HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.01. 11:46 BlueBlack

15.rész

Hello!

Bocsi,hogy ennyi ideje nem írtam,de kedden és szerdán itt volt a pasim,és nem akartam neki mutatni a sztoryt,amiben hogyismondjam Billell vagyok..

mondjuk egyébként nem féltékeny rá,de hát amiket csinálunk a sztoryban,inkább jobbnak láttam ha nem olvassa...xD

Nah de nem is untatok tovább senkit..

Itt a 15.rész:

-Mi az?Valami baj van?-én ilyedten.
-Jaj!Anita!!!Hagyd már ez a „valami rossz fog történni ma” dolgot!-Niki
-Ami azt illetti tényleg rossz dolog!-Tom
-Tényleg?-Niki meglepődve
-Igen!!Szóval…az a helyzet,hogy holnap elutazunk…-Bill
-MI???Megint?-Hova?-Niki és én egyszerre ezt a három kérdést.
-A csapattal és a menedzserünkel elmegyünk két hétre pihenni.-Tom
-De higyjétek el nem a mi ötletünk volt!!-Bill
-Jó,oké!!!Két hetet még csak kibírunk nélkületek!-én
-Jaja!!Ha ezt a két hónapot kibírtuk,akkor ez a két héz semmi nem lesz….remélem.-Niki
 
 
 
Aztán eltelt ez a két hét is a srácok nélkül…
Január 6-án pénteken,amikor suli után kiléptünk a suliból egy hatalmas feket limuzint vettünk észre.
-Ki lehet ez?-néz rám Niki
-Nem tudom!!-mondom,majd  kiszáll a sofőr és odajön hozzánk.
-Jónapot!!Ti vagytok Anita és Niki?-az a pasi
-Öhm…igen!!Miért?-én meglelődve
-Gyertek velem!-mondja,majd a limo felé veszi az irányt.Aztán kinyitja az ajtót.
Niki beszáll,majd én.Az autóban meglátjuk Tomot.
-Toooooooom!!-ugrik a nyakába Niki
-Sziasztok!!-Tom mosolyogva
-Szia!!-én
-Milyen volt a nyaralás?-Niki
-Szuper!!Csak nagyon hiányoztál!!-Tom és lesmárolja Nikit.
-Öhm…Bill nem jött vissza a nyaralásból?-én
-Dehogynem!!Csak elment valahova,majdnem azután,hogy hazaértünk!-Tom
-Értem!!És azt nem tudod,hogy hova?-én
-Nem,de nem is kérdeztem!!-Tom
-Oks!!-mondtam,majd hazáig némán ültem az autóban és hallgattam,ahogy Nikiék beszélgetnek.Aztán hazaértünk…Kiszálltunk az autóból,majd én haza,Niki és Tom pedig Nikiékhez mentek…A délutánt egyedül,otthon töltöttem.Majd olyan 4óra fele csöngettek.(már sötét volt ugye,hisz tél van)
-Nyitom!!-kiabáltam ki.
Amikor kinyitottam,meglepődten.Előttem egy válig érő,fekete hajú  magas srác állt,hatalmas napszemüvegben.Nem ismertem…
-Hát te meg…akarom mondani.Hello,kit keresel?-én
-Szia!!Úgy hiányoztál!!-mondja ,majd megakar csókolni,de én hátrálok.
-Ki a fene vagy te?-ekkor megéreztem a felém hajló srác illatát-Bill?-kérdem meglepődve.
-Igen!!-mondja mosolyogva.
-Mi lett veled?-én
-Meghosszabítattam a hajam!!Nem tetszik?-Bill
-De…csak szokatlan!!-én
-Még nekem is!!-mondja még mindig mosolyogva.
-Öhm…Gyere be!!(ugyanis eddig az ajtóban álltunk)-én
-Oks!!-ő,majd leveszi a csizmát és a kabátot.
-Milyen volt a pihenés?-én s közben a szoba felé megyek.
-Szupi!!!Csak már nagyon hiányoztál!!!-Bill,utánam jön,majd megölel.
-TE is nekem!!-én,majd bemegyünk a szobámba.
-És…hogy megy a suli?-Bill(ez megőrült??Sosem szokott ilyen kérdéseket feltenni)
-Jól!!Én és Niki vagyunk az osztály legjobb tanulói!!-mondom mosolyogva
-Ennek örülök!!-Bill,majd megölel.Aztán lágyan megcsókol.Puha,meleg ajkai szinte égették az ajkaimat.
-Annyira hiányoztál!!!-mondom,majd odabújok hozzá.
-Te is nekem!!Figyu!Te láttad már a ……(nem jut eszembe semmi)-Bill
-Nem!!Miért?-én felnézek Billre(ugyanis öleltem)
-Hát mert én megvettem dvd-n!!-Bill mosolyogva
-Komolyan??Az a kedvenc filmem folyotatása!!!-én
-Tudom!!Átjössz??És akkor megnézzük!-Bill
-Oké!!-mondtam és leszaladtam a lépcsőn.Bill utánam jött.
-Hova szaladtál?-Bill
-Öltözni!!-én és felhúzom a csizmám
-Jah!!-Bill,majd ő is felveszi a csizmáját és a kabátját.
-Kész vagy?-kérdem
-Pillanat!!-mondja és felhúzza a cipzárt a kabátján.-Kész!
-Oké!!Akkor mehetünk!!-én
-Jó,de nem kell annyira sietni,a film megvár!!!-Bill mosolyogva,miközben sétálunk a sötét utcán hozzájuk.
-Nem baj!!-én majd megállok és megvárom a tőlem lemaradt Billt.
-Gyere!!-mondja,majd megfogja a kezem és így megyünk tovább hozzájuk…
Mikor odaérünk kinyitja az ajtót és bemegyünk.
-Anyukád?-kérdem miközben veszem le a csizmát.
-Elment a mosthoha apámmal valami estre.-Bill,aki szintén öltözött.
-Értem!És Tom?-én
-Ő meg Nikinél van!!-Bill
-Jah!!-én,majd kész is lettem.
-Gyere!!-mondja,majd bemegyünk a szobájába.
-Nah?Beteszed?-én
-Persze!!-mondja,majd előveszi a cd-t és beteszi a lejátszóba.Aztán leül az ágyra.-Gyere!!-Hív oda.Megálltam előtte,majd belehúzott az ölébe.Bill előtt ültem,ő átkarolt és így néztük a filmet.Aztán Bill szagolgatni kezdte a haja,aztán eltűrte és a vállamat,majd a nyakamat kezdte el lágyan puszilgatni.Én erre elmosolyodtam,majd a lágy puszilgatásból,szevedélyes csókolgatás lett.Erre felpattantam az öléből.
-Mit művelsz?-kérdem a hangom kicsit megemelve.
-Bocsi!!Gyere ülj vissza és nézzük a filmet!!-nyújtja felém a kezét
-Oké!!-megfogom a kezét és visszaülök az ölébe.
-Szeretlek!!-súttogja a fülembe.
-Én is!!-mondom mosolyogva
-Kaphatok egy puszit?-Bill
-Ühüm!!-mondom,majd egy gyors puszit nyomok az arcára.
-Mi az?Csak ennyire szeretsz?-vágta be a műdurcit.
-Megmutassam hogymennyire szeretlek?-fordultam meg.
-Aham!!-mondja
-Oké!!-mondom,majd megcsókolom.A két lában áttettem Bill derekán.Aztán annyira belemelegedtünk,hogy ledöntött az ágyra és így csókolóztunk tovább…
Majd felültünk,levettük egymás felsőjét és folytattuk…Aztán következett a nadrág stb….
Miután egymásévá lettünk,..fekszünk egymás mellett,majd megszólalok.
-Mennem kell!!-mondom,majd felülök és elkezdek öltözni.
-Miért?-Bill és hátulról megpuszilja a nyakam.
-Mert nem szeretném,ha megtudná anyu!!-én
-Jah értem!!Mehetek veled?-Bill
-Persze!!-mondom,majd Bill is elkezd öltözni.Miután felöltöztünk,elindultunk hozzánk.Útközbe elég sokat hülyéskedtünk,aminek meg is volt az eredménye.Az út ugye jeges volt,mi pedig nem bírtunk magunkal,szal estünk egy szép nagyot egymásra.Ami a legrosszabb,hogy én voltam alól,ugyanis Bill piszkált,aztán megcsúsztam és őt is magammal rántottam.xD
-Jól vagy?-kérdi rajtam fekve.
-Aham!!De jobban lennék,ha nem nyomnál annyira,mert még AZT is érzem…-Én nyöszörögve
-Jah!!Bocsi!!-mondja,lemászik rólam,majd felsegít.
-Nah ti jó nagyot estetek!!-Jön oda Tom Nikivel.
-Aha!!De Bill miatt van!!-mondom
-Miattam?,Te rántottál magaddal!!-Bill
-De te piszkáltál!!-én
-Jó,oké!!Nyugi!!Komolyan mondom,mint a házasok!!-Niki
Erre Billel egymásra néztünk és elnevettük magunkat.
-Jösztök egy hócsatára?-Tom
-Még szép!!-Bill
-Akkor gyertek!!-én és elindulunk hozzán(ugyanis oda alakítottunk ki egy ilyen „csatatér” szerűséget)Játszottunk is egy darabig,de aztán meg is untuk és fáztunk is,úgyhogy abbahagytuk.
-Nah mi megyünk hozzánk!!-mondja Tom
-Oks!!Sziasztok!!-én
-Császtok!!-Bill
-Good Bye!!-Niki
-Csá csá!!-Tom,majd eltüntek a sötétségben
-Jösz be?-kérdem Billt
-Ühüm!!-mondja,majd bemegyünk,aztán fel a szobába és be az ágyba.Csak feküldtünk egymás mellett és beszélgettünk.Aztán halljuk anya hangját.
-Kicsim!!Megjöttem!!-anyu lentről
-Oks!! Fent vagyunk a szobámba!!-én.Erre választ már nem kaptam.Majd pár perc múlva kopognap a szobaajtón...
 
Hogy ki kopogott a szobaajtón?A kövi részből megtudjátok:P
Na pás,puszi:Ana^^
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr56595806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.08.01. 14:20:15

Hello!:)
Nagyon jó lett az új rész!!Várom a folytatást.Tschüs.:)
süti beállítások módosítása