HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.09.17. 16:29 BlueBlack

11.rész

Szijjasztok!:)

Sajnálom,hogy tegnap nem raktam fel részt,de sajnos nem volt rá időm..:S

De már itt is van a 11.rész...

Exbarátnő,verekedés,ismét a kórházban

Egy hét után délután mikor hazaértem azonnal Billékhez mentem...
Bill épp a verandán ült...sötét volt és nem látott hogy épp a kapunál álltam amikor a csaj kiment hozzá és lesmárolta...
Majd Bill észrevett és elindult felém...Mikor elém ért,a könnyeim folytak és ennyit mondtam neki:
-Megbántam!-mondtam majd sarkonfordultam
-Anita várj!-Bill,kapta el a kezem
-Hagyj békén!!!-löktem el magamtól
-Várj!-kapta el újra a karom,de én egy hatalmasat bevertem neki és kifeküdt a hóra.
-Billcy!!!!Mit csinált veled ez a ribanc??-szalad oda a csaj
-Ribanc aki mondja!Hülye kurva!!!-fordultam vissza erre a csaj elkezdett előttem szaladni,de utolértem.
-Mi van???Nem mersz megütni?Félsz hogy visszaütök és fájni fog?-a csaj kényes hangon
-Anyád!-mondtam és lekevertem a csajnak is egy nagyot...
Majd elindultam...utoljára még Billre vetettem egy csúnya pillantást...
Pár másodperc múlva Tom lép ki a ház ajtaján.
-Mi ez a hangoskodás??-Tom
-Anita....-Bill hallkan
-Úristen...Bill mond hogy elmondtad neki hogy itt van Sandra.
Bill lehajtotta a fejét és hallgatott,Tom persze tudta,hogy ez nemet jelent..
-Szegény lány...-mondta Tom majd utánam szaladt.
A saroknál (épp a lámpa alatt) ért utol,majd megölelt...Bill látta és legszívesebben megölte volna magát...
-Jaj ne aggódj!!!Lesz másik,hisz te vagy a híres és gazdag Bill Kaulitz a Tokio Hotel frontembere...-a csaj
-Tessék???Ezért jöttél vissza????Mert tudtad hogy híres vagyok??Takarodj innen..-Bill majd becsapta az ajtótXD


-Sajnálom amit Bill tett veled....nem tudom mi ütött belé...-Tom hazfelé
-Aham...tudod,mikor a szilveszteri buli volt akkor is ezt mondtad...-mondom bőgve
-Igen...tudom...
-Az a baj...hogy Billnek túl nagy a szíve....és valószínűleg ez a csajt is megsajnálta vagy nem tudom...
-Ez a csaj az excsaja..-Tom
-Tessék???Az excsaja???
-Igen....-mondja hallkan
-Úristen....
Majd hazaértünk..
-Egyedül vagy??-Tom
-Igen..anyu konferencián van,majd csak holnap jön haza.
-És nem félsz egyedül?
-Hát...kicsit..
-Ne maradjak itt??-Tom
-Miattam nem kell...
-De én szeretnék,hisz ezek után....
-Rendben....
Tommal tv-t néztünk közben popcornt ettünk...majd elaludtunk a kanapén...
Reggel amikor anya hazaért jött vele Andreas és Bill is...amikor megláttak minket hát..kicsit meglepődtek,ugyanis...hát..én hanyatfeküdtem a kanapén...a bal kezem lelógott,Tom feje az én hasamon,az én jobb lábam pedig át TomonXD
Na szal...kinyitottam a szemem és észrevettem a kis közönséget..Hirtelen felkaptam a lában és Tomot jól (ott)megrúgtam,ő felugrott és a keze pont (ott)landolt nekemXD
Aztán ő is észrevette és gyorsan elkapta onnan a kezét...Bill besokalt és elment...
Anyának elmondtam hogy mit is csinált Bill...majd felmentem a szobámba.(Tom és Andreas is jött)
-Anita!!Nyugodj meg!!-Andreas próbált nyugtatni,mert zokogtam
-Igaza van Andreasnak,nyugi!!!-Tom
-Nem megy...nem hiszem el hogy ezt tette velem...-mondtam majd belevertem az ablakba(ezt az argessziót Bill válja ki belőlem,am nem vok ilyen idegbetegxD)
-Anita!!!-a fiúk egyszerre...(a kezemből ömlött a vér)
-Mi a fenét csinálsz???Magadnál vagy???-Andreas,de a választ már nem kapta meg,meg hirtelen elájultam.
Még szerencse hogy Tom ott állt mögöttem és elkapott...
Bevittek a kórházba...Tom hazament szólni Billnek.
-Bill...- kopogtatott be az ajtaján.
-Mi van???Hagyj békén!-Bill
-Anitáról van szó!-Tom
-Nem érdekel hogy mit csináltatok...-Bill
-Te hülye!Anita bentvan a kórházban!!!Beleütött az ablakba és a szilánkok szétvágdosták a kezét!!!-Tom
-Mi?????????-lép ki Bill az ajtón
-Jól hallottad!-Tom
-Melyik kórházban van??-Bill közben öltözik
-A .........(most nem jutott eszembe semmi)
-Oké!-Bill lép ki az ajtón
-Most meg hova mész??-Tom meglepődve
-A kórházba!!-Bill és már kint is volt az utcán,majd beült az autóba és villámgyorsan elhajtott.
-Vigyázz az úton öcsi!-mondja hallkan Tom(hisz tél volt,havas utak stb...)
Bill berontott a kórházba.
-Hol van???-kérdi Bill
-Bill!-szalad oda hozá Andreas és megöleli
-Hol van??-Bill
-A műtőben...-Andreas
-A műtőben????Miért??-Bill
-Összevarják a kezét!-Nixy
-Értem!-Bill,majd leül Nixy,Andreas,és anyu melé.Majd pár perc múlva Tom és Nicky is megérkezett.Együtt vártak a műtő előtt...
Már egy ideje vártak,amikor Nixy hirtelen rosszul lett és nem kapott levegőt...
-Kicsim...Jól vagy???-Andreas
-Elment...elment...-hajtogatta levegő után kapkodva Nixy
-Kicsoda?Ki ment el?-Andreas meglepődve
-Anita...-Nixy halkan(persze mindannyian rá figyeltek),ekkor hirtelen egy nővér ront ki a műtőből és üvölteni kezdi:
-Schteiner doktor!Steiner doktor!Leállt a szíve!!
Mindannyian sírni kezdtek(nem mintha eddig nem tették volna azt)de most még jobban....mind a 8-an(már Gustav és Georg is itt volt)
Néhány perc múlva az állapotom stabilizálták és Billék egy kicsit megnyugodtak...majd kijött az orvos.
-Hogy van???-mindannyian
-Hát..az állapotát stabilizáltuk,de még mindig életveszélyben van...túl sok vért vesztett.Ha nem kap 0 Rh negatív vért×D,akkor sajnos nem tudjuk megmenteni.
-De...dehisz nekem 0 Rh negatív a vércsoportom!-Bill
-Nagyszerű!És tudna adni a fiatal lánynak??-doktor
-Persze hogy tudnék!!!-Bill
-Akkor kérem kövessen!-orvos,majd elindultak valami szobába...Billtől rengetek vért vettek...ezért bentartották éjszakára...
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr2668102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.09.17. 17:58:59

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!:)Siess a kövivel!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása