HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.09.15. 15:36 BlueBlack

10.rész

Szijjasztok!

Képzeljétek,pénteken amikor felraktam az előző bejegyzést,nem publikáltam le,szal csak vázlatba volt..xD Pedig felraktam...tényleg...annyira szerencsétlen vagyok...xD

Kicsit fáradt vagyok...képzeljétek,szombaton hajnalba mentem el vonattal,aztán busszal...utána megint(egy másikkal)aztán kisvasúttal,megint busszal,utána pedig gyalog 7km-ert felfelé..Aztán mikor odaértünk a táborba már jó volt...éjszaka alig aludtunk,és speciel 3 órát aludtam..xD (volt aki még annyit se)...másnap meg lefelé a meredek hegyen...hát az nagyon nagy volt...xD Mikor délután hazaértem,csak aludtam.Felkeltem 2x=egyszer enni,másodjára meg fürdeni,és már aludtam is tovább...xD

Nah de mind1...itt a 10.rész:

Az ápolás

Másnap délután engedtek haza...mikor hazaértünk már mindenki nálunk volt...sajnos egy hétig nem mehettem suliba...de otthon voltam és Bill ápolt:-)
Egyik nap épp indult anya a munkába,amikor hallottam lentről hogy jött Bill.Anya mondta neki hogy jöjjön fel a szobámba...
Én az ajtó mögé álltam amikor Bill bejött,hátulról befogtam a szemét.
-Szijja Kicsim!-mondja mosolyogva
-Szia Drága!-én,majd megfordul és lesmárol.
Amikor hirtelen megcsörren a telefonom.
-Igen?-szólok bele
-Szia Anita!Krishtian vagyok!
-Krishtian????-kérdem meglepődve
-Igen!Rég beszéltünk...hogy vagy?Hiányzol!
-Öhm....Kristhian...mi nem szakítottunk???-kérdem meglepődve
-Nem...
-Komolyan??Hát..öhm..izé..nézd,én mással járok,külömben sem működött volna hisz te Írországban vagy,ép pedig itt németországban.
-Igen,én is épp ezért hívtalak volna.
-Aham...akkor nincs harag???
-Nem,nincs!
-Oké!
-Na szia!
-Szia!!!
-Ki volt az???-Bill,aki már az ágyamon ült.
-A volt pasim!!!-én,és odamegyek hozzá aki ülve átkarol
-És mit akart???
-Hát...mi épp most szakítottunk,mert elfelejtettem hogy nem is szakítottunk...
-Komolyan???-Bill
-Igen...
Ekkor Bill telefonja csörrent meg.
-Igen?-veszi fel
-......
-Aham..de most Anitánál vagyok és vigyázok ráXD
-......
-Oké!Akkor megyünk is!
-......
-Szia!
-Hova mész???-kérdem meglepődve
-Megyünk,mert te is jösz!-Bill
-Hova???
-Hozzánk!Anyu mondta hogy menjünk már haza egy kicsit,mert mingyárt mennek a konferenciára.
-Aham,oké!-Mondtam majd elindultunk...
Simone és Gordon amikor odaértünk szinte azonnal el is mentek.
Billel bementünk a szobájába...beszélgettünk,aztán valami olyan dolog történt,amit akkor jónak láttam és úgy éreztem még megbánhatom,de megtettem...
Amikor már vége volt,egymás mellett feküdtünk,majd elkeztem öltözni.
-Hova mész?-kérdi Bill meglepődve,közben elkezdi puszilgatni a nyakam...
-Haza...már biztos otthon van anyu!-mondom közben öltöztem.
Bill csak nézte ahogy öltözök...
-Te nem jösz?-kérdem a hanyat fekvő Billtől
-Dedede!!!Megvársz???-kérdi s villámgyorsam elkezd öltözni
-Persze hogy megvárlak...-mondom mosolyogva
Majd Bill is felöltözött és elindultunk vissza hozzánk...
Bill egész úton azt hajtogatta hogy mennyire szeret,meg hogy reméli hogy nem bántam meg...stb...
Amikor hazaértünk anya a konyhában főzött...
-Megjöttünk!-léptem be az ajtón.
-Sziasztok!-anya
-Csókolom-Bill
-Szijja anya!-én
-Ana,gyere szeretnék mondani valamit.-anya
-Igen?-megyek oda(persze Bill is velem volt)
-Apádról van szó...-kezd bele
-Mi van apuval???
-Korházban van...
-Tessék????Mi van vele????-én
-Elütötte az autó...
-Úgy mint engem???
-Igen...csak hát...ő most...
-Ő most???
-Kómában van...
-Úristen!!!Odautazok!!!!
-Tessék???-Bill és anya egyszerre
-Apu komában van...odautazok!!-mondom és felrohantam a szobámban.Bill utánam rohant.
-Most meg mit csinálsz???-Bill
-Pakolok!Oda kell utaznom!!-én
-De...de...de..itthagysz??-Bill
-Egy hét múlva visszajövök!Megígérem!-adok egy puszit a szájára
-Szeretlek!-mondja csillogó szemekkel
-Én is szeretlek!-mondom majd lesmárolom,majd folytattam a pakolást...aztán anya is beleegyezett...
Még aznap este gépre ültem és mentem apuhoz Írországba...
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr5664574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.09.15. 21:12:00

Hello!:)
Nyugi Ana , velem is volt már , hogy elfelejtettem egy részt berakni élesbe...De tök jók lettek a részek , úgyhogy várom a folytatást!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása