HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.11.18. 17:48 BlueBlack

3.rész

Haleee

Újra itt vagyok,a 3.résszel:D

Jó olvasást;)

Visszatekintés:

-Mi bajod van???Meghívunk vacsorázni és itt flegmáskodsz?-Bill(Tom és Barby csak figyeltek)
-Nem tudtam,hogy itt laktok,bocsi,de máskor nem jövünk.-Én
-Az jó lesz.-Bill
-Ugye?Szerintem is...Gyere Barby,menjünk.-Én
-Oké-Barby,majd elhagytuk a Kaulitz-Trümper házat,még aput ott hagytuk.

3.rész

A bocsánatkérés és a "randi"

-Mekkora egy bunkó ez a Bill…-én
-Az,de lehet hogy nem kellet volna annyira felgmáskodnod…-Barby
-MI???Még te is mellé állsz??-ülünk le a tv elé.
-Nem,nem,nem,félreérted.Én nem ezt mondtam.Csak azt,hogy nem kellet volna ennyire…mindenestre jól beoltottad…-Barby mosolyogva
-Igaz???Szerintem is…De az a Tom meg 1 mukkot sem szólt,pedig elsőnek neki szóltam be.-én
-Jah…náluk Bill,nálunk pedig te vagy a dumagép…-Barby
-Nem is vagyok dumagép-én
-Áhhhhh neeeeem…-Barby
-Nem is.-mondjom majd Barby felmegy az emeletre tusolni…
Közben a Kaulitz-Trümper házban:
-Megyek megnézem a srácokat.-Simone
-Rendben-apu
-Srácok…-Simone-Hol vannak a lányok?
-Hazamentek..-Bill unottan
-Na de miért?-Simone
-Bill hazaküldte a kissebbiket…-Tom
-Bill!!Tényleg így van??-anyja
-Hah..nah és??Ő kezdte…-Bill
-Bill Kaulitz Trümper,most azonnal átmész és bocsánatot kérsz!!
-De….-Bill
-Most!-Simone
-Oké…-Bill,majd elindult hozzánk…
***Csengetnek***
-Megyek!-kiabálom ki
Amikor kinyitom az ajtót Billel találom szembe magam.
-Áh…CSAK te vagy?-én
-Igen…CSAK én…és..és igazából nem tudom mi a fasznak jöttem….Szevasz.-Bill
-Háh…hülye balfasz…csá!-mondtam majd becsaptam az ajtót..
-Ki volt az?-jön le Barby
-Senki.Az a hülye létra…-én
-KI???-Barby
-A szomszéd..
-Ja…és mit akart?
-Azt ő se tudta..
-Szerintem bocsánatot akart kérni.
-Az kizárt…Nah mindegy,ez legyen a legkevesebb gondom.Megyek tusolni.-én
*Másnap délután*
Épp csöngetnek és az ajtó felé indulok.
-Szia.-köszön az előttem álló Tom.
-Hello….-én
-Csak azért jöttem,hogy bocsánatot kérjek a tesóm miatt.Nagyon szemét volt veled tegnap…-Tom
-Oh…te kérsz bocsánatot helyette??-én
-Igen,mert mondta hogy tegnap mikor bocsánatot akart kérni,te lecseszted.-Tom
-Oh…bocsánatot akart kérni…ezt nem tudtam.Gyere be.-mondom Tomnak
-Oké..-Tom majd bejön
-Kérsz valamit inni?-én
-Nem,kösz…Egyedül vagy?-Tom
-Nem,a Barby is itthon van,csak ő most épp telefonál a pasijával az emeleten.-én
-És te hogyhogy nem telefonálsz a pasiddal?-Tom
-Mert nincs pasim.-Én
-Ja,vagy úgy…-Tom
-Ülj le.-mondom,majd Tom leül.
-Nos…akkor megbocsátasz az öcsémnek?-Tom
-Persze,az öcséd??Azt hittem ő az idősebb.-én
-Mindenki ezt hiszi,csak mert magasabb,mint én.-Tom
-Heh…nálunk is így van.Mindenki azt hiszi,hogy a Barby a nővérem.Pedig 5 percel hamarabb születtem,mint ő.-én
-Tényleg??Azt hittem,hogy te vagy a fiatalabb…-Tom
-Látod?Erről beszélek.-mondom,majd elkezdünk nevetni
-Anita nem láttad a…-jön le Barby a lépcsőn,de észrevette hogy nem vagyok egyedül.
-Ohh…hello…-mondja Barby kicsit flegmán
-Szia.Na én megyek is.-Tom,majd feláll.
-Rendben.Kikisérlek.-mondom majd az ajtó felé indulunk.
