HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.16. 11:06 BlueBlack

6+7.rész

Szííjjasztok!:D

Jó reggelt mindenkinek!:D Tudom,hogy már nem reggel van(10:53),de nekem még igen,hisz nem olyan régen keltem fel..XD

Tegnap mivel csak egy rövidke részt raktam fel,ma dupla részt rakok:P

Jó olvasást;)

6.rész:

-Igen?-szól bele a telefonba.
-Szia Bill!Lena vagyok!-Lena
-Igen ezt észre vettem!! Mit akarsz?-Bill unottam
-Nézd Bill,én nagyon sajnálom!!!Nem tudom mi ütött belém tegnap.Én szeretlek!!!Kérlek adj még egy esélyt és próbáljuk meg újra.Könyörgöm.Ha elhagysz én öngyilkos leszek!!-bőg bele a telefonba.
-Mi???Ne!!Nézd!!Figyelj…mondjuk találkozzunk holnap a ….fagyizónál.-Bill
-Itt magdeburgba?-Lena
-Igen!!-Bill
-Rendben!Mikor?-Lena
-Mondjuk 2-kor!-Bill
-Oké!!Ott leszek!!Puszika!!-Lena
-Szia!-Bill és letette.
Ezek után bemen a szobába és lassan elaludt.
 
