HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.26. 12:44 BlueBlack

37.rész

Hello!Köszönöm a komikat,itt a kövi rész:

37.rész:

-Neked mondta,hogy hiányzol?-én
-Igen!
-Ööö..izé..pár perc múlva visszahívlak.Szia.
-Oké..
Gyorsan letettem,majd villámgyorsan Bill után indultam...

Már ült volna be az autóba,mikor utána kiabáltam..
-Bill,várj!-kiabáltam utána,és megfordult
-Mi az?-kérdezte meglepődve
-Bocsáss meg Bill!-mondtam és a nyakába ugrottam
-Oké,de Nikivel....
-Tudom,Nikivel beszéltél!
-Akkor jó.-mondta és megcsókolt
-Visszajösz?
-Igen,ha nem dobálod ki megint a ruháimat...
-Bocsi...Tényleg!Felkell hívom Nikit!
-Akkor hívd!
Elövettem a telefont,és felhívtam Nikit.
-Szijja Niki.
-Szija Anaaa!
-Mit akartál mondani?-én
-Azt,hogy ma megyek haza!
-Ez tök jó...
-Aha,de nem mond el Tomnak..azt akarom,hogy meglepetés legyen...-Niki
-Oké...Mikor jösz?-kérdem mosolyogva
-Ma este!-Niki
-Rendben,akkor találkozunk.Szija.
-Szija.-mondta,és letettük.

Billel úgy döntöttünk,hogy elmegyünk Hamburgba.
(Ugyanis a TH ott volt)Andreassal együtt mi is odamentünk,és megbeszéltük Billel,hogy ide hozzuk Nikit.
Mikor odaértünk,lepakoltunk,bementünk a szobába..
-Bill,ugye nem mondtad el Tomnak,hogy Niki ma este jön haza?-én
-Nem,dehogy!-Bill
-Akkor jó!
Nem vettük észre,hogy Tom az ajtóban hallgatózott...
Mikor kimentünk a nappaliba,a többiek ott ültek a kanapén.
Tomnak fülig ért a szája,de nem tudtuk,hogy miért..
-Hát neked meg mi bajod?-kérdezte Bill,és ő is leült közéjük
-Semmi,semmi!-tagadott mindent Tom


:::Kicsit később:::
-Nah,akkor megnézzük azt a plázát?(ugyanis megbeszéltük,hogy elmegyünk plázázni)-tette a kezét a combomra Bill.
-Oké,nézzük-mondtam,és felálltunk
Elindultunk a plázába,ahol nagyon jó cuccok voltak...Tom vásárolt egy csomó női cuccot.Nem árulta el,hogy miért veszi őket...
Miután bevásároltunk,visszaindultunk a lakásba.
Ekkor már 7 óra volt.

::Épp DVD-éztünk,amikor::
-Mingyárt visszajvök,csak elmegyek WC-re.-Bill
-Oké.-mondtam,majd kiszálltam az öléből
Bill kiment,és nemsokkal utána Tom is.Miután Bill végzett,Tom "letámadta"..
-Bill!-szólt testvére után
-Tessék?-forult meg Bill
-Hallottam,amikor beszéltétek Ana-val,hogy ma jön haza Niki..-Tom
-Ha már tudod,akkor mindegy.-Bill
-Melyik repülővel?-Tom
-A 10-essel.-Bill
-Oké,kösz.-mondta,és visszajött hozzánk,aztán Bill..nemsokkal később vége is lett a filmnek.Az ikrek kimentek az erkélyre...
Bill odament Tomhoz,és hallkan kérdezősködni kezdett:
-Mire készülsz tesó?-Bill báttyjának
-Majd megtudod.-Tom
-Nah,légyszi,mond már el-Bill
-Nah jó...szal,elkéne intézned,hogy Niki ide jöjjön,én meg teleszórom a szobát rózsaszirmokal..stb..-Tom
-Oké,vedd úgy,hogy már el is van intézve!-Bill
-Kösz tesó!-mondta Tom,és megölelte öccsét
-Mi ez a nagy ölelkezés?-mentem ki hozzájuk
-Semmi,semmi-Tom
-Okééé...-órámra nézek-Bill,mennünk kéne.
-Oké.-Bill,majd kimentünk Niki elé a reptérre.

Ahogy Niki leszállt a repülőről,azonnal odamentünk hozzá,és megöleltük..
-Tom hogy van?-kérdezte Niki,már az autóban ülve
-Remekül..ma különösen jó kedv volt..-Bill miközben vezet
-Értem...-Niki
-Tényleg,először nem haza viszünk...-Bill
-Hanem?-Niki és én egyszerre
-A második lakásunkba!-Bill
-És az hol van?-Niki
-Itt Hamburgban!-én
-Oké-mondta Niki,majd megérkeztünk
Mikor bementünk,mindenki telepuszilgatta Nikit.Majd Niki látta,hogy Tom nincs ott..
-Tom hol van?-Niki
-A "szobájában"-válaszolt Gustav
-Kösz,és az hol van?-Niki
-Jobbra az első ajtó,rá lesz írva,hogy Tom-Bill
-Oké,kösz-mondta Niki,majd elindult.Azonnal megtalálta a szobát,és bekopogott.
-Tess!-hallatszott bentről Tom hangja
Niki amikor bement,látta,hogy minden csupa rózsaszirom,és gyertyák vannak mindenütt..
Egyszer csak előbukkan Tom egy szál rózsával a kezében.Odanyújtotta Nikinek,de nem szólt semmit.
Niki elvette a rózsát,és megölelte Tomot.
-Hiányoztál!-mondta Niki
-Te is nekem.-Tom,majd mecsókolták egymást és (...)

*nálunk*
Gustavék elmentek aludni.Csak Bill és én ültünk már a nappaliban,amikor Bill megszólalt.
-Mi miért ülünk még itt?-Bill értetlenül
-Hát,ez jó kérdés.-mondtam,és lesmároltam
Aztán mi is bementünk a szobába meg minden...xD:P

 

 

Rem tetszett,írjatok.

Pusz:Ana

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr64633699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.08.26. 13:26:31

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!Tschüs.:)

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.26. 13:52:42

Bementünk a szobába, meg minden.... :P Wieder toll! :D :D

BlueBlack 2008.08.27. 15:56:39

jah igen:)
Am köszönöm szépen a komikat:)
süti beállítások módosítása