HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.09.29. 11:24 BlueBlack

17. ,egyben befejező rész

Sziasztok!

Elérkezett a búcsú ideje.Mármint ami ezt a történetet illeti.

Bevallom,nekem ez a sztory annyira nem tetszik,a másik kettő sokkal jobban a szívemhez nőtt..de remélem nektek azért tetszett...

Köszönöm a komikat,főleg Ancsikának,aki minden egyes részhez írt kommentárt..:)

Ha lenne olyan,hogy a hónap olvasója,az tuti te lennél;)

Nem tudom mikor fogom folytatni a blogot...:S Ha szeretnétek,hogy esetleg felrakjam az ikrek csatája című történetet,akkor írjatok.Ha nem szeretnétek,akkor egy ideig bezárom a blogot...

Nah mind1,itt az uccsó rész,17.:

Mindenkinek iker:) és a HAPPY END

-Szia.-veszi fel a telefont hosszas csörgés után.
-Szia.-én
-Valami baj van??Olyan fura a hangod.
-Csak egy kicsit beteg vagyok..úúhh...basszus visszavonom.Nagyon beteg vagyok.Holnap mennem kell az orvoshoz...
-Mi??Beteg vagy?Máris ottvagyok!!
-Nem!Ne..ne!!Nem kell.
-Dehogynem.Egyedül vagy betegen.Megyek.Szia
-De...-nem tudtam befejezni,mert letette.Ha most lenne egy kicsit több erőm jól lecseszném.Ahogy letettem a telefont azonnal rohantam is a mosdóba...ez lehetetlen.Szinte 5 percenként jön rám a hányinger...Lementem a konyhába,gondoltam eszek valamit,hisz egész nap nem ettem semmit.
De most sem volt sikerem,hisz ahogy ránéztem akármilyen kajára elkapott a hányinger.
Csöngetnek.
-Szia.-nyitom ki az ajtót.
-Szia.
-Gyere be.
-Mi a baj?
-Áhh...semmi csak hányingerem van..
-Úristen....
-Mi van?
-Te...te..te...terhes vagy!
-Bill!!!Én nem vagyok terhes!!-emelem fel a hangom
-Akkor mivel magyarázod hogy rosszul vagy??-ő is
-Az nem ok arra hogy terhes vagyok.És arra sem hogy kiabálj velem...-mondtam,majd elkapott a sírás.
-Bocsáss meg.Nem akartam kiabálni veled.Csak...megilyedtem,hogy apa leszek...és...-ölel szorosan magához.
-Akkor én mit mondjak?Még ha terhes is vagyok próbálom elhitetni magammal,hogy nem vagyok.Bill,félek ettől az egésztől.Nem vagyok képes rá...-kezdtem el zokogni.
-Nyugodj meg...Nem biztos hogy terhes vagy...és,hogyha mégis,akkor én itt vagyok melletted /An deiner Seite(Ich bin da)/ XD Holnap veled megyek az orvoshoz.Rendben?
-Igen...
****Másnap****
-Sziasztok.-lépünk be Billel a rendelőbe,ahol Barby és Tom ült.
-Hello-Bill
-Sziasztok-Barby
-Dettó-bólint Tom.Látszik rajta hogy totál kész.Az egész rendelőben csak mi voltunk négyen.Szal...járvány nincs.
-Jöhetnek.-szól ki az asszisztens.
-Rendben.-mondtuk majd bementünk egyszerre a Barbyval.
Megvizsgál minket stb..
-Áhh...érdekes..ezek szerint önök...
-Mi??-Barbyval 1xre,félve hogy azt mondja terhesek.
-Beleestek a járványba.Ezek szerint most ért ide.Ezen a héten ne menjenek iskolába.
-Áhhh...ezaz!-kezdtünk el ugrálni a Barbyval.-Köszönjük.

Majd kimentünk.:

-Nah??-Bill és Tom 1xre
-Áh...csak ikrek...-mondja Barby
-MI?????-Tom hülyén
-Nyugi...csak járvány...-nevetem el magam.Tom kicsit felhúzta az orrát,hogy Barby beetette,de ő is örült....
****5 hónap múlva*****
Nyár van.Rábeszéltük a srácokat hogy menjünk kempingezni,persze nem sátorba,hanem faházakba.
3 faházat béreltünk.1Nixynek és Andreasnak.1Barbynak és Tomnak,és 1 nekem és Billnek::)
Egy hetet töltöttünk ott.Nagyon jól éreztünk magunkat.Egészen a 7.nap éjszakájáig..Billel épp akcióztunkXD,amikor a középső faházből(a Nixyiékéből)sikítás hallattszott.Billel magunkra kaptunk 2 lepedőt és átszaladtunk.Barby és Tom ugyanígy.Mikor beértünk Nixy a földön fetrengett és a hasát fogta.Andreas pedig a telefonját nyomkodta,bizonyára a mentőket hívta.
-Nixy...Mi a baj?-én
-Nem látod,hogy fáj a hasa????Hisz azt fogja.-Barby
-Jó,de attól más is fájhat,nem?-én
-Lányok!Ne vesszetek össze!-Bill és Tom egyszerre.
-Jó...-mi dettó
-Mindjárt itt lesz a mentő.-Andreas
-Mi történt?-én
-Nem tudom...épp tusoltam,mikor hallottam,hogy kiabál és leesik az ágyról(jah persze nem hagytuk a földön fetrengeni Nixyt,Tom&Bill feltette az ágyra)
Néhány percen belől kiértek a mentősök.Nixyt bevitték,mi pedig autóval követtük őket.
Mivel Tom,Barby Bill és én kicsit később értünk be,Andreas pedig Nixyvel ment nem tudtunk meg csak Andreastól a hírt.
Andreas egyedül vár a folyosón,amikor kimegy a főorvos.
-Mi a baja?Súlyos?-Andreas
-Gratulálok.-mondja az orvos
-Mégis mihez?-néz hülyén Andreas az orvosra.
-Hát a kisbabához.Nem maga az apa?
-Kisbaba?Apa???Na neeeeee...-ül le a székre.
-Andreas!-rontunk be a Barbyval a folyosóra,a fiúk alig bírtak minket követni(nah igen a 2-es tesijükkel:)Igaz Barby??XD)
-Andreas.Súlyos?-Bill
-Bill.Képzeld,apa leszek.-néz fel Billre(ugyanis Bill állt,Andreas pedig ült)De a hír hallattán Bill is leült.
-MI?????-mind a 4-en 1xre
-Nixy babát vár.-Andreas
-Úristen...-én
-Az...-Barby
Mindenki teljesen levolt döbbenve.De persze Andreaséknak eszébe sem jutott hogy elvetessék.
**9 hónap múlva**
A három barátnő:Barby,Nixy és én épp bevásárló körúton vagyunk az egyik hatalmas bevásárló központban.
Majd megérkeznek a fiúk is.Épp már befejeztük a vásárlást,amikor Nixy hírtelen rosszul lett.
Azonnal a kórházba indultunk,majd bevitték és vártunk...vártunk és vártunk....
Néhány órás várakozás után végre kijön az orvos.
-Hogy van?-mindannyian egyszerre.
-Jól.
*-nem magát kérdeztünk,balfasz.-mérgelődtem magamban,hogy azt mondja egy olyan valakire aki majd' 4 órát szenved bent a szülészeten hogy jól van*
-Megszületettek a kisfiúk:)
-Kisfiúk???-mindenki örülve(mivel nel lehetett őket látni hogy fiúk-e vagy lányok)
-Igen.Most pihenniük kell,de utána bemehetnek hozzájuk.
-Rendben.Köszönjük.
Később megnéztük a kissrácokat,akik nagyon tündériek.
====>Majd teltek múltak az évek,és nekünk(Billnek és nekem)is született 2 fiúnk.Fabian Kaulitz és Max Kaulitz.Ma van épp az 5.szülinapjuk,ahogy Tom és Barby 2 lányának is Ashley és Kate Kaulitznak.
Egy nyári déltunk ülünk kint a kertben a medence melett a srácokkal,amikor halljuk hogy megérkezik Bill.
-Apa,apa,apa.-szaladnak előre a srácok.
-Fiúúk.-száll ki az autóból Bill és megöleli őket.
-Hiányosztál.-szólal meg a kissebbik Fabian(nem véletlenül írtam SZ-el)
-Ti is nekem.-Bill
-Nekem jobban.-Max
-Nem,mert nekem jobban.-vitatkozik a két fiú hogy melyiknek hiányzott jobban az apja:)
-Tudjátok mit?Mind kettőtöknek egyfornám hiányoztam.De mondjátok jók voltatok ma?-Bill
-Én igen.-Max
-Én isz.-Fabian
-Biztos?Megkérdezhetem anyut?-Bill
-Igen.-a fiúk 1xre
-Drágám,jók voltak a srácok?-Bill
-Igen nagyon.Tudják hogy szülinapjuk van.-én mosolyogva
-Háááááát...akkor ideje hogy odaadjam amit vettem nektek.
-Igen,igen.-ugráltak és tapsoltak örömükben(dettó az apjukx))
Ekkor Bill az autó hátsó üléséről elővesz 2 hatalmas dobozt.(ahol megfogant a 2 gyerekXD 6 évvel ezelőtt)/szal úgy nixy után kb.2 évvel mi is szültünk a Barbyval,hát anya nem nagyon tudott rá mit mondani I.J.XD/ ˙˙˙˙˙én mikor szültem 19,Bill 21 éves volt,most pedig +5˙˙˙˙˙˙
-Tessék.Ez a tied,és ez pedig a tied.-adja oda a 2fiúnak az ajándékot,aki azzonnal szét is kapják a dobozt.
-Ááh ez az..egy távirányítású autó.-Max
-Az enyém isz.-Fabian(kicsit sejpít:D)
Annyira aranyosak voltak.Mondjuk mindig azok,hasonlítanak az apjukra:)
-Hogy örülnek neki..-én
-Igen...-Bill mosolyogva,majd megcsókol.
----------Eközben Barbyéknál -----------
Barby épp virágot szed Ashley-vel és Kate-val,amikor Tom hazaérkezik.
-Apa.....-szaladnak Tomhoz a lányok amikor kiszáll a kocsiból.
-Ashley,Kate!!!-öleli magához lányait Tom,akiknek arcvonásai nagyon hasonlítanak apjukéhoz.
-Szia Édes.-Barby
-Szia Drágám.-Tom
-Apu,képzeld ma van a szülinapunk..-Ashley
-Nem mondod...Komolyan?-Tom,mintha meglepődne.
-Igen-Kate
-Akkor keressünk csak valamit ebben az autóban...-Tom,majd elővesz 2 nagy plüsmacskát.
-Áááááá de aranyosak.-Barby
-Szeretlek apa.-Ashley
-Én is.-Kate,majd elkezdenek játszani a macskákkal,amik közben nyávognak isXD(ez is a Barby ötlete volt)
-Én is.-mondja Barby,majd megcsókolja Tomot....
Barbynak és Tomnak a 2 gyönyörű szép lánya Ashley és Kate,később színésznők lettek.Nixy és Andreas 2 gyereke,David és Mark,együttest alapított Fabiannal és Maxel.Az együttesük nagyon hamar befutott,és épp olyan sikeres lett mint a Tokio Hotel.Anya sajnos hamar meghallt,így teljesen árva lettem.Bill és a srácok jelentették nekem az egész családomat.Mintha mindig is ide tartoztam volna.Pedig egészen 15 éves koromig Ír lány voltam.De már semmi,és senki nem köt oda.Szeretem az életem,és szeretem mind azokat,akik engem szeretnek.Még álmodni sem mertem volna szebb életről.Amikor egy véletlen folytán ideutaztam Németországba nyaralni,nem gondoltam hogy itt fogok családot alapítani és hogy itt fogok meghallni.Minden boldogságom Billnek és a többieknek köszönhetem...

THE END..

Írjatok.Pusz:Ana

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr97686910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.09.29. 15:40:09

Hello!:)
Jó lett a story vége!:)Olyan poén , hogy mindenki szült a végén. XD :D Lenne egy kérdésem:Az ikrek csatájában is Billel jössz össze? Egyébként köszönöm , megtiszteltetésnek érzem a hónap olvasója címet!:)Nem tudom , hogy szoktad-e olvasni a blogomat , de továbbra is szeretettel várlak (Már ha időd engedi.) !Kíváncsi vagyok a másik storyra is , úgyhogy remélem , hogy felteszed.:) Tschüs.:)
süti beállítások módosítása