HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.23. 13:25 BlueBlack

11.rész

HelloOo!

Köszí Ancsika a jótanácsot..:)xD Megfogadom:P

Basszus..annyira rosz idő van...:( Egész nap csak esik,esik és esik..,és semmit nem tudok csinálni...:(

Hehe,most épp 13:13 van xD

Most mást éppen nem tudok,inkább itt a sztory:

11.rész:

-Tom!Eljösz a csajokhoz?-Bill
-Milyen csajokhoz?-Tom
-Hát Anitához és Nikihez!-Bill
-Jah!!Ahha!!Bocs csak még most is nehezen kapcsolok!-Tom
 
Aztán eljöttek hozzánk.Megállnak az ajtó előtt és csöngetnek.
Meglepetésükre nem én,nem is Niki,hanem anyu nyit ajtót.
-Sziasztok!!-anyu mosolyogva.
-Csókolom!-Bill és Tom egyszerre.
-Bill,gondolom ő az ikertesód!!-anya
-Igen!!Ő!!-Bill
-Tom Kaulitz!!-Tom
-Sandra Herrlich!!-anya
-Anita itthon van?-Bill
-Igen!!Gyertek be!!-a fiúk bejönnek-Fent vannak a szobájába.Biztos beszélgetnek.Menjetek csak.-Anya
-Rendben!!!-Bill és felmennek.Mikor felértek elfelejtettek kopogni,csak benyitottak.Amit elég rosszul tettek.Mert én épp öltöztem.Csak bugyiban és melltartóban voltam.
-Áááááááááááááááá!!-sikítottam el magam.
-Hupsz,bocsi!!Nem tudtuk,hogy épp öltözöl!!-Bill,de csak les.
-Basszus!!Nálatok kopogni luxus??-kérdeztem és magam elé kaptam a pólóm.
-Bocsi!!Tényleg!!-Bill aztán észrevette,hogy Tom bámul és befogta a szemétJmilyen édes.
-Héééé!!-Tom
-Hééé!!Kimennétek míg felöltözöm?-én
-Jah,persze!!-Bill,aztán kimentek és megálltak az ajtó előtt.Aztán Niki jött a fürdőből egy szál törülközőben.
-Basszus!!Ti mit kerestek itt?-kérdi Niki meglepődve.
-Hát hozzátok jöttünk,de Anita kizavart a szobából,mert öltözik.-Bill
-H!!Még szép,hogy kizavar!!-mondta,majd bejött a szobába.A fiúk még mindig az ajtó előtt álltak.Aztán pár perc múlva kiszóltunk.
-Jöhettek!!-mondjuk Nikivel egyszerre.
-Öhm…bocsi az előbbiért!!-Bill és már pirosodott.
-Jó oké,de azért máskor kopogjatok!!-én
-Úgy lesz!!-Tom
Nost hát asszem a nyáriszünetet átugorjuk…Annyit,hogy ugye Billék Augusztusban sztárok lesznek.Még mindig velünk járnak csak hát ugye már sztárokJJah és egyik kapcsolatban sem történt olyan dolog…J
Szal…szeptember1.Első nap a suliba.
Reggel felkeltem,elkészültem,megreggeliztem és elindultam Nikiért.
-Szia!!-nyitja ki az ajtót.
-Hali!!!Kész vagy?-én
-Aham!!-Niki,majd elindultunk a buszmegállóba.Ott Andreassal találkoztunk.
-Szia!!-mi
-Sziasztok!!Első nap a suliban!!-Andreas.
-Jah!!Bárcsak már az utolsó lenne!!-én(köztudott,hogy utálom a sulit)
-Hát,az még kicsit messze van!!-Andreas
-Jah!!-én
-Tomék nem ezzel a busszal jönnek?-Niki
-De!!Csak szokás szerint az utolsó percben érnek ide!!-Andreas.Aztán pár perc múlva jöttek is az ikrek.
-Sziasztok!!-Bill
-Hali!!-én és Niki
-Császtok!!-Andreas.
-Hello!!-Tom
-Szia!!-Jön oda hozzám Bill és ad egy szájra puszit.Tom is így tesz Nikivel.Aztán jön a busz.Épp,hogy felszállunk,egy csomó csaj jön oda Billékhez.Autogrammot kérnek stb…
Ahogy beértünk a suliba ott is ezt csinálták…szegény fiúk 1 percre sem tudtak szabadulni a rajongóktól.
Lassan,de biztosan letelt a suliidő.Kiértünk a buszhoz és pár perc múlva Billék szaladnak oda.
-Sziasztok!!-én
-Császtok!!Miért szaladtok?-Niki
-Mert a suli előtt áll vagy húsz lány és ha leállnánk aláírást osztogatni lekésnénk a buszt,úgyhogy inkább megszöktünk!!-Bill
-TE kis szökős!-megyek oda hozzá,átölelem,majd meg akar csókolni,de megszólal.
-Egy lesifotós!!-mutat az egyik irányba.
-Tök mindegy!!!Már úgyis tudják,hogy van barátnőnk!!!-Tom
-Ez igaz!!Hol is tartottunk??-ismét magához húz,majd megcsókol.Tom is így tesz Nikivel.Majd odaérnek hozzánk azok a lányok,akik a suli előtt álltak.
-Bill!!Ő a barátnőd?
-Tom,ő a csajod?
-Úristen!!Azt hittem nincs barátnőtök!!
Ilyen és ehhez hasonlókat lehetett hallani a csajoktól.Aztán felszálltunk a buszra,de a fiúknak ott sem volt nyugtuk csak otthon…Ahogy hazaértem,ettem és azonnal Nikiékhez vettem az irányt.Nikivel elmentünk a srácokhoz.Csöngettünk…
-Sziasztok!!-nyitja ki az ajtót Tom.
-Hali!!!-mi egyszerre.
-Azt hittem már sosem értek ide!!Gyertek be!!-Tom
-Ok!!-Niki majd bementünk
-Gyertek!!!-megy Tom,és int,hogy kövessük.
-Hova megyünk?-Niki
-A szobába!!-Tom(bármilyen meglepő még nem láttuk a szobájukat)
-Öhm…Tom…Bill hol van?-én,amint ezt kimondtam,valaki befogta a szemem,erre elsikítottam magam.
-Nyugi,csak én vagyok!!!-Bill és megpuszil.
-Megakarsz ölni?-én
-Eszem ágában sincs!!-amint ezt Bill kimondta,Niki és Tom bevonult Tom szobájába..Aztán halljuk,hogy kulcsara zárják az ajtót…
-Nah ezek mit fognak csinálni??-Bill kíváncsian.
-Hát az nem a mi dolgunk!!-én
-Jó,oké!!!Gyere!!-Bill és behúz a szobájába.
-Szép a szobád!!!-nézek körül.
-Köszi!!Csak kicsit kupi van!!!!-mondja mosolyogva.
-Nálam is mindig az van!!Nyugi!!!-én is mosolyogva.
-Ülj le!!!-mutat az ágyra,majd én leülök.
-Te nem ülsz le??-kérdem ,mert csak állt.
-De!!-mondja,majd leült mellém.Ekkor a szomszéd szobából fura hangokat halottunk…
Ekkor Billel elkeztünk röhögni…Bill amilyen hangosan röhög gondolom még Nikiék is halották…de azt nem tudták,hogy min nevetünk,de sztem nem is nagyon érdekelte őket.Jobb dolguk is volt annálJ
-Elmenjünk sétálni?Mert ilyen hangok mellett nem lehet beszélgetni!!-Bill
-Oké!!Menjünk!!-én,majd elmentünk sétálni.Séta közben persze megint megtaláltak minket a rajongók.Aztán mégis csak inkább visszamentünk Billékhez.Nikiék ekkor már csendben voltak…Úgyhogy tudtunk beszélgetni Billel.Aztán hazakísért..ahogy Bill elment utána nem sokkal jött Niki.
-Szia!!-én
-Szia!!-Niki
-Nah milyen volt?-én
-Micsoda?-Niki
-Jaj,ne játszd már a fejed!!Halottunk mindent Billel!!Tod nagyon egymás melett van az a két szoba!!-én mosolyogva.
-Oh…hát…izé…mi tényleg,de min röhögtetek annyira??Bill hangját teljesen át lehetett hallani..-Niki
-Rajtatok,de ne tereld a témát!!!-én
-Jó,oké!!Nagyon jó volt Tommal!!Most örülsz?-Niki
-Igen!!!-én vigyorogva.Ezek után még beszélgettünk egy kicsit,aztán Niki hazament,én pedig készültem a holnapra,mert ugye sajna suli.:(

 

Folyt.köv.:) holnap:P

Nah pás,pux:Ánáááá

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr27581673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.07.23. 14:26:30

Hello !:)
Nagyon jó lett a rész!!!Amúgy nálunk is elég sz*r idő van,szóval én is csak a gép elött punnyadok.:/ Nah,mindegy.A lényeg az,hogy nagyon cool a blog,és csak gy tovább!Tschüss.:)

BlueBlack 2008.07.23. 18:33:17

Köszi szépen:)
Egyébként van msn-ed?:D

Ancsika 13 2008.07.24. 14:20:13

Hello!:)
Sajna nincs msn-em,csak e-mailem.I'm so sorry :(.

BlueBlack 2008.07.24. 18:19:22

Kár,de azért e-mailezhetünk,ha gondolod:)
süti beállítások módosítása