HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.21. 11:03 BlueBlack

9.rész

Hello Mindenki!!!

Tudom,tudom...most sem írtam egy ideig,de csütörtökön vásárolni voltam,és aznap a barátnőmnél aludtam(egész éjszaka telefonáltunkxD),pénteken készültem,szombaton pedig ünnepeltük a 15.szülinapom:D:D Bizony!Már 15 éves vagyok=)XD

Nah..mind1..kövi rész:

9.rész

„Bill Kaulitz!Ezennel VÉGE!Ez volt az utolsó csepp a pohárban!Soha többé nem akarlak látni!”-ahogy ezt olvastam mosolyra húzódott a szám
 
 
-Na mi az?-Niki
-Szakított velem Lena!Ennyi!-mondja Bill és kikapja a kezemből a telefont.Aztán megérkezett a busz és felszálltunk…hazamentünk(Niki persze megint nálunk aludt),fürödtünk és aludtunk…
Másnap nagyon jókedvűen ébredtem.Lementem a konyhába csináltam kakaót,magamnak is és Nikinek is.Aztán felvittem neki.
-Jó reggelt!!-ülök le az ágyra.Niki álmosan kinyitja a szemét,majd felül.
-Neked is!!Ohh…köszi!-mondja majd elveszi a kakaóját.
-.Jól aludtál?-kérdem boldogan
-Igen.De mi ez a nagy Happy-s kedv?-Niki
-Nem tom!!Így ébredtem!ÉS ez akkor szokott bekövetkezni,ha valami jó fog történni velem!-mondom
-Ahha!!Biztos!!-Niki.Ezek után lementünk reggelizni és elmentünk sétálni.Egész délelőtt sétáltunkés a délutánt Nikiék töltöttük.Kb 7 óra lehetett,amikor megcsörren Niki telója.Kijelző:Tom
-Szia!-veszi fel a telefont.
-Szia!Nem lenne kedved eljönni velem pizzázni?-Tom
-Hát jó,oké!!Mikor?-Niki
-Mondjuk…15 perc alatt elkészülsz?-Tom
-Aha!!-Niki
-Oké!!Akkor 15 perc múlva érted megyek.Ok?-Tom
-Igen!Szia!
-Szia!-Tom,aztán letették.
 
 
-Nah mit akart?-én
-Öhm…figyu…baj,ha én elmegyek Tommal pizzázni?-Niki
-Nem dehogy is!!!Mikor mész?-én
-Hát 1/4 óra múlva jön értem.-Niki
-Oh…értem…hát akkor én megyek…-én
-De tényleg ne haragudj!!-Niki
-Dehogy harakszom!!!Sőt örülök..Ja és beszámolni mindenről,ha nem jösztök túl későn haza.-én
-Oké!!-Niki
-Nah jó mulatást!!-én
-Köszi!!Szia!-Niki
-Szia!-mondtam,majd kiléptem az ajtón.
 
Hazamentem és levágódtam a tv elé.Kb még 5 percet sem ültem,amikor csöngettek.Azt gondoltam,hogy biztosan Niki az.De mikor ajtót nyitottam meglepődtem.
-Szia!-mondja mosolyogva.
-Szia!!Hát te?-én meglepődve.
-Hát csak eljöttem.Vagy zavarok?-Bill
-Nem!!Nem zavarsz .Gyere be!-én
-Ok!!Kösz!!-Bill és bejött
-Kérsz valamit?-én
-Nem kösz!!-Bill
-Tegnap egyébként mit csináltál,hogy Lena dobott?-én és leültem a lépcsőre.
-Hát ő még maradni akart,de én nem.Aztán nyavajgott,hogy maradjak,de én ott hagytam.- mondta és leült mellém a lépcsőre.
-Hát hallod nem tudom,hogy bírtad ki melette!!-én
-Hát,ha jobban belegondolok én sem!!!-mondja mosolyogva.Erre mind a ketten elkezdünk nevetni.
-Egyébként nagyon kedves az anyukád!!-én
-Köszi,de néha már kiakaszt a kedvességével!!!-Bill
-Miért?-én
-Jaj,inkább ne tudd meg!!-Bill
-Hát jó,hallgatok a bölcs tanácsodra!!-mondom,majd megint elkezdünk nevetni.
-Olyan cukin mosolyogsz!!-mondja komolyan
-Köszi!!Te is!!!-mondom és már megint mosolygok
-És most mi lesz?-Bill
-Nem értem...-én
-Hát most,hogy Lena dobott…-Bill
-Nem tudom!!De ezt miért tőlem kérded?-én
-Hát mert én úgy gondoltam,hogy te és én!!Persze csak ha te is akarod!-Bill és közelebb jön.
-Hogy te …és…én együtt???-kérdem
-Igen!!Pontosan!!-Bill
-De nem szeretném,ha úgy lennél,mint Lenaval!!Nyugi én nem leszek öngyilkos!!-én
-Nem is azért mondtam!!Lenaval azért voltam boldogtalan,mert ott a szerelem csak egy oldalú volt.Vagy egy sem.Itt viszont…Azt mondtad szeretsz…igaz?-Bill
-Igen,de bárhogy is számolom ez csak egy!!-én
-Plusz 1!!Én.-Bill és már egészen közel hajolt.
-Te is…engem?-én
-Igen!!!Szeretlek!!!-mondja majd megcsókol…Istenem,erre vártam már mióta.Az üvegezés ótaJAnnyira jó volt.Már egy jó ideje csókolózunk a lépcsőn ülve.Amikor hallom anyu hangját.
-Kislányom,megjöttem!-De ekkor elöttünk állt és mindent látott.-Öhm…folytassátok csak!!-mondja mosolyogva és bemegy a konyhába.
-Hupsz!!-súgom nevetve Billnek és a fejem a vállára teszem.
-Ez ciki volt!!-súgva vissza ő is nevetve.
-Gyere!!Bemutatlak neki.-megfogtam Bill kezét és a konyhába mentünk anya után.-Anya!!Ő itt Bill!!
-Csókolom!!-Bill félénken.
-Szia!!Anita anyukája vagyok Sandra.-anyu
Erre Bill csak mosolygott.
-Ugye nálunk vacsorázol?-Anya
-Hát….-Bill
-Igen!!Nálunk vacsorázik!!-én
-Rendben!!Akkor négy személyre terítek.-anya
-Négyre?Miért?-Én
-Hát gondolom Niki is itt vacsizik és alszik nem?-Anyu
-Hát sztem csak alszik.Ugyanis elment Tommal pizzázni!-én
-Jah értem!És ki az a Tom?-Anya
-Bill ikertesója!!-én
-Igen?Van ikertesód?-Anya
-Igen van!!A báttyjám!-Bill
-Értem!!Na addig foglajátok le magatokat amíg kész a vacsi!!-anya
-Oké!!Gyere nézzük meg mi megy a tv-ben!-én
-Oké!-Bill Aztán leültünk a kanapéra és vagy 5 percig néztük a tv-t.
-Nem igaz,hogy semmilyen jó műsort nem adnak ilyenkor!!-mérgelődtem
-Hát pedig ezek szerint nem!-Bill
-Mindegy!!Megmutassam a szobámat?-én
-Aham!!-Bill
-Anya fent leszünk a szobámba!!Szólj,ha kész a vacsi!!-én
-Rendben!!-Anyu,majd felmentünk a szobámba.
 
 
-Szép a szobád!!-mondja Bill
-Köszi!!Ülj le!-mondom.Bill leült az ágyra,én pedig mellé.
-Aranyos az anyukád!!-Bill mosolyogva
-Kösz!!-én
-Nikiék tényleg elmentek pizzázni?-Bill
-Aha!-én
-És minket meg nem hívtak volna…-Bill
-Hát sztem direkt csak Nikit hívta Tom.Biztos kettesben akart vele lenni!!-én
-Gondolod?-Bill
-Aha!Külömben is,ha elmentünk volna akkor most lehet,hogy nem lennénk együtt,nem csókolóztunk volna a lépcsőn,nem látott volna meg az anyu és nem ismerkedtél volna meg vele!!-én
-Ez igaz!!Még is jobb,hogy maradtunk!!-mondja mosolyogva.Aztán mind a ketten elhallgattunk és csak szemeztünk.Majd Bill közelebb hajolt és megint megcsókolot.
Épp,hogy befejeztük,anya kiabált lentről.
-Gyerekek vacsora!!-Anya
-Nah gyere!!-megfogom a kezét és felhúzom az ágyról.Aztán lementünk vacsizni.Anyunak és Billnek egész idő alatt be nem állt a szája.Persze néha én is közbe szóltam.Anyu csak szegény Billt faggatta.Nah persze érthető,hogy megakarja ismerni,hisz az egyetlen lánya első szerelme.Bill persze mosolyogva válaszolt minden kérdésre.Az egész vacsora alatt csak mosolyogtak egymásra.Még a végén anyu lenyúlja a pasimatJNah jó csak vicceltem…
Szal a vacsi után.
-Köszöm szépen a vacsorát!Nagyon fimon volt!!-Bill
-Nagyon szívesen!!Örülök,hogy ízlet!!Remélem máskor is eljösz majd!-Anya
-Hát ha meg tetszik hívni!!-Bill
-Persze!!-Anya
-Nah de most már megyek!!Kikísérsz?-Bill
-Persze!!-én majd felálltam és az ajtóban megálltunk.
-Majd holnap találkozunk.Na szia!-Bill
-Szia!-mondom majd Bill egy rövid,de finom csókot ad a számra,majd elmegy.
Bezártam az ajtót és boldogan visszarohantam a konyhába anyuhoz.
 

 

Noss..ennyi volna a 9.rész:)

Ja,és vélemény:

b.kay@freemail.hu

és vegyetek fel msn-re is:

bills_freudinnen@hotmail.com

Nás:Ana^^:D

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr23577749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nicky-Tom 2008.07.21. 11:14:26

Szijja baba nagyon jó lett ez a rész is!!!Na szeriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!Pux:Niky
Ja igen és tomnak is teccik;)

Ancsika 13 2008.07.21. 17:34:13

Hello !:)
Nagyon jó lett ez a rész is!Egyébként boldog 15. születésnapot!!!:) Tschüs.:)
süti beállítások módosítása