HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.23. 11:28 BlueBlack

34.rész

Hi all!:)

Ismét írtam egy részt..:)

Valószínűleg az első sztorym a (Bill und ich) lesz a pótsztory.De akit esetleg a másik érdekel,(Ikrek csatája)az szóljon,és átküldöm neki e-mailbe,vagy msn-en...

Nah,nem is untatlak titeket,kövi rész:

34.rész:

-Persze!Már tegnap este bepakoltam!-Bill
-Akkor király!Induljunk!-mondta Tom,és elindultunk...
Néhány órás autókázás után ott is voltunk.Ekkor már éjszaka volt.Bementünk a hotelbe,kivettük a szobánkat,és már aludtunk is....

Ott voltunk,egészen szenteste előtti napig.Én hamarabb hazaakartam jönni.xDMíg ott voltunk,egész nap,minden este kinn voltunk,és csak enni,melegedni,és aludni jártunk be a hotelba...:D

-Megjöttünk!!!!!-megyek be a házban,miután hazajöttünk Ausztriából.
-Sziasztok!-ül a kanapán Martin
-Hello!-Bill
-Hali!Anyu?-én
-Épp tusol..-Martin
-Mentek valahová?-közben veszem a kabátot,stb..
-Igen,vacsorázni..-Martin
-Jah,értem...-mondtam,majd Bill segített felvinni a bőröndöket a szobámba

-Végre itthon!-vágódok le az ágyamra,és kifekszem
-Jah...-Bill is úgy tesz,ahogy én
-Már hiányzott a szobám..xD-én (pedig csak 3 napra mentünk..xD)
-Hehe...-mondja,és felémfordul,majd elkezd bámulni
-Mi az?-kérdem értetlenül
-Mondtam már,hogy mennyire szeretlek?-Bill
-Mintha már mondtad volna...-gondolkodok el hülyén,erre mind a ketten elkezdünk röhögni.
Ekkor hallom,hogy anya már lent van a nappaliban.

-Anyaaaaaaaaaaaaaaaa!-ugrok a nyakába
-Szija Kicsim!Milyen volt a sielés?-anya
-Király!Megtanultam sielni...-mondom mosolyogva
-Az jó!-anya,majd még beszélgettünk egy kicsit,Bill közbe hazament,aztán anyáék is elmentek..

Este 7 fele csöngettek...azt gondoltam,hogy Bill az,de nem ő volt..
-Andreaaaaaaaaas!-ugrok a nyakába
-Szijja Kiscsaj!Ennyire hiányoztam?-Andreas mosolyogva
-Igen!Nagyon!Gyere be!-mondtam,majd bejött
-Anyudék?-Andreas
-Vacsizni mentek..

-És..milyen volt a sielés?-Andreas,már bent a nappaliban
-Király!Egész nap és egész éjszaka csak kinn voltunk...-én
-Egész éjszaka?Semmi mást nem csináltatok?
-De,persze,aludtunk is..
-És semmi mást nem csináltatok?-Andreas
-Mire gondolsz?
-Hát...tudod,más normális tinédzser kihasználja,hogy szülők nélkül vannak és...
-Jah..hát mi nem...Kérsz inni?-állok fel,és a konyha felé indulok
-Aha,kösz...-Andreas,jött utánam

Épp mikor öntöttem volna a teát(a valóságban utálomxD),amikor elment az áram,és sötét lett..
-Áááá!-eljtem ki a kezemből a poharat,ami el is tört.
-Nyugi,csak egy kis rövidzárlat.Mingyárt megnézem.Hol az autómatátok?-Andreas
-Hogy mink?-én hülyén
-Tudod,az a kis doboz a falon,ahol visszalehet kapcsolni az áramot...-Andreas
-Jah,hogy az...öhm..nem tudom..
Ekkor valamit hallottam,de lehet ,hogy csak beképzeltem magamnak...
-Áááá,Andreas!Félek!-húztam magamhoz.
-Nyugi...tudnál adni valami zseblámpát?
-Persze!Itt van a fiókban..-mondtam,majd odaadtam neki a zseblámpát.
-Megyek,megkeresem az autómatát..-Andreas
-Hogy mit?xD-én
-Jaj...
-Jah,oké...-én
-Te addig gyújts gyertyákat.-Andreas
-Ne hagyj itt!