HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.09.12. 12:39 BlueBlack

8.,9.rész

Szijjasztok!

Valószínű,hogy hétvégén nem fogok tudni felrakni részt,úgyhogy most dupla részt kaptok:D

Nah szóval...

Előzetes:

-Georg!Jösz táncolni?-kérdem
-Persze!-Georg mosolyogva majd elmegyünk táncolni...Bill sóvágogva pillantott utánam,de szóllni nem mert...
A tánc után visszamentünk a többiekhez...egy srác jött oda Andreashoz...valami haverja...aki elég helyes volt...

8.rész:

Magányos szilveszter éjszaka,fájó hazugság
 

-Szia!Nem jösz velem táncolni?-jön oda hozzám
-De..megyek...-mondom majd elmegyek a sráccal...aztán nagynehezen lerázom és visszamegyek a többiekhez...
Nicky és Tom lelépett...Nixy és Andreas épp most megy táncolni...Bill pedig előttem nyalja-falja a csaját...
/-direkt csinálja??direkt akarja összetörni a szívem?Miért kellett pont belészeretnem??Istenem mond miért??/Egyszerre elkezdtek potyogni a könnyeim...
Kiszaladtam a házból...úgy ahogy voltam...egy szál topban...
Leültem a hó födte lépcsőre...felhúztam a 2 térdem és úgy sírtam...hallottam hogy nyitódik az ajtó...reméltem hogy senki ismerős...de csalódnom kellett..éreztem hogy rámterít valamit...és leül mellém...nem Bill illata volt...odanéztem és Tom ült mellettem...
-Te sírsz?-törli le a könnyemet...-Nem éri meg...
-Tessék?Te honnan tudod?-kérdem meglepődve
-Az elejétől fogva tudtam...amikor a szülinapod ünnepeltük,amikor korizni voltunk,amikor karácsonyoztunk..na meg persze amikor leléptetek..Bill mindent elmesélt...azt is hogy ő mit érez...így meg is lepődtem amikor összejött ezzel a csajjal...
-Miért?...Mit érez?-én
-Szeret téged...nem meri bevallani,de így van..valószínűleg azért jött össze ezzel a csajjal hogy elfelejtsen téged...
-Nem hiszem...szereti ezt a lányt...látszik rajta..
-Csak megjátsza magát!Ismerem..hisz a ikertesóm...
-Nézd...Tom..én nem akarok beleavatkozni a kapcsolatukba...mert látszik hogy szeretik egymást...ráadásul nagyon szép pár...úgyhogy...lécci menj el és hagyj sírjam ki magam...legalább ez legyen az enyém...a bánatom...
-Jaj...te csacsi kiscsaj!!!Ne gondolkozz már ilyen negatívan!-húz oda magához-igaz...Bill és Lena szép pár...de veled még szebb lenne...mert ti szeretitek egymást...Ne engedd el,mert egész életedben bánni fogod!!!Hidd el!
-Nem...Tom!!Békén hagyom őket...nem szertném ha emiatt Bill megutálna...mert abba belehalnék...-mondtam majd visszamentem a házba...
Tom csak rázta a fejét,de nem tudott mit tenni...ez vagyok én...makacs és irányíthatatlan....
Majd ő is visszament és megkereste Nickyt...Az idő számomra magányosan telt...csak ültem az egyik sarokban és gondolkoztam...szinte teljesen máshol jártam...nem figyeltem sem a zenére,sem arra hogy mi történik körülöttem...csak akkor kaptam észhez,amikor a tártsaság hangosan kiáltja:
-10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...BÚÉK!!!!!!!!-mindenki...kivéve engem...
én csak ültem tovább és néztem szét magam körül...fogalmam sem volt,hogy most mit csináljak...
Ekkor eszembe jutott valami...fogtam magam és kisétáltam a házból...kikapcsoltam a telefont...és sétálni indultam a városban...
Egyedül bolyongtam Hamburg hatalmas utcáin...Nézegettem a kirakatokat...nagyon jól elvoltam..amikor már világosodott...egy fehér kocsi állt megy(Andreasé) és Nixy száll ki belőle...Odarohan hozzám és szorosan megölel..
-Jól vagy??Semmi bajod???-Nixy
-Semmi...jól vagyok..nyugi...
-Miért tüntél el?Bill miatt??-Nixy
-Nem...nem...dehogy...
-Úgyisten...te szétsírtad a szemed!-Nixy-Gyere szállj be!
-Nyugi már Nixy!Állj le!!-mondtam de nem hallgatott rám
-Mingyárt itt lesznek!-mondja Andreas az autóba
-Kik?A zsaruk?-kérdem hülyén
-Dehogy is!A srácok!-Andreas
-Miért?Ők most hol vannak?-én
-Téged keresnek!-Nixy
-Jaj...ne tönkretettem a bulitokat...bocsi...csak annyira unatkoztam ott egyedül..
-Jaj szegénykém..nem is figyeltünk rád...-Nixy majd megölel
-Semmi baj..-mondom majd többiek is megérkeztek...
Bementünk egy kajáldába...és megreggeliztünk...
-Mingyárt jövök!Elmegyek pisilni!-mondom majd kimegyek a budibaXD
-Én is!-mondja Bill majd ő is megy...persze a két wc egymás mellett van...és előtte van egy ilyen folyosó szerű...
Nah ott utolért:
-Anita!Várj!-mondja
-Igen?-fordulok meg kedvesen,pedig legszívesebben felrobbantam volna
-Nem kell eljátszanod hogy minden rendben...és sajnálom,hogy nem mondtam el  Lenát...a koncert után jöttem össze vele...tudod ő annyira kedves lány
-Nem Bill,nem tudom,de nem is akarom megtudni!Most pedig ha megbocsájtasz!-elakartam indulni,de megfogta a karom
-Várj!Hallgass meg!...Kérlek!
-Jóh...mond...
-Nézd...sajnálom ha azt hitted szerelmes vagyok beléd...és a csókot is sajnálom...nem akartam elhitetne veled semmit...de...én Lenaval járok...és...és...
-Nyugi...nem avatkozok közétek..-mondom majd beszaladok a mosdóba
-Köszi...-mondta halkan majd visszaindult a többiekhez
Miután befejeztük a reggelit...hazamentünk...
A ma esti a program biliárd volt.
Hamarosan elérkezett az este...
Már ottvoltunk a biliárdterembe...csak Bill hiányzott...már csak rá vártunk...aztán pár perc múlva is megérkezett..
-Nah Billy kezdhetjük a Billiárdot?-Georg
-Haha...nagyon vicces...-Bill
-Mi az tesó?Mi történt..?Összevesztél Lenaval?-Tom
-Nem...-Bill
-Hát akkor mi történt?-Andreas
-Hát...kiderült hogy...
-Hogy?-mondenki
-Hogy lezbikus...-mondja halkan Bill
Erre mindenki elkezdett röhögni..kivéve engem...persze én is röhögtem magamban...de legfőbbként örütem...de igazából nem tudom miért,hisz Bill világosan megmondta hogy nem szeret...de attól örültem...szegény Bill...attól függetlenül hogy mit csinált velem nagyon sajnáltam...annyira szomorú volt...de próbáltam elhitetni hogy nem érdekel...
 

9.rész:

A különös álom és a kórház

Az este hamar eltelt...majd hazamentünk és aludtunk...az éjszaka különöset álmodtam...egy szigeten voltunk a srácokkal...Nixy és Andreas elmetek...aztán Tom és Nicky...Gustav és Georg is összeszedett két csajt....csak Bill és én maradtunk a tengerparton...egyszercsak hirtelen elöntött minket a tenger...Bill kimentett a vízből de ő már nem tudok kijönni...az utolsó szava ez volt:-Szeretlek!-mondta majd elnyelte a víz.
Én pedig kiabáltam hogy:-Neeeeeeeeeeeeeee!-majd sikítva felébredtem..
Anya berohant a szobámba.
-Kicsim!!!Nyugodj meg!-ölelt meg,de én csak reszkedtem és sírtam
-Szeretett...szeretett!!-motyogtam hallkan
-Kicsim...csak álmodtad...nyugodj meg!!-anya
-Hát nem halt meg??-kérdem
-Kicsoda??
-Bill...belefullad a tengerbe miután engem kimentett...
-Nem fulladt bele semmilyen tengerbe...csak álmottad...érted???-anya
-Felhívom!!!-mondom majd az éjjeli szekrények kezdek kutatni(hozzámteszem a szobámban tök sötét volt...csak a folyosóról szürődött be a fény)
-Jaj....dehisz hajlnal 3 óra!-anya...de én úgy csináltam mintha megsem halottam volna...
-Nem veszi fel!!!Francba!-mondtam majd felpattantam
-Most meg hova mész?-anya
-Billhez!!- mondom ruha után kutatva
-Alszik!!!Neked is azt kéne!!!Nyugodj meg!!!!!!!!-anya
-Nem....valami rosz fog történni...érzem...elmegyek hozzá...tudom hogy szeret...
-Anita...gyere vissza!-kiabált utánam de én már a házon túl jártam..
Szaladtam Billékhez ahogy csak tudtam...az álom járt az eszemben...közben sírtam...egy óvatlan pillanatban nem figyeltem és egy hatalmas fényt láttam....aztán tök sötétség...mikor felébredtem(még csukva volt a szemem)hangokat és gépzúgást hallottam..majd kinyitottam a szemem...ápolónők és orvosok voltak velem egyszobában..
-Holvagyok?-kérdem miközben szétnézek..(a kezem bevolt gipszelve)
-Hölgyem...fel is ébredt?Kérem szóljanak ki a hozzátartozóknak hogy felébredt...-orvos
-Kisasszony...hogy érzi magát?-cseréli ki az ápolónő a fejem felett lógó zacsit XD
-Nem valami jól...mi történt?-én
-Elütötte egy autó..-nővér
-Tessék???Mikor?-kérdem
-Ma hajnalban...Bár azt nem tudom mit keresett hajnal 3kor az utcán...
Ekkor jutott eszembe hogy mi is történt...ahogy a torkomon kifért üvöltözni kezdtem hogy:
-BILL...BILL...BILL...BILL...-aztán elhalgattam...elámosodtam...bizonyára valami nyugtatót adtak be...lassan elaludtam...
Amikor kinyitottam a szemem...észrevettem,mellettem van Bill,aki fogja a kezem,és bámul rám...
-Bill..-kezdtem volna bele
-Sssh!Pihenned kell...-mondja halkan
-Nem kell!-ülök fel az ágyon
-Mit csinálsz??Elütött az autó!-Bill
-Tudom...de nem érdekesXD...akkor épp hozzád mentem...-én
-Tudom...anyud mindent elmondott...miattam vagy most itt...-mondja és lehajtja a fejét
-Nem dehogy...magam miatt vagyok itt...mert nem néztem szét...de nézd...Bill....azt álmodtam hogy...szeretsz...-mondom és lehajtom a fejem
-Az álmok nem hazudnak...-mondja és felemeli a fejem
-Tessék???-kérdem hallkan
-Szeretlek!!!-mondja és megsimogatja az arcom
-Nem vagy megint berúgva...mint a múlkor??-kérdem nevetve
-Nem...nem vagyok...és mindenre emlékszem ami aznap éjjel történt...és mindent sajnálok ami utána...elcsesztem mindent...pedig nem kellett volna...becsaptalak téged és magamat is...meghazuttoltam az érzéseimet...teljesen komolyan mondom...SZERETLEK!!-mondta mindezt úgy hogy végig a szembe nézett
-Bill...-szólok halkan
-Igen?
-Én is szeretlek!!-mondom és lekapom,amikor véletélenül kiszakad az infúzióm-Nah ez hova való???-kérdem meglepődve
-Öhm...szer...szeri..szerintem a kezedbe...-mondja dadogva
-Ide???-mutatok a vénámra
-igen...
-Visszateszed??
-Dehogy teszem...szólok egy nővérnek...-Bill és gyorsan elszalad-Nővér,nővér-szalad kiXD
Majd visszajött egy nővérrel
-Mi történt hölgyem?-kérdi kedvesen
-Öhm...-mutatok az infúziós tűre
-Jah vagy úgy...-mondja és visszateszi
-Köszönöm!-mondom
-Nincs mit!És szóljatok nyugodtam ha ismét van valami-mondta majd kiment
-Egyedül vagy itt?-kérdem Billtől
-Nem...mindenki itt van a folyosón...
-Akkor szólj nekik!!!-mondom örülve,majd bejönnek a többiek is...látni anya és a lányok szemén hogy sírtak...sőt még Bill is...de nem akartam nekik ezt mondani...
Azon a nap még benttartottak...az éjszakát is ott töltöttem...Bill és anya ottmaradt velem(a többieknek másnap suli/kikéve persze a TH tagjait/)
Bill bizonyára nem maradt volna ott ha nem szeret...
 

Nos...remélem tetszett,komikat kérek:P

Pusz:ANA

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr50660160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása