HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.09.27. 11:48 BlueBlack

16.rész

Hellooo!

Köszi a komit Ancsika,és már nem szomorkodok,mert összejöttünk:)

Ez az utolsó előtti rész..aztán nem tudom mi lesz,mert nem írtam a sztoryt...

Szóval..:S

Nah mind1,meg ezen gondolkozom majd,16.rész:

Az együtt töltött éjszaka

7-ig még ottmaradtam,utána szó szerint elzavartak:)
Hazamentem,elkészültem,és pontban 8 kor csengettek.(anya mivel már nem volt itthon,ha akartam volna,ha nem nekem kellett ajtót nyitnom)
-Szia.-nyitom ki az ajtót.
-Szia.Ez a tied.- elővesz a háta mögül a gyönyörű szép vörösrózsacsokrot.
-Bill...ezt nem kellett volna...-mondtam majd a nyakába ugrottam.Neki erre csak egy elégedett mosoly volt a válasza.
-Szóval akkor már nem harakszol?-kérdezi már a nappaliban.
-Nem...halgattam rád,és azt tettem,amit a szívem diktált.
-Ennek örülök...-Bill,majd közelebb hajol és megakart csókolni,de ekkor hirtelen megszólaltam.
-Jaj..Barby...-mondtam,majd előkaptam a telefonom.
-Mi van Barbyval?-néz rám hülyén Bill
-Beteg...
-Igen??-Nixy
-Szia.Hogy van a Barby?
-Még mindig ugyan úgy...Folyton csak hány és semmit nem eszik...
-Szegényke..ne menjek oda?
-Nem kell..megoldom..maradj csak ott a hercegeddel.-Nixy
-Hát jó,de ha valami baj van,hívj!!!Én is foglak,majd még hívni.
-Rendben.Szia.
-Szia.-mondtam,majd letettem.
-Mi a baja?-Bill
-Hát...igazából nem tudjuk...állandóan hányingere van...és semmit nem eszik.
-Szegény...várjunk csak..azt mondtad hányingere van???
-Igen..
-Baszus...lehet hogy terhes,mert mesélte Tom,hogy tegnap együtt voltak.
-Jó...de...ne gondoljuk azonnal a legrosszabbra.Majd holnap kiderül.
-Hát jó.-Bill
-Mit csináljuk?-én
-Nem tudom..neked van ötleted?-Bill
-Öhm...DVD?
-Oké.Mit nézünk meg???
-Nem tudom...mingyárt keresek v.mit.-mondtam,majd a tv alatt lévő DVD-s szekrényben kezdtem keresni."Kicsit" bepucsítottam pont Bill előtt.Miután már egy jó ideje bámult megszólalt.
-Ez tökéletes lesz.-mondja mosolyogva.
-Hééééééé!-dobok rá egy párnát,majd elkezdünk párnacsatázni.Amiből aztán egyátalán nem DVD nézés lett,hanem valami egészen más:)
Reggel a kanapén fekszünk tök mesztelenül(persze a pléd rajtunk volt)amikor hallom anya kocsiját beállni a garázsba.
-Úristen...Bill!!Ébredj!!
-Gustav...hagyj aludjak még 1 kicsit..XD(mivel Gustav költi őket)
-Nem Gustav vagyok.De teljesen mind1...felkell kelned.
-Jah....Te vagy??Jó reggelt...-mondja tök álmosan.
-Neked is...De gyere!Felkell mennünk a szobámba!-mondtam,majd 2-en egy pléddel felmentünk a szomámba.Épphogy,mert mikor bezártam a szobaajtót,hallottam hogy nyitódik a bejáratni.
Gyorsan felöltöztem a pizsimbe(mintha rajtam lett volna az éjszakaXD)
-Bill....elmegyek tusolni.Mindjárt visszajövök.Addig maradj itt.
-Jóó-mondja álmosan,majd tovább alszik.
(-nah..nem kell félni,hogy nem marad az ágyban....-gondoltam magamban.)
Kimentem a szobából,kulcsra zártam az ajtót(no nem azért hogy Bill ne tudjon lelépni:D)hanem hogy ha véletlenül anya be akarna menni a szobámba,akkor ne találja meg az ágyamba a mesztelen Billt,aki épp cukin alszik.
-Jó reggelt...-megyek le a konyhába anyához,hogy nehogy gyanút fogjon.
-Neked is.Nah kibékültél Billel?-anya
-Igen..Miért?-én
-Hát,mert tegnap morcos voltál.Most meg mint aki megnyerte az 5ös lottót.
-Jah igen...
Ekkor a kanapé környékén megcsörrent Bill telefonja.Mind a ketten a kanapéra néztünk.
-Öhm...biztos itt hagyta tegnap...-mondtam,majd gyorsan fogtam a telefont és felrohantam vele a fürdőbe,hogy anya ne hallja hogy mit beszélek.
Tom
-Igen?-szólok bele
-Szia.Anita te vagy?-Tom
-Igen.
-Bill ottvan?
-Igen itt.De most nem tudom adni mert alszik..
-Jó...csak tudni akartam hogy ottvan-e,hogy nem esett-e valami baja.Mert tegnap összevesztetek...és..
-Igen,de ki is békültünk.Am azon kívűl hogy álmos és fáradt semmi baja.
-Oké...nah csak ennyit akartam.Szió
-Szia.-mondtam,majd letettem.
Letusoltam,majd visszamentem Billhez.Mikor felébredt,anya már aludt,így eltudott menni tusolni és kajálni is.
Majd Bill elment próbálni.Én pedig Barbyhoz indultam.Vagyis indultam volna,de nem tudtam,ugyanis rosszul lettem.Épp hogy elértem a wc-ig.
Hirtelen hányingerem lett.Foggalmam sem volt mitől.Nehezen is,de elindultam Barbyhoz.Még szerencse hogy útközben nem kellett hánynom.
-Szia.-lépek be Barbyhoz a szobába.
-Szija.Mi az?Te is rosszul vagy?-Barby
-Igen...épp hogy elindultam ide rosszul lettem.
-De jó.Akkor holnap nem megyek egyedül az orvoshoz.
-Orvoshoz?Áhh arra semmi szügségem.Fogadok estére el is múlik.
-Akkor nem,ha terhes vagy!
-Én nem vagyok terhes.Te vagy a terhes.
-De te is az lehetsz.Te és Bill tegnap...?
-Igen,de az nem jelenti azt...
-Sohasem tudhatod elég biztosra!!
-De nem lehet!!!
-Hát...majd holnap kiderül...
-Szia.Lép be a szobaajtón Nixy teával a kezében.
-Hali.
-Valami baj van?
-Áhh...kicsit rosszul vagyok..
-Nah..ne..!Ne monjátok hogy egyszerre fogtok szülni.Minden jóból én maradok ki....
-Nixy...én nem vagyok terhes.-én
-Én sem!
-Ahham...persze...holnap úgyis közli veletek az orvos hogy gyereket vártok!!
-NEM!Legalábbis remélem..-én
-Én is...-Barby
Nem sokáig maradtam ott,mert annyira rosszul lettem,hogy anya eljött értem autóval.
-Jobban vagy már?-kérdi anya,mikor behozza a teámat.
-Nem nagyon...Köszi(a teát)
-Nem hívod fel Billt??
-Nem!Hisz nem is biztos!
-Micsoda nem biztos?
-Öhm..mi??Minek hívjam fel?
-Hát hogy beteg vagy.
-Jah...de...de..mindjárt
-Rendben..nekem mennem kell dolgozni,7kor kezdődik a konfernecia.
-Oké.
-Holnap pedig mész az orvoshoz.
-Jóó...-mondtam unottan,majd anya elment dolgozni.Egyedül maradtam betegen.Talán tényleg felkéne hívni Billt.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr85684244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.09.27. 19:59:50

Hello!:)
Ana , komolyan összejöttetek?...Máris??? Huh , ez kemény!Mindenkinek van pasija , csak nekem nincs...Francba!!! XD Egyébként jó lett a rész , és remélem folytatod a blogot!:) Tschüs.:)
süti beállítások módosítása