HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.11.28. 18:19 BlueBlack

6.rész

Ezer bocs mindenkitől,de nem volt időm felrakni a részt....:S

Mikor volt,akkor meg nem engedte ez a *** indapass...

Nah mind1,most sikerült:P

Szal...Visszatekintés:

-Bocsi,de most mennem kell,most hívott a menedzserünk,hogy valami nem jó a lemezen...-Bill
-Oké...Semmi baj...-én
-Majd máskor még beszélünk,rendben?-Bill
-Okéé-én
-Nah Szia-Bill
-Szia-én
-Jó éjt!-Bill
-Jó éjt!

6.rész

A buli

***2 hét múlva***
Épp reggel van(11óra)amikor valaki/k baromi nyomja/ják a csengőt.
-Barby,nézd meg ki az és küld el!!-húzom a fejemre a takarót
-Miért én?Menj te!-mondja ,majd ő is a takaró alá bújik
-Baaaaaaaaarby!!!-mondom,mert még mindig a csengőn feküdtek
-Biztos a postás!!!Majd elmegy!
-Ááhh...-nehezen felkászálódtam,majd kiindultam az ajtóhoz
**Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-szól még mindig a csengő**
-Megyek már!!!Ne feküdj rá!!-kiabálok ki
-Szia!-Tom
-Hello!-Bill
-Áh...ti vagytok?
-Igen,mi.Felkeltettünk?-Tom
-Öhm..igen...de nem baj,gyertek be!
-Barby?-Bill
-A Barby itt!-jön le a lépcsőn
-Áh..hello!-Bill
-Cső!xD
-Nah szóval...azért jöttünk,hogy megkérdezzünk,eljösztök-e ma este velünk bulizni.-Tom
-Ma?Este?-Barby és én
-Igen!Ma!Este!-Bill&Tom
-Nekem oké.-én
-Nekem is!-Barby
-Akkor jó!!8-ra itt leszünk!
-Oké!Csak 4-en megyünk?-én
-Nem!Jön Gustav és Georg is!-Bill (ugyanis időközben őket is megismertük)
-Oké,akkor buli lesz:)-mondom mosolyogva
-Az:)-Bill
-Na,de most mennünk kell.-Tom
-Jah...-Bill
-Oké-Barby
-Na sziasztok-Tom
-Bye!-Bill
-Császtok-én
-Sziasztok-Barby,majd a fiúk elmentek
Barbyval egész nap az estére készültünk...
Este 6-kor:
-Lányoooook,megjöttem-jön haza apu
*Semmi*
-Lányok!!!Itthon vagytok?-szól ismét,majd feljön az emeletre
-Ittvagyunk,bent!-kiabálok ki a Barby szobájából
Majd apu bekopog.
-Gyere!-Barby
-Hát ti?(ugyanis az ágy tele volt ruhákkal)
-Hát mi....öhm...Barby,te nem kérdezted meg?-nézek Barbyra
-Én?Úgy volt,hogy te hívod fel!-Barby
-Nem,te mondtad azt hogy felhívod!-én
-Én ilyet nem mondtam!Te mondtad!-Barby
-Lááááááányok,lányok!Itt vagyok!Mostmár megkérdezhetitek amit akartok.-apu
-Mond te.-lököm meg a Barbyt
-Nem,mond te.-Barby
-Rendben...majd ha eldöntöttétek melyikőtök mondja el,lent leszek.-apa
-Apa,várj,várj,várj!-szólok utána
-Igen?-fordul meg
-Szóval azt nem meri megkérdezni a Barby-én
-Méghogy én nem merem...-Barby
-Fogd már be!...szóval...azt nem meri megkérdezni,hogy elmehetünk-e ma este a srácokkal egy buliba.
-Léci apu!!!!Kérlek!!Még sosem voltunk...-Barby
-Hát jó,de csak ha a fiúk figyelnek rátok.-apu
-Köszíííííí-elkezdünk ugrálni a Barbyval,na meg telepuszilgatjuk aput:D
-Oké,oké!!Azért hagyatok életben.-mosolyog apu
-Bocsi-én
-És mikor mentek?-apa
-8ra jönnek értünk.-Barby
-Az tökéletes,legalább tudok velük beszélni.-apa
-Miről akarsz velük beszélni?-én
-Hát,hogy figyeljenek rátok
-Apuu,ne mááááár.Ez olyan ciki.
-Már miért lenne ciki?-apu
-Hát mert az!-Barby
-Vagy ez,vagy maradhatok itthon.
-Meggyőztél-vágtam rá,majd gyorsan szaladtam a fürdőbe
***Több mint egy óra múlva***
-Áná,az istenit!Mássz már ki a kádból!Minnyá xD 8 és még le se tusoltam.-veri Barby a fürdő ajtaját
-Oké,oké,megyek már...-mondom,majd beengedem a Barbyt
-Végre,azt hittem már belefulladtál-mondja gúnyosan,miközben bemegy...
Már csak néhány perc volt 8-ig,amikor teljesen elkészültünk.
-Kész vagyok.-ülök le az ebédlőben az asztalhoz.
-Én is!-jön le a Barby is
-Okééé...a srácok mindjárt itt lesznek.-én
-Rendben-apu
**ekkor csöngettek is**
-Nyitom.-kiabál ki a Barby-hello
-Hello,húh de jól nézel ki-Tom
-Szia.-Bill
-Köszi,gyertek be,apu beszélni akar veletek-mondja úgy,hogy közben igen forgatja a szemeit
-Oké-Bill,majd bejönnek
-Jó estét,hello-Bill és Tom szinkronba xd
-Sziasztok-apu
-Hy-én
-Fiúk,megkérhetnélek titeket valami nagyon fontosra?-apu
-Persze-Bill
-Figyelnétek a lányokra?
-Igen,hogyne.-Tom
-Köszönöm-Apu
-Szívesen-Bill,Tom
-Nah jó,most hogymár totál leégettél,mehetünk?-én
-Igen,szerintem is mehetnénk már-Barby
-Oké.-Bill
-Viszlát
-Sziasztok,jó mulatást.
-Csövi^^
**A buliban**
-Jösz táncolni,Áná?-Tom(jah Barby már lelépett Georgal)
-Ahha-mondom majd otthagytuk egyedül Billt és Gustavot
Szinte az egész estét végigtáncoltuk.
-Mingyárt jövök,csak elmegyek a budira-mondja Gustav Billnek
-Oké-Bill
-Tom,én megyek leülök,mert mingyárt elalszok-mondom
-Okéé-mondja majd elmegy "vadászni"
Én odamentem Billhez.
-Gustav?-kérdem álmosan,majd egy hatalmasat ásítok
-Elment a wc-re-mondja nevetve rajtam-Álmos vagy?
-Igen,nagyon...-mondom,majd a két kezem a pultra teszem,arra pedig a fejem,majd szinte azonnal bevágom a szunyát.
Bill arra lett figyelmes,hogy nagyon szuszogok.
-Ánáá..-bökdös meg
**semmi**
-Áná,elaludtál?-szól ismét
**még mindig semmi**
Majd Gustav is visszaér.
-Menjük haza,a kiscsaj bevágta a szunyát.-Bill
-Oké,szólok a többieknek,te addig vidd be az autóba-mondja Gustav,majd el is viharzik
-Egyedül?-kérdi meghökkenten Bill,majd felvesz az ölébe,és nagynehezen kivisz a discóból,ki az autóhoz,majd be az autóba(Tom autójába)
-Hol van Áná?-jön ki Barby is
-A hátsó ülésen!-monjda Bill
-Elaludt?-Barby
-El...-Bill
-Na császtok!-Georg
-Csá-Barby,Bill(ugyanis Georg máshol is lakik,meg a saját autójával is ment)
-Én is megyek.Na pás.-Gustav
-Szia-Barby
-By-Bill,majd Gustav is elment
Néhány másodperc múlva Tom is megjelent.
-Mehetünk?-Tom
-Már csak rád várunk drága.-Barby gúnyosan
-Oké,oké...bocsi,csak lefoglalt egy szőke csaj...-Tom,majd beült
-Jellemző...-Bill,majd beüll hátra(ugyanis a Barbyval megbeszélték hogy odafele Bill,hazafele Barby ül elől)
Miközben kicsit rászkódott az autó,a fejem ráesett Billre vállára.xD (na szal értitek)
Mivel ő is álmos volt,és megis sajnált,hogy bealudtam,átkarolt,ráhajtotta a fejét a fejemre,majd ő is becsukta a szemét.
-Srácooook!Érbesztő.Megérkeztünk!!-kiabál fel minket Tom
-Mi??Hol?De,hogyan?-nézek körül
-Mi?Jah...Oké-mondja Bill majd kiszáll,mint mindenki
-Jó éjt!-Barby
-Jó éjt!-Tom
-Aha...Jó éjt!-Bill álmosan,hisz még most kellt fel.
-Dettó-mondom félig lecsukott szemekkel,majd bemegyünk a házba,és beis vágjuk a szunyát.
 

 

Remélem tetszett:DKomit:P

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr19793546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.11.30. 09:03:43

Guten Morgen!:)
Jó lett a rész!Csak így tovább, grat!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása