a DVD...
-Aha...miért te már láttad?
-Persze...rengetegszer...amióta létezik a Tokio Hotel formáció,én odavagyok értük...
-Értem...
-Egyébként Kathrin vagyok!
-Én Anita!
-Új vagy erre??
-Igen,most költöztünk ide...
-Aham,értem.32€ lesz.
-Tessék.-adom oda a pénzt
-Köszi
-Én köszi
-Remélem még találkozunk.
-Én is!szia-én
-Szia
Épphogy kiértem a lemezboltból,megállt egy fekete autó,majd lehúzódott az ablak.
-Hello Kiscsaj!Mi járatban itt?-szól ki Tom az autóból
-Öhm...szia Tom...csak vásároltam...
-Aha...és már végeztél?
-Igen.
-Akkor pattanj be.Én is haza megyek.Hazaviszlek.
-Öhm..nem kell...
-Nah,gyere!Szállj már be!
-Áhh..nem...
-Szállj be,vagy megharakszok!
-Oké,oké!-mondtam,majd beszálltam az autóba.
-Nah azért.-mondja mosolyogva
Hazáig tartó utat végigdumáltuk.
-Nah itt is vagyunk.-Áll meg a házunk előtt Tom.
-Igen.Köszi hogy hazahoztál.
-Ugyan semmiség.
-Nah szia.
-Szia
Majd bemegyek a házba.
-Te meg hol a jó égbe voltál?-Barby
-Vásárolni...
-Mi??És engem nem hívál??Ikrek vagyunk!
-Igen,és?Akkor nem mehetek egyedül sehova?
-De,de akkor is...Még a telefonodat sem vitted,én meg itt aggódtam.
-Jaj..bocsi,ne haragudj...szólnom kellett volna...
-Rendben,de máskor szólj.
-Okéé
-Na és mit vettél?
-Nem fogod elhinni
-Nah mit??Mond már...-Barby izgatottan
-Találd ki!
-Segíts!
-Oké...Egy DVD...
-Igen??
-Ami,valami olyan dologról szól,ami minket azelőtt sosem érdekelt,sőt utáltuk őket...
-Ha??-Barby hülyén
-TH-s DVD!!
-Áhh...nem mondod komolyan??
-Dede!!!
-Oh...és te meg is akarod nézni?
-Persze..nem csak poénból dobtam ki az ablakon 32€-t.
-Hehe...32€ költöttél erre a szarra?
-Igen...és kíváncsi vagyok,hogy milyenek Billék...
-Te tudod...
Barbyval elvégeztük a házimunkát,majd olyan 4 óra fele felment a Barby gépezni...
Én betettem a DVD-t a lejátszóba,majd megnéztem...annyira tetszett,hogy másodjára is megnéztem..mikor már a 2. vége fele járt,elaludtam.
-Áná...-jön le Barby
*Semmi*
-Áná,elmentem
*még mindig semmi*
-diq...te csaj...elaludtál?hehe...-jön oda a kanapéhoz
Ekkor csöngettek
-Szia.-nyitja ki az ajtót Barby
-Hello.Anitáért jöttem.-Bill
-Oké,de előbb ébrezd fel,mert bevágta a szunyát a Csipkerózsika.Na szia.-mondta Barby,majd otthagyta Billt.
Bill odasétált a kanapéhoz,és látta hogy épp TH-t nézek,majd elmosolyodott.Egy darabig csak bámulta hogy alszok,de aztán hirtelen felébredtem,mert ismét Billel álmodtam és eszembe jutott hogy 8-ra jön értem.Hirtelen kinyitottam a szemem és felpattantam.Bill is megilyedt xD
-Hát te?-kérdem meglepődve
-Hát én?Jöttem nyolcra.-mondja mosolyogva
-Hupsz...elaludtam?
-Igen,kicsit...ennyire unalmas a DVD-nk?
-Nem,dehogy!Sőt..nagyon király!Már másodjára nézem!-mondom fülig érő szájjal
-Komolyan?
-Igen
-De azt hittem nem szereted a TH-t
-Nem is...csak kíváncsi voltam rátok
-Aham,értem...na jösz?
-Persze!-mondom,majd átmentük Billékhez.
Nagyon sokat beszélgettünk,és rájöttem,nem is olyan rosz a Tokio Hotel.
 

 

Komiiit:P

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr90781782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.11.22. 11:00:21

Guten Tag!:)
Jó lett a rész.:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása