HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.10. 10:08 BlueBlack

3.rész+4.rész

Halihóó!Bocsi,hogy eddig nem írtam,de nem volt túl sok időm..Tegnap is egész délelőtt takarítottam -.-',délután meg DVD-ztünk a pasimmal,az egyik barátnőmmel,és a haverommal.Na mind1...

3.rész:

-Bill,komolyan mondom!-Andreas
-Ugyan már Andreas!Ne hülyéskedj!!!-Bill még mindig nevetgélve.

-Nem hülyédkedek…(közben megszólal a csengő)…ha nem hiszed az a te bajod!Na csá!-Andreas ,aztán bement a suliba.

 

Bill még néhány másodpercig állt és gondolkodott,hogy vajon tényleg igazat mondott-e Andreas.De miért is hazudna legjobb barátjának?Aztán inkább nem is akart rágondolni,fogta magát és testvére után indult.
:Közben nálunk:
Elköszöntünk az osztálytársaktól és elindultunk a buszhoz.Amint sétálunk az úton,beszélgetünk.
-Annyira aranyos volt Bill,amikor megstukkoltam az orrát.-énJ
-Gondolom!!-Niki mosolyogva.
Ekkor odaértünk a buszmegállóhoz.Amikor megláttuk kik ülnek ott meglepődtünk.
-Sziasztok!-én
-Hello!-Bill
-Hy!-Tom
-Császtok!Hát ti?-Niki és leülünk a fiúk mellé.
-Elengedtek az utolsó óráról,mert 3-kor fellépésünk lesz és még próbálunk.-Bill
-Fellépés?Milyen fellépés?-én
-A bandával.-Tom
-Hmm?Ezt nem értem.Milyen banda?-Niki
-Jah!Ti nem tudtok a bandáról?-Bill
-Hát nem igazán.-én
-Van egy együttesünk.-Bill
-És milyen zenét játszotok?-Niki
-Hát rock féleséget.-Tom mosolyogva.
-Az tök jó!-én
-És ki az énekes?-Niki
-Én!-Bill
-Bill!-Tom (egyszerre)
-Tényleg?-én Billtől.
-Aham!-Bill
-És csak ti vagytok ketten?-Niki
-Nem!Van még 2 haverunk!-Tom
-És te mi vagy a bandába?-én Tomtól.
-A gitáros!-jelenti ki Tom mosolyogva.
-Az tök jó!-Niki és én egyszerre.
-Aham!-Tom mosolyogva.
-És mi az együttes neve?-én
-Tokio Hotel!-Bill
-Mi??Tokio Hotel?-én meglepődve.
-Aha!-Bill.
-Kicsit fura,de jó!!-én mosolyogva.
Aztán megérkezett a busz.A négyesben ültünk.Melettem Niki,előttem Tom,Niki előtt Bill.
Épp beszélgetünk,amikor megcsörren a telefonom.
-Hallo?-szólok bele a telefonba.
-Szia!Timo vagyok!-Timo(egy kb Billékkel egyidős srác a suliból,folyton minket zaklat Nikivel)
-Mit akarsz??-én flegmán.
-Csak közölni szerettem volna veled,hogy megszereztem a címeteket!!!-Timo
-Na és?Szinte mindenki tudja,hogy hol lakunk!-én
Erre Timo belenevet a telefonba.
-Mi olyan vicces?-kérdem kicsit mérgesen.
-Elmegyek érted!!Valamelyik éjszaka.Tudom melyik a te szobád,és azt is tudom,hogy mindig nyitott ablaknál alszol,mert asztmás vagy!!-Timo
-MI??Te rohadt szemét!!Meg ne próbáld!!!!-kiabáltam bele a telefonba.
-Puszi!!Majd talizunk a szobádban!!-Timo
-Várj….(letette)
 
-Mi a baj?-Niki meglepődve.
-Timo!-ennyit mondtam
-Mit akart a szemét?-Niki is dühösen.
-Hé,hé!!Várjatok!!Ki az a Timo?-Bill,aki eddig némán figyelte az eseményeket.
-Az egyik srác a suliból!!Sohasem hagy minket békén!!-Niki
-És mit akart?-szólal meg Tom is.
-Megfenyegetett.Azt mondta eljön egy éjszaka.-én
-Minek?-Bill értetlenül.
-Hjaj Bill!!-Niki
-Jah,hogy azért!!!-esett le neki a tantusz.
-De még is,hogy?Bemászik az ablakon?-Niki
-Azt nem tudom!De azt mondta,hogy tudja hogy mindig nyitva van az ablakom,mert asztmás vagyok!-én
-Azt is tudja,hogy asztmás vagy?-Niki
-Ezek szerint…-én
-Asztmás vagy?-Bill
-Bill!!!-Tom és Niki egyszerre.
-Bocsi!!-Bill.
-Nyugi!!Megvédelek!!-Niki és megölel.
-Én is!-Tom.
-Én is!-Bill.
-Köszi skacok!!-én.Aztán megérkeztünk.
Leszálltunk a buszról és hazaindultunk.Útközben még beszélgettünk,aztán a fiúk hazaértek.
Mi még sétáltunk egy kicsit(az utca végéig)aztán mi is hazaértünk.(hozzánk)ugyanis Niki,mint mindig hozzánk jött.
-Elmenjünk megnézni őket?-én miközben az ajtót nyitom.
-Aham!!Sztem menjünk!-Niki.
-Oks!De akkor készüljünk el!-adtam ki a parancsot.Kb fél 3-ra el is készültünk.
Elmentünk a buszmegállóba és megvártuk a buszt.Aztán magdeburgban megkerestünk azt a helyet,amit a srácok mondtak.Mikor bementünk,Billék az egyik sarokban várakoztak 2 idegen sráccal.Ekkor már Andreas is ott volt.Nikivel odamentünk hozzájuk.
-Hello!-köszöntünk Nikivel egyszerre.
-Hali!-Andreas(ezt a hali-t is tőlem vették:D)
-Sziasztok!Hát ti?-Bill meglepődve,de örült.
-Gondoltuk megnézünk titeket!-én mosolyogva.
-Öhmm…hello!Georg vagyok!-Georg miután magához tért.
-Anita,Niki!-mi
-Gustav!-Gustav:)
-Anita,Niki!-mi
Pár percig még beszélgettünk,aztán halljuk:
-És most következik egy fiatal srácokból álló csapat,a Tokio Hotel!-a nő

 ------------------------------------------------------------------------

Mivel egy napot kihagytam,ezért most dupla részt rakok fel.

4.rész:

 

A srácok gyorsan felrohantak a színpadra és elkezték.Amikor megláttam őket,azt hittem lehidalok…Nagyon jók voltak..Aztán mikor lejöttek,Billnek a feje vörösXD
-SCHREI!!!-megyek oda és ráugrok a hátára.
-Áhhh Anitaaaaaaaa!!-Bill,aztán lemásztam a hátáról.
-Jók voltatok!-Niki mosolyogva.
-jók???Nagyon fasza volt!!!-én
-Köszi!!-a fiúk egyszerre.
Aztán a fiúk elmentek,mi pedig hazamentünk(hozzánk).Épp ülünk a nappaliba,amikor csöngettek.
-Nyitom!-mondtam és felálltam a kanapéról.
Amikor kinyitottam,kicsit meglepődtem.Bill,Tom és Andreas állt ott.
-Hali!!!Hát ti?-én
-Szia!-Bill
-Gondoltuk meglátogatunk titeket!-Andreas.
-Örülök!!Gyertek be!-én,aztán a srácok bejöttek.Leültek,beszélgettünk,de aztán meguntuk.
-Játszunk valamit?-Niki
-Ok!!-Tom
-Jó,de mit?-Andreas
-Társasozzunk?-Bill vigyorogva.
-Hülye vagy??-én flegmán
-Jó csak egy ötlet volt!-mondja szomin.
-Mondjunk üvegezzünk.-Niki
-Áh jó,de vetkőzösre!!-Tom vigyorogva.
-Alap!-Niki helyeselte.
-Na ne már!-én
-Ez jó ötlet!!!-Bill most már megint mosolyogva.
-Ahha,sztem is!!-Andreas(úgy látszik csak én nem akarok játszani)
-Akkor üljünk ide körbe!-mondja Niki és leül egy nagy szabad térfélre a nappaliban.
-De üveg is kéne,nem?-Bill
-Jah,hozom!-modtam,felálltam,kimentem a konyhába és pár pillanat múlva már egy üveggel tértem vissza.
-Én kezdek!-mondja Andreas és kikapja a kezemből az üveget.Aztán pörget…(így ültünk:Andreas,jobb oldalán Bill,mellette Niki,Tom,aztán Andreas másik oldalán én.
Szal…Andreas pörget és az üveg szája Nikin áll meg.
-Felesz vagy mersz?-teszi fel a kérdést
-Merek!-jön a bátor válasz.
-Oké!Mondjuk táncolj…Billnek.-Andreas.Aztán Billt leültettük egy székre,Nikinek pedig táncolnia kelett neki.(Mit ne mondjak elég erotikusra sikerült.)
Aztán visszaültek mind a ketten és Niki pörgetett.Az üveg most Tomra mutatott.
-Felelsz vagy mersz?-Niki
-Merek!-Tom
-Öhm…mondjuk állj ki az út közepére és kiabáld azt 10x,hogy hülye vagyok!-Niki sunyin mosolyogva.
-Ok!-mondja Tom és az ajtó felé indult.Kiállt az út közepére,mi közben az ajtóban figyeltük.
Aztán elkezdte:
-Hülye vagyok,hülye vagyok,hülye vagyok…-kiabálta,de elég hangosan.Van ahol még ki is szóltak,hogy hagyja abba a kiabálást.Miközben kiabált mi majd’ meg szakadtunk a röhögéstől.
Aztán visszajött és pörgetett.Bill.
-Felelsz vagy mersz tesó?-Tom
-Felelek!-Bill
-Ne már!Eddig mindenki mert!-Tom
-Nem baj!Én most felelek!-Bill
-Hát jó!-Tom ördögi vigyorral,aztán pár pillanatig hallgatott.
-Nah!!!-siettette tesója.
-Jóh akkor…szűz vagy még?-kérdi Tom vigyorogva.Bill feje tűz vörös lett.
-Öhmm…tudod te azt nagyon jól!!-Bill zavartan
-Igen,de a többiek nem!Szóval vagy elmondod az igazat,vagy vetkőzöl!-Tom
-Öhmmm…hát…izé….nem!-mondta ezt úgy,hogy a végét már nem lehetett érteni.
-Hogy mondod?-Tom sunyin
-NEM!-modja szinte kiabálva.
-Jóh,te jösz!-mondj és odaadja tesójának az üveget,aki szinte már lángolt,olyan piros volt.xD
Aztán Bill pörgetett.Az üveg Andreas-ra mutatott.
-Andreas!Felelsz vagy mersz?-Bill
-Merek!-Andreas.
-Jóh…mondjuk…mondjuk…vedd le Anita pólóját,úgy mint arra készülnétek…-Bill
-Hé!!Ebbe nekem is van beleszólásom?-én felháborodva.
-Nincs!-teremtett le Bill
-Kösz!-dünnyögtem az orrom alatt.
-Nah!Rajta!!-Bill.Andreas és én felálltunk.Aztán megcsinálta a feladatot.Elég jól...xD
Aztán Anreas pörgetett és hát kire mutatott?Hát persze,hogy rám!!!!
-Felelsz vagy mersz?-Andreas.
-Öhm..merek!-tudtam,hogy nem jól döntök,de mégis ezt mondtam.
-Akkor mondjuk smárold le Billt!-Andreas
-Mi???-Én meglepődve.
-Jól hallottad!!Egy-kettő!!!-Andreas
-Én ezt nem csinálom!-én
-Akkor vetköznöd kell,és én mondom,hogy mit vegyél le!-Andreas sunyin mosolyogva.
-Öhm…inkább mégis megcsinálom!-én.Aztán Bill és én feltérdeltünk és egy lágy csókót adtam a szájára,de ő ezt nem hagyta annyiban és visszacsókolt.Már egy jó ideje csókolóztunk,mindenki szeme láttára,ráadásul bele is melegedtünk,amikor megszólal Andreas:
-Jó!!Elég lesz!!-mondja és az ajkaink szét vállnak.
Aztán én pörgettem…az idő elég hamar eltelt.Ilyen feladatok igaz már nem voltak.Épp megint Andreas pörget és megint rám mutat.
-Felelsz vagy mersz?-Teszi fel a megszokott kérdést.
-Öhm…Felelek!-mondtam
-Na ne már!-Tom(ugyanis időközbe sajna vele is kelett smárolnom,persze vele nem úgy mint Billel,mert ez csak 1 szájrapuszi volt..xD)
-Kuss!!-szólok rá,erre ő befejezte.
-Akkor mondjuk…tetszik neked Bill?-Andreas.
-Mi??Öhm…Úristen!Már ennyi az idő??Asszem én megyek fürdeni!!-én zavartan(jah azt elfelejtettem írni,hogy a srácok itt alszanak nálunk)
-Mi?Pont most?-Bill,mert kíváncsi volt a válaszomra.
-Igen!!Na pás!!!-mondtam és felrohantam az emeletre,aztán fürdeni.
-Nah hát sztem akkor már ne folytassuk,mert nem akarok csókolózni Billel!-Tom
-Hát én meg veled nem!!-Bill undorodva.
Aztán Nikiék is befejezték a játékot.Míg én fürödtem ők vacsiztak.Aztán mikor befejeztem a fürdést leszóltam,hogy kész vagyok,majd bementem a szobámba.A következő aki fürödni ment,az Niki volt.Tom bement az anyu szobájába(ugyanis ott aludt)és beágyalt magának.Közben Bill és Andreas a tv-t bámulta és beszélgettek.Épp valami hülye műsor ment a tv-ben.
-Jééé,ez a kedvenc műsorom!!-Bill
-Nekem viszont nem!-mondt Andreas és felállt.
-Most hova mész?-Bill utána szól,mert Andreas felindult az emeletre.
-Megyek beágyazok!-Andreas.
Bill közben tovább nézte kedvenc műsorát.Épp bent ülök az ágyamon,és írom a naplóm,amikor kopognak.
-Tessék!!-mondom,majd Andreas hallkan benyit.
-Szia!-ő
-Szia!!Valami baj van?-én
-Nem!!Csak valami hülye műsor van a tv-ben és gondoltam feljövök beszélgetni,ha nem zavarok!-Andreas
-Nem zavarsz!Gyere ülj le!-mondtam,becsuktam a naplómat és leraktam az asztalra.Andreas leült mellém.
-Szóval…-kezdett bele.
-Ahha…Szóval te nem csak úgy beszélgetni akarsz,hanem ennek a beszélgetésnek van konkrét témája is.Igaz?-én
-Igen!!-Andreas
-Hát akkor ki vele!!-én
-Szóval arról van szó,hogy neked ugye bejön Bill.-Andreas.Én erre köpni-nyelni nem tudtam.
-Hát…….-Én
-Nem kell tagadnod!!Végülis ez értehető!Bill nagyon jófej srác és a legjobb haverom.
Ahogy te is az vagy!!!És sztem összeilletek.És ha gondolod segíthetek.-Andreas mosolyogva
-Öhm…nagyon kedves vagy Andreas,de ezt inkább magam oldom meg ha nem baj!!-én
-Nem persze!!Csak sztem mond el neki minél hamarabb,mielőtt meg késő lesz!-Andreas.
-Öhhh…hát oké!!-én és egy halvány mosolyt eröltettem az arcomra.
-Nah hát akkor én megyek is!!Csak ennyit akartam!Szóval ha szügség van rám csak szólj!-ő
-Okéé!!-én,majd Andreas kiment.
„-Francba!!Honnan tudhatta meg???Csak nem Nikitől??Áh,ő nem mondaná el!!De akkor meg?Más nem tudott róla csak mi ketten!!És most már Andreas is!Ráadásul azt akarja ,hogy mondjam el Billnek.Hát hülye vagyok én ,hogy elmondjam??-mérgelődtem magamba”

 

Nos...ennyi volna..

Pusz:Ana

Véleményt:

b.kay@freemail.hu

bills_freudinnen@hotmail.com

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr20561791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.07.11. 21:44:14

Hello !:)
Szerintem ngyon jó lett ez a 2 rész , úgy , ahogy a többi is. Várom a folytatást ! Tschüß!
süti beállítások módosítása