 
Miután felmentem a szobámba Niki már bent volt.
-Szia!-vágódtam le az ágyamra
-Szia!Hol voltál?-Niki
-Lent a konyhába.Billel…-én
-Hűha…és történt valami?-Niki
-Majdnem!!Csak megcsörrent a telefonja,mert hívta Lena.-mondtam undorodva.
-Lena?De hát szakítottak nem?-Niki
-Én is úgy tudtam!!Nahminegy!aludjunk mert álmos vagyok!!-én
-Oké!!Jóéjt!!-Niki
-Jóéjt!!-én,aztán lassan mi is elaludtunk.Aztán Tom és Andreas is…
Reggel én keltem a leghamarabb.Szinte haljalba.Lementem csináltam kakaót és kiültem a verandára.Csak ültem ott és gondolkodtam.Még nem értem a gondolat menetem végére,amikor hirtelen valaki megfogja a vállam.
-Meg akarsz ölni?-én
-Bocsi!Nem akartalak megilyeszteni.-Niki,majd leült mellém.
Én sóhajottam egy nagyot erre Niki megkérdezte:
-Min gondolkozol olyan nagyon?-Niki
-Szerinted?Andreas azt mondta,hogy mondjam meg neki amíg nem késő,de nekem eszem ágába sincs elmondani neki!!-én
-Sztem igaza van Andreasnak.Meg ha azzal Lena-val jár is.Akkor is jó,ha tudja,hogy többet érzel iránta,mint barátság.-Niki
-Lehet,hogy igazad van!!-én.Aztán felmentünk felöltöztünk,majd lementünk reggelit csinálni,a vendégeknek és magunknak.Mikor kész lett,Andreas lépked le a lépcsőn álmosan.
-Jó reggelt!!-Andry
-Neked is,de sztem már ideje lenne felkellni!-én
-De hisz én felvagyok!!-Andreas
-Ahha,látom!!-én
-Jó reggelt!!-csoszog le a lépcsőn még Andreasnál is kómásabban Bill.
-Ja az jó lenne!-mondom az orrom alatt.
-Tessék?-kérdi álmosan Bill
-Mondom neked is!-én
-Jah!!-modja majd leül az asztalhoz.Elkezdünk enni Tom nélkül.Aztán Niki mondja.
-Én megyek és felköltöm álomszuszékot!!-Niki és felment.
Aztán pár pillanat múlva Andreas:
-Nah köszönöm a reggelit,megyek és felöltözök!-Andreas
-Szívesen!!Oké!-én
Csak Bill és én ültünk a konyhába néma csendben.
Aztán megszólal Bill:
-Öhm…nem folytatjuk,amit tegnap nem tudtunk befejezni?-Bill
Én tudtam,hogy a csókra gondol.
-Öhm…majd máskor!Most mennem kell!-mondtam zavartan és otthagytam Billt.
Aztán a srácok reggeli után elmentek.
Aztán Nikivel nekiálltunk takarítani.Egyórakkor:
-Hé!!Úristen!!-Niki
-Mi az?Mi történt??-Én
-Anyámnak ma van a szülinapja és még nem vettem neki semmit!-Niki
-Én se!Sztem ugorjunk be Magdeburgba!!-én
-Ez jó ötlet!!-Niki.Pár perc múlva már el is készültünk és 2 fele már a buszmegállóban voltunk.Aztán magdeburg…Nikivel bementünk egy porcelán boltba és az anyukájának vettem egy cuki kis porcellánbabát.Niki még keresgetett.Olyan ľ 3 lehetett.
-Niki,én addig kimegyek a levegőre!-mert elég sokan voltak bent és én asztmás vagyok.
-Oké!!Menj csak!!-mondja Niki.
Én kimentem és a bolt előtt megálltam.Nézegettem a porcellánbabát.Aztán a tájat.Majd valamin,vagy inkább valakiken megakadt a szemem.A fagyizó előtt,pár méterre tőlem, Bill és a barátnője Lena smároltak.Amikor megláttam a porcellán baba kiesett a kezemből.A hangos csattanásra és törésre Billék is figyelmesek lettek(hisz ott voltak mellettem)
Amikor Bill meglátott,odaakart jönni hozzám,de Lena ekapta a karját,mondott nek v.mit aztán Bill szomin leült és engem nézett.Én még mindig csak bámultam őket,majd visszamentem Nikihez.
-Mi a baj?És hol az a cuki baba?-Niki
-Öhm…hát véletlenül kicsúszott a kezemből és eltört.-én
Akkor az volt az a törés.-Niki
-Aha!-én
-Nah minegy!Pedig olyan cuki volt!Olyan kis Billes fejel volt!-Niki mosolyogva.
-Nekem egyátalán nem tetszett!-mondom szánalmasan.
-Miért?Pedig hasonlított Billre!-Niki mosolyogva.
-Ház éppen ezért!!!-mondtam majd elindultam másik ajándékot keresni.
Eléggé elidőztünk a boltba.Mikor kiértünk kb fél 4 lehetett.Szerencsére Billék már nem voltak ott.Épp ülünk a buszmegállóba,amikor látom,hogy messze Bill közeledik.
-Öhm…Niki nem mehetünk haza ezzel a busszal.-én
-De hát miért nem?-Niki
-Öhm…mert vennem kell valami csini ruhát!!-én és közbe néztem,hogy Bill ne érjel túl közel és ne vegyen észre.
-Jaj Anita!!Annyi csini ruhád van!!Minek kell még egy porosodni a szekrénybe?-Niki
Közben Bill észrevett és elkezdett futni.
-Én megyek!-mondtam és gyorsan szaladtam Bill elől.
Niki csak nézett utánam,aztán pár pillanat múlva Bill suhan el melette.
-Te is várásolni rohansz?Várjatok már meg!!-Niki és utánunk kocogott.
Szal…Szaladtam Bill elől.Nem tudom miért.Egyszerűen nem akartam a szép szemeibe nézni.
Szaladtam,szaldtam,közben persze ő is szaladt utánam.Aztán hirtelen bementem egy cd-s bolta.Végig szaladtam a bolton,Bill utánam,majd a másik soron kiJ
Szegény Niki meg se talált minket.
Aztán beszaladtam a plázába és egyenesen a mosdó felé vettem az irányt.Tudtam,hogy oda úgyse jön utánam.Hát elég ciki lenne…És tényleg nem jött.Egy jó ideig várt ,majd elindult a buszmegállóba.Aztán kimentem és leültem a pláza egyik padjára.Aztán hirtelen Niki ül le mellém.
-NAh ez hogy tetszik?-mutat egy piros tényleg nagyoncsini ruhát.
-Csini!!Ezt fogod felvenni??-Én
-Nem!!Ezt te fogod felvenni!!-Niki
-Én???
-Igen,te!!-Niki
-Öhm,hát jó!!-én
-Nah,gyere!!Nézzünk nekem is valamit!!-Niki
-Oké!!-én és elindultunk.Épp keresgéünk,amikor hirtelen megszólal a telefonom.Sms.
Megnézem és mit látok?Bill küldött.Először el sem akartam olvasni,de gondoltam hátha fontos,így hát megnéztem.
„Úgy is találkozunk még,hisz egy utcában lakunk.Nem menekülhetsz!!Ezt meg kell beszélnünk!!!”
„-Beszéld  meg Lenácskáddal!!-gondoltam magamban.”

 

 

Nah,mehetünk?-Niki
-Persze!!Megtaláltad a megfelelő rucit?-én
-Igen!Nézd!!-megmutatta a kb az enyémmel egyforma ruhát csak ez fehér volt.
-Húh!!Dögös!!Na menjünk!!-én,aztán elindultunk.
Buszmegálló…otthon…J
Most Nikiéknék vagyunk és a ruhát próbáljuk,amit vettünk(nagyon jól áll nekünk),amikor csöngettek.Niki épp akkor vette fel a ruhát,rajtam meg már rajtam volt,úgyhogy Niki mondta:
-Kinyitnád?-Niki fentről
-Persze!-mondtam és elindultam ajtót nyitni.Gondoltam,hogy nem engem keresnek hisz nem otthon vagyok,de mikor kinyitottam az ajtót,meglepődtem.
-Szia!-mondja halkan Bill.
-Csá!!-mondom flegmán-Nikiiiiiii!!!!
-Nem Nikihez jöttem,hanem hozzád!-Bill
-Hozzám??Mégis minek?-én
-Beszélnünk kell!!-Bill.
-Hát szerintem nincs miről!-én
-De igenis van!A délutánról-Bill
-Mit kell ezen megbeszélni???Csókolóztál a csajoddal,akivel állítólag szakítottál,és tegnap este és ma reggel meg engem akartál megcsókolni!!!Csak ennyi az egész…-én
-Nem!!Nem ennyi…-Bill,ekkor Niki jön le a lépcsőn
-Öhm…szerintem menjetek be a szobába és ott beszélgessetek.-Niki
-Nem!!Inkább haza megyünk!!-én
-Oké!!De majd gyere vissza!!-Niki
-Oks!-én és kiindultam a házból,gyors léptekkel igyekeztem hazafele,Bill persze hűségesen követett.Mikor az ajtó elé értem,kinyitottam és bementem(persze nyitva hagytam az ajtót Billek),majd utánam jött.
-Nah,mond,amit szeretnél!!!-én és leültem a kanapéra.
-Szóval…sajnálom,amit láttál ma.-Bill és lesüti a szemeit.
-Mit kell ezen sajnálni?Hisz a csajod…Akkor csókolod meg amikor akarod.És nem is ez a baj.!!!Hanem az,hogy miért akartál megcsókolni,tegnap is és ma is!!!-én
-Én…én …nem tudom!!!Tudod…én tényleg szakítottam Lenával…csak tegnap felhívott és azt mondta,ha elhagyom öngyilkos lesz.-Bill
-És te persze el is hitted neki.-én
-Te nem ismered Lenát…Aztán mondtam neki hogy találkozzunk és…és…és…aztán mégis csak megsajnáltam,aztán megcsókolotam.Amit már te is láttál.-Bill
-Értem,de ez nem rám tartozik!!Nem értem miért kelett nekem elmondani.-én
Azért mert a haverom vagy és mert nem tudok magyarázatot adni a csókos kérdésedre.-Bill
-Aham.Értem,de ha szereted Lena-t akkor mért szaítottál vele először.Úgy legalább elkerülhettük volna ezt az egészet!!!-én
-Hát épp ez a baj…-Bill
-Mi??-én
-Hogy már nem szeretem.Csak nem akarom,hogy valami hülyeséget csináljon.-Bill
-Te hülye vagy!!!Csak azért vagy vele,hogy ne csináljon semmi hülyeséget.A saját érzéseiddel nem törődsz?-Én
-Hát nem…-mondja halkan
-Hjaj!!-mondom majd felállok a kanapértól(ugyanis egymás mellett ültünk)
-Anita!!!Tudom,hogy szeretsz!-áll fel és közeledik felém.
-Miről beszélsz??Én nem…-én
-De igen!!Miért hazudsz??-Bill és meg akart csókolni.
-Nem!!Nem szeretlek!!Andreas-t szeretem!!-hazudtam neki,nem tudtam mást mondani.
-Oh…szóval Andreas-t!!Akkor én valamit nagyon félre értettem,Bocsi!!-mondja,majd kirohan az ajtón.

 

És....a 7.rész:

 

„-Istenem,mekkora egy hülye liba vagyok!!!-mérgelődtem magamban”
Aztán visszamentem Nikihez.
-Nah,mi az??Mi történt?Láttam,hogy rohan ki tőletek.-Niki
-Hát igen!!Azt hazudtam neki,hogy Andreast szeretem.-én szomin
-De hát miért?-Niki
-Nem tudom!!!Csak így jött ki!!!-én és majdnem elkezdtem sírni.
Aztán elkezdtünk készülődni,az anyukája születésnapi bulijára.
Aztán hamar eljött az este.Nikiéknél volt egy kis party.Mi a csini rucinkban feszítettünk,amit megdícsért mindenki..
Aztán mikor vége volt a bulinak,mindenki hazament,kivéve engem ugyanis ott aludtam Nikiék.Ahogy befeküdtünk az ágyba,szinte azonnal elaludtunk…
Másnap majdnem dél volt,amikor felkeltünk.Lementünk kajálni,aztán csörgött a telefonom.Megnéztem a kijelzőt,hogy nem-e Bill,de nem ő volt.Andreas nevét olvastam.
-Szia!-én
-Szia!!Miért mondtad Billnek,hogy engem szeretsz?-esett nekem azonnal.
-Hát,mert…mert!!!Nézd én nem akarok Billtől semmit!!Barátnője van és ha még nem is boldog vele,akkor is vele jár!!!Ez az ő dolga…-én
-De azt mondta,hogy valld be,hogy szereted és akkor otthagyja Lenát!!!-Andreas
-Nem!!Nem ezt mondta!!Csak annyit,hogy valljam be!!Ha az utóbbit is mondja,akkor bevallom neki,de nem mondta,úgyhogy jobban láttam,ha hallgatok!!!-én
-Sztem mond el neki,de sürgősen!!-ő
-Nem!!-én
-De igen!!Mert most azt hiszi,hogy csak hülyítettem,amikor mondtam neki,hogy tetszik neked.-Andreas.
-Hogy mit mondtál neki?-én meglepődve.
-Hoppá!!Hát az úgy volt…-ő
-Hogy??Hallgatlak!!-én
-Hát,hogy szóval neki még az előtt mondtam mielőtt neked!!-ő
-Köszi!!!És nem szóltál volna…-én
-Jó tudom,bocsi!De te is tudod,hogy Bill a legjobb haverom és mindent elmondok neki!!-ő
-Igen tudom!!-én
-Szóval sztem mond el neki!!-ő
-Jó,majd meggondolom!Csá!-én
-De…-nem tudta befejezni,mert lenyomtam(gondolom azt akarta mondani,hogy ne csak gondolt meg hanem csináld is)
-Ki volt az?-kérdi Niki
-Andry!-én
-Andry?Mi van már becézed is az új szerelmed?-Niki
-Jaj,hagyjál már!!!Még te is ezzel jösz?-én
-Nem,de szemétség volt Billnek a szemébe hazudni. -Niki
-Igen,tudom!!De leakarom zárni ezt az egészet!!Ő legyen boldog Lenaval,én meg találok majd magamnak valakit!!-én
-Jó,de először mond el,neki,hogy szereted!!-Niki
-Muszáj??-én
-Igen!!!-Niki
-Hát,jó!!!-én
-Szal kaja után elmész hozzájuk és elmondasz neki mindent!!Világos?-Niki
-Igen!!-én hallkan.Én próbáltam minél lassabban,hogy sose jöjjön el a „kaja után” ,de sajnos eljött.
-Nah most nyomás Billékhez!!!-Niki
-Te nem jösz velem?-én
-Nem!!Én majd messziről figyellek,hogy ne menj máshova!!-Niki
-Köszi!!Kedves vagy!!!-én
Aztán elindultam Billkékhez!!Niki távolról követett és figyelt.
Lassan elértem Billék házához.Megálltam az ajtó előtt és csöngettem.
Az ajtót gondolom az anyukájuk nyitotta ki.
-Szia!-köszön mosolygósan.
-Öhm…csókolom!!Billt keresem.Itthon van?-én félénken.
-Sajnálom,de most mentek el magdeburgba próbálni,de hazajön megmondom,hogy kerested.Mi a neved?-Simone ugyanis úgy hívják.
-Anita!!-én
-Simone vagyok!!Bill és Tom anyukája.-ő
Örülök!!-én most már mosolyogva.
-Én is!!-ő
-Na hát,akkor én megyek is és köszönöm!!-Én
-Szívesen,szia!-ő
-Csókolom!!!-én,aztán elmentem az ajtóból.
Niki meglepődve látta,hogy ilyen hamar végeztem is.
-Nah mi az?Mi volt?-Niki
-Semmi!!Nincs otthon.-én
-És akkor kivel beszéltél?-Niki
-Az anyukájával,Simone-val.-én
-Komoly?És aranyos??-Niki
-Nagyon!!-én mosolyogva.
-ÉS akkor mikor fogsz Billel beszélni?-Niki
-Azt mondta,hogy ha hazajönnek,mondja neki,hogy kerestem!!-én
-Értem!!-Niki
-Elmegyünk hozzánk?-én
-Aham!-Niki
Aztán elmentünk hozzánk.Épp fent vagyunk a szobámba,amikor csöngettek.Kinéztem az ablakon,hogy ki az és Bill volt.Gyorsan leszaladtam ajtót nyitni.
-Szia!-mondja unottan.
-Szia!Gyere be!!-én
-Anyu mondta,hogy kerestél!!-Bill.
-Öhm…igen!!-én,ekkor Niki jön le a lépcsőn.
-Szia Bill!-Niki
-Szia!Asszem én haza megyek,mert otthon hagytam a telómat.-Niki és kiment az ajtón.
-Nah?Mit akarsz?-kérdi kicsit flegmán.
-Hát…szóval…amint mondtam tegnap az nem éppen igaz.-én
-Micsoda?-csillant fel a szeme.
-Ház az,hogy Andreas-t szeretem.Szeretem,de nem úgy!!!-én
-Akkor kit szeretsz?Úgy…-Bill
-Hát ez az amit el akartam mondani.-én
-Hát akkor mond.-Bill
-Szóval akot szeretek azt te…nagyon jól ismered!!-én
-Ha??Tom???-kérdi meglepődve.
-Nem!Még Tomnál is jobban ismered…-én
-De hát Tomnál nem ismerek senkit jobban csak…-Bill
-Igen!!Pontosan!!Te vagy az!!!!TE!!!Téged szeretlek!!Érted?-Én
-Igen!!Értem!!-mondja ledöbbenve.
-Hát ennyit akartam!!-én halkan.
-De akkor tegnap miért nem vallottad be??-Bill
-Azért mert…nem tudom…igazából el sem akartam neked mondani,miután megláttam,hogy újra együtt vagy Lenaval!!-Én
-De miért?Ezzel még nem veszítettél el semmit,hogy elmondtad!!-Bill
-Igen,tudom!!De azért még barátok maradunk,ugye?-én
-Persze!!Tényleg nem jösztök el,ma este egy klubba?-Bill
-Oké!!Majd mondom Nikinek is!-én
-Oké!!8-ra itt leszünk!!-Bill
-Oké!!-én
-Nah akkor megyek is!!Szia!!-Bill
-Szia!!-én és Bill elment,amint bezártam az ajtót,felhívtam Nikit.
 

Nos...2 hosszú rész,remélem örültük:D

Na pás:ANA

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr5570641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.07.16. 16:03:48

Hello !:)
Nagyon tetszik ez a 3 rész is .Szerintem tök jók. Az előzőhöz azért nem írtam , mert csak most olvsam el mind a 3 újabbat.Tök jó a blog , úgyhogy sok sikert a folytatáshoz .Auf wiedersehen!:)

BlueBlack 2008.07.17. 09:27:33

Szijja Ancsika13:)
Örülök,hogy tetszik a blogom:)És köszi a komikat is;)
Tschüß^^
süti beállítások módosítása