HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.09.19. 17:00 BlueBlack

13.rész

HelloO0

Beteg vagyok:( Szerencsére hétvége jön,remélem kipihenem,ha meg nem,az is jó,nem kell menni suliba:)

NaH mInD1...13.rész:

Az új barátnő és az örűlt franciák

Másnap mikor felkeltem senki sem volt még bent a kórházban..Elindultam ki a wc-re,amikor az ajtóban egy lányba ütköztem.
-Bocsi.-én
-Nem,én bocs-mondja a lány mosolyogva
-Semmi baj....-mosolygok vissza rá,majd egy darabig csak állunk és mosolygunk egymásra amikor megszólal:
-Júúúj az fájhatott.-mutat a kezemre
-Kicsit...és neked??-mutatok a fejére,ami bevolt kötve.
-Kicsit...Jah egyébként Barby vagyok!-nyújta a kezét
-Anita...melyik kórteremben vagy?-én
-16!És te?-ő
-17!!!Pont mellette...
-Tök jó....
-Jaja-mondtam,majd összeismerkedtünk
***Délután van.Épp ülök az ágyon és a telómat nyomkodom,amikor hírtelen megcsörren.***
-Igen?-szólok bele
-Szia Anita!Nicky vagyok!
-Szijja!Mi a baj?
-Öhm...hát..baj??Az sok van...
-Micsoda???-kérdem meglepődve
-Hát...először is...tudom,elkellett volna neki mondanom,de nem szeretem Tomot...
-Mi????Hogyhogy??Miért??
-Az az igazság hogy mást szeretek.Van egy srác,olaszországban lakik,őt szeretem.
-Ezt nem értem....honnan ismered azt az olasz srácot??
-Nah igen,ez a másik dolog amit elkellett volna mondanom,neked meg a többieknek.
-Nicky....mondj már!
-Holnap elköltözünk Olaszországba..és előtte chateltem egy kicsit az olaszokkal,hogy milyenek..öhm...és megismerkedtem Giuseppe-vel.(egyébként van 1 ilyen nevű osztálytársam:D)
-Aham...hát azért elmondthattad volna...és már be se jösz elbúcsúzni???
-Sajnos nem.Azért is hívtalak...
-Kár!!Nagyon fogsz hiányozni!!
-Te is nekem!!!!Nagyon....-Nicky,hallani a hangján hogy mindjárt sír.
-Hát akkor jó utat és vigyázz magadra!
-Köszi!Rendben!De te is!!És ne légy többet bolond hisz Bill csak téged szeret!!!Ezt jegyezd meg!
-Oké...-mosolyodtam el(nah itt elkezdtem pityeregni)-...nah szia..
-Szia...-Nicky,majd letette.
Úgy éreztem elhal a szívemből egy darab.Hisz Nickyvel egy jó barátnőt vesztettem el....Nagyon szomorú lettem...Ültem az ágyon és pityeregtem.
Amikor a nyitott ajtón kopogott majd be is jött Barby.
-Hát te miért sírsz???Valami baj van?-ül mellém
-Elutazik az egyik legjobb barátnőm Olaszországba....
-Értem...szegényke...Gyere!-mondta,majd megölelt.
Ekkor ismét kopogtak,majd Tom jött be.
-Hello-köszönt,aztán megláttam hogy nem vagyok egyedül-Ohh...szia.
-Szia.-én
-Hello-Barby Tomra mosolyogva,amit Tom is viszonzott
-Tom vagyok!
-Barby!
Tom is beszállt a beszélegetésünkbe.Látszott,hogy nagyon tetszenek egymásnak,hisz egész idő alatt csak vigyorogtak egymásra...csoda hogy nem fáradt el a szájukxD
***Egy hónap múlva/febr.25/***(Barby lett a másik legjobb barátnőm.Tommal nagyon jóba van,de nem járnak...pedig egyértelmű hogy fülig szerelmesek egymásban...egyszerűen egyikük sem meri megtenni az első lépést....Billel nagyon jól vagyunk...nem is lehetnénk jobban...dúl a love xD szal.).***
Sajna suli van...Épp péntek...Nixyvel nevetve lépünk ki a suli ajtaján,amikor észreveszük hogy egy csomó lány TH-s pólókban, "Bill,akarom"xD,"Tom,gyere velem a hotelszobába" táblákkal a kezünkben...várnak(nagy valószínűséggel ránk).És épp azt kiabálják hogy Bill és Tom a miénk..meg v.mit franciául...
Aztán elkezdenek felénk szaladni.Mi Nixyvel persze azonnal visszaszaladtunk a suliba.Bementünk az osztályunkba,kulcsra zártunk az ajtót,elhúztuk a sötétítőket,és az ajtóhoz ültünk...
-Húúúh bazz...ez meleg volt!!-sóhajt fel Nixy
-Az!!!Ki a görcs hívta ezeket a francia ribiket??-én
-Heh...nem kell ezeket hívni..jönnek maguktől is...szerintem megtudták hogy Billnek és Tomnak van barátnője,és hogy azért mondták le múltkor a koncertet.
-Tényleg....bassza meg a jegesmedve...hogy a fenébe jutunk innen ki???
-Nah ez jó kérdés...2-őt és könnyebbet!
-Mikor mennek el?Itt éjszakázunk??2...azt hogy könnyebb-e nem tom...
-Hát nem könnyebb...!Sztem hívjuk fel a srácokat...
-Okééé

-Szijja Kincsem!xD-veszi fel Bill a telefont
-Szióka Drága...
-Valami baj van?Olyan furi a hangod..
-Baj??Öhm..igen..van 1 kicsi...
/-Úgy érti bazi nagy!!!-Nixy a háttérben/
-Micsoda???-Bill meglepődve
-Hát szóval...tök nyugisan sétálunk ki Nixyvel a suli ajtaján épp beszélgetünk hogy mi lesz a holnap esti program..
-Szívem,a lényeget...
-Benn rekedtünk az osztálytermünkbe,mert megleptek a francia TH rajongók...
-MI????????????????
-Jól hallottad Édes...Épphogy sikerült elmenekülnünk,szaladtak utánunk a "Bill,akarom" meg a "Tom,gyere velem a hotelszobába" plakátokkal,és azt kiabálták hogy Bill és Tom a miénk...
-Ezek betegek....
-Jah...
/-Bill!!!!!!!Nem akarok ilyen fiatalon meghalni!!-Nixy xD/
-Nyugi...mindjárt küldöm a testőröket..-Bill
-Oké..köszeee
-Nincs mit...hisz miattunk van ez az egész...ha valami bajod esne és azt soha nem bocsátanám meg a francia rajongóknak..
-Aranyos vagy.../ekkor a folyosón v.mit beszéltek franciául/-hhh...most lekell tennem...Szia
-Oké...Szia
-----------------------------------------
Nixyvel lélegzet visszafolytva ültünk az ajtóban...,majd hírtelen v.ki beakart nyitni,de mivel bevolt zárba nem tudott.Ekkor elkezdett kiabálni a többinek.Majd elkezdték verni az ajtót...Nixyvel már totál halálfélelmünk volt..XD Amikor hallottunk hogy megékeztek a testőrök..Csend lett a folyosón.
-Nézz ki!-Nixy
-Nézz ki te!-én
-Jaj...ugyan már...hallod hogy csend van!
-Igen?Akkor te miért nem mersz kinézni??
-Jaj Ana...ne izélj már...te vagy az idősebb!!
-Hjajj..nah jó....-mondtam elszántan,majd az ajtóhoz sétáltam,szépen lassan elfordítottam a kulcsot,kinyitottam az ajtót,majd kidugtam a fejem...körülnéztem...
Sehol senki...
-Nah???-Nixy a háttérben
-Eltüntek...
-Faxa.Akkor mehetünk is???-Nixy
-Igen.Azt hiszem...-mondtam,majd végül kimentünk a teremből,ki a suliból és hazaindultunk...majd éppségben hazaértünk.
 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr84671688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.09.20. 18:00:50

Hello!:)
Jó lett a rész!:)...Ana , nem vagy egyedül... Én is beteg vagyok...Francba!! XDJobbulást!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása