HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.19. 18:44 BlueBlack

30.rész

Hello^^

Először is...aki szeretne engem jobban megismerni,az nyugodtan vegyen fel msn-re,vagy írjon levelet...:)

Másodszor...örülök,hogy ennyire tetszik nektek a blogom..:)

Harmadszor:itt a kövi rész:D  Jó olvasást;)

30.rész:

Mikor befejeztem az 5 perces pakolást olyan fél 6 lehetett...
Épp a csizmámat vettem fel,amikor valaki megállt előttem,én csak a lábát láttam..majd felnéztem.

Erik volt.
-Szia Ana.
-Mit akarsz?-végeztem a csizmámmal(már a kabát és a táska is rajtam volt)
-Tényleg kíváncsi vagy rá?-Erik
-Ne kímélj,mit akarsz még tőlem...?
-Téged-mondta és hirtelen berántott a férfi mosdóba.
-Engedj el te némber.-kabálóztam
-Hogyne...most,hogy végre az enyém vagy...nem így akartam,de az a kis b*zi bekavart...-Erik
-Apád a buzi!-rúgtam meg OTT.
-Áááá-összeesett,én pedig szaladva felvettem a kabátomat és a pulcsimat,amit levett rólam..
Kiszaladtam a suliból..ekkor már szerencsére a kabátom is rajtam volt,csak a cibzárt kellett felhúznom.Bill már várt..
-Szija-szál ki az autóból
-Szija.Induljunk.-pattantam be az autóba,még puszit sem adtam neki...
-Jól vagy?-kérdi miközben elindulunk
-Igen,jól...-néztem hátra a sulihoz,mikor már kezdtük elhagyni azt.
-Egészen biztos,hogy jól vagy?-kérdi a piroslámpánál.
-Igen,jól-mondtam,miközben nagy levegőt vettem.
Aztán hazáig nem is szóltunk egymáshoz.Miután Bill leparkolt..:
-Nah,jó..mi a baj?És ne mond hogy semmi,mert nem hiszem el.Látom rajtad-Bill
-Jaj,csak a holnapi zongora vizsgám miatt vagyok egy kicsit feszült..bocsi...-mondom,majd megpuszilom a homlokát
-Biztos csak ez az oka?-húzza fel cukin az egyik szemöldökét
-Igen,persze...mi más lehetne...-mondtam,de nem néztem a szemébe
-Hát jó...ha csak ez a baj..-mondta,majd kiszáltunk

-Megjöttünk-mondtam,miközben bementünk a házba,és öltözni kezdtünk
-Rendben.-mondta anyu a konyhából,épp palacsintát sütött(nyamiii:D)
-Nyami palacsinta-mondtam,amikor megláttam
-Igen,tudom hogy szeretitek.Azért csináltam.Egyetek,én pedig megyek,leelenörzöm az új projektet,amin dolgozom.
-Rendben-mondtuk,anya felment és mi elkezdtünk enni..
Miután jól bekajáltunk,Bill hazament,én pedig ismét készültem a következő napra(ami az uccsó tanítási nap is ebben az évben:D)
**Reggel** (dec.20.)
-Szija-köszön Niki,mikor elmegyek mellette az utcán(ugyanis hamarabb elkészültem reggel)
-Jah,szija.Bocsi,csak totál kész vagyok a zongora vizsgám miatt...
-Értem..majd szurkolok..-Niki
-Köszi-mondtam,majd felszálltunk a buszra..

***délután***
5 percem van kezdésig...gondoltam felhívom Billt..
-Szija Kincsem(xD) Valami baj van?-szól bele a telefonba Bill hosszas csörgés után
-Szija Bill..bocsi,hogy zavarlak.
-Te sosem zavarsz...De mi a baj?
-Semmi...csak gondoltam felhívlak..mingyárt én jövök..
-Hova?Jah,a zongora vizsgád...
-Igen..
-Ne izgulj Kicsim,minden rendben lesz..ne gondlkodj azon,hogy elrontod..csak gondolj valami szépre,és sikerülni fog..
-Rendben,de mire?
-Pl...mondjuk..képzeld azt,hogy ott vagyok veled...és átkarollak..majd magamhoz ölellek,aztán megcsókollak..
Menni fog?
-Remélem..
-Biztos vagyok benne...Ügyes lány vagy te!Majd hívj fel,ha végeztél.
-Oké..rendben..köszi mindent..most megyek is.
-Rendben.Sok sikert.Szija.Szeretlek.
-Köszi,én is.Szija.-mondtam,majd letettem.

Ekkor szóltak,hogy én jövök...

Leültem,majd Billre gondoltam,és arra amit mondott..aztán elkeztem,és tényleg...minden jó volt..
-Ez gyönyörű volt-szólal meg az egyik zsűritag miután befejeztem
-Köszönöm szépen.-én
-Igen,valóban nagyon szép volt-egy másik
-Gratulálunk,ön átment..-mondta ki a harmadik
-Köszönöm-mondtam egy örömteli mosollyal az arcomon,majd kimentem a folyosóra..elővettem a telefonom,és azonnal Billt hívtam.

-Nah,hogy ment?-vette fel azonnal a telefont.
-Sikerült!!!!-kezdtem el ugrálni örömömben
-Ez nagyszerű!!!Holnap este megünnepeljük,oké?
-Oké..de most mennem kell..mingyárt kezdődik a táncpróba
-Rendben.Akkor szia,szeretlek.
-Szija.Én is szeretlek.-mondtam mosolyogva,majd letettem a telefont..

-Nah,hogy sikerült?-ül le mellém az öltözőben Niki.
-Átmentem.-mondom mosolyogva
-Gratulálok,de amúgy nem lep meg...-Niki
-Hehe...köszi..-mondtam,majd átöltöztünk

-Mindenki itt van?-teszi fel a kérdést a tanár a táncteremben
-IGEEEEEEEEEEEEEEEEN!-jön az egyhangú válasz (persze aki nincs itt,az nem tudja mondani,hogy "igeeeen" xD)
-Rendben...akkor kezdjük,mert holnap fellépés..-tanár
-Basszus..tényleg-mondom Nikinek
-Jaja,elfelejtetted?-Niki miközben beállunk
-Jah..teljesen kiment a fejemből..megbeszéltünk Billel,hogy holnap este megünnepeljük,hogy sikerült a vizsgám-én
-Nah és?Eljön a fellépésre,utána pedig megünnepelhetiket ketten...-mondja mosolyogva
-Jah,az jó ünneplés lenne-mondom mosolyogva,majd elkezdünk nevetni...
-Herrlich,Golden kisasszony!Megtudhatnám,hogy min nevetnek annyira?-a tanár
-NEM!-vágom rá-Illetve...nem érdekes...-mondom elszégyelve magam
Niki,és mindenki más csak mosolygott..
-Nah jó,akkor kezdjük...egy két há'-mondta,és elindult a zene,aztán elkeztünk táncolni..
Nah mit felejtettem még el totálisan?Azt,hogy a táncpartnerem Erik...Itt ismerkedtünk meg..
No igen..elvileg nekem nem szabadna vele lógnom,de mit tehetnék,hisz vele kell táncolnom...
 

 

Végeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! De nyugi,csak ennek a résznek:D

Írjatoooooooooook!

Pusz:Ana

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr9623538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.19. 19:28:26

Sose mondod el Billnek, hogy Erik mit csinált? Na pussz még mindig remek a töri :D Eszke

BlueBlack 2008.08.19. 20:19:43

Deh...a végén mindig elmondom..
csak sosem azonnal..xD
Köszi..^^
Neked is puszíí
süti beállítások módosítása