-Öhm…Anita.- szólal meg Tom már az ajtóban
-Igen??De hívj nyugottan Ánának-én
-Oké...Áná...-itt elmosolyodik-Nem találkoznál velem ma este valahol?-Tom
-Öhm…oké,hol?-én
-Nálunk?-Tom
-Nem,nem nem,az nem jó…az öcséd…-én
-Jah igen,persze.-Tom elkeseredve
-Itt nálunk?-én
-Oké.Mikor?-Tom ismét felvidulva
-mondjuk 8?-én
-Oké.Itt leszek.szia.-Tom
-Szia.-mondom majd elmegy
-Mit akart ez a köcsög?-Barby
-Bocsit kért…-én
-Jaj…értem..vagyis nem.Miért kért bocsit,amikor nem csinált semmit?
-Az öccse helyett kért.
-Miért?Ő az idősebb???-Barby
-Ahha,én is azt hittem,hogy a létra az idősebb.Náluk is úgy van,mint nálunk.-én
-Ahha,ja.-Barby
***Este 7:50-kor***
-Igen?-veszem fel a mobilom
-Szia Kicsim.
-Áh..szia apu.
-Azért hívlak,mert elhúzódik a konferencia,szóval majd csak hajnalban megyek haza.Vigyázzatok egymásra.-apu
-Oké…de kb. hánykor jösz?-én
-Kb…4-5.-apu
-Okéé….Na szia-én
-Szia.Légy jó,a húgoddal együtt
-Rendben.Szeretlek.-én
-Én issssss!-kiabál bele messziről Barby
-Én is szeretlek titeket.
Majd letettük.
-Apu volt?-Barby
-Igen.
-Húúh,akkor jó.miért hívott?-Barby
-Mert majd csak hajnalban jön haza.
-Úh…basszus.Lemondjam a randimat,hogy ne maradj itthon egyedül?-Barby
-Jaj Barby…15 éves vagyok.
-Igen,tudom.Ahogy én is,de attól még félhetsz egyedül éjszaka itthon,ezen az új helyen.
-Megleszek egyedül.Jó mulatást.Szia.-mondtam,majd kilökdöstem az ajtón,ahol már várt rá a mostani "pasija".
-De ha bármi van,csak hívj….-Barby,de nem vártam meg míg befejezi mert bezártam az ajtót.
-Szeretlek.-nyitott be
-Én is.-mondtam,majd elment.
Két perc múva csengettek is.Az órámra néztem,ami épp 8-at mutatott.
-Szia.-nyitom ki az ajtót.
-Hello.-Tom
-Gyere be.-mondtam,majd Tom bejött.
Az este hamar eltelt.Nagyon jól mulattunk Tommal.DVD-ztünk,párnacsatáztunk,beszélgettünk,ettünk,ittunk stb….De ami a legjobb az egészbe,hogy rájöttem,ő nem is olyan amilyennek gondoltam 100x sőt 1000x jobb!!!
Egészen hajnal 3-ig ott volt.Aztán hazament,én pedig aludni mentem.
***Miután Tom hazament***
-Nah,meghúztad?-Bill
-Balfasz…-Tom
-Hehe…szal nem sikerült.Szar vagy!!-Bill
-Nem,mert nemis akartam.-Tom
-Miért?Te minden 2 lábon járó csajt megakarsz húzni,mégha nem is jó csaj.-Bill
-Arra célzol,hogy Anita nem jó csaj?-Tom
-Én nem ezt mondtam…De mégha ezt mondtam volna is…akkor mi van?Csak nem tetszik a kiscsaj?-Bill
-Nem…-Tom
-Akkor meg??Tényleg hány éves?12??Hehe-Bill röhögve
-NEM-Tom
-Akkor?
-15.
-De szar!!!15..hehe…-mondta,majd aludni ment.
 

 

Ennyi volt:P

írjatoooooooook léccii léccii léccii,mert addig nem rakok fel újrészt:P

b.kay@freemail.hu

By:Áná

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr48776363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomcsika 2008.11.18. 19:07:42

áááá ánám:P
a vége nagyon tetcik nekm iihh:P
am jó lett:d

1ccer még téll hires iró éeszel ehh

szeretlek

BlueBlack 2008.11.18. 19:32:20

Gondololtam Tomcsikám,h tetszik a végexD
Am köszikeh^^
És igen....talán egyszer:P
Én is szeretlek(L)

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.11.18. 19:59:05

Hello!:)
Jó lett a rész , siess a kövivel!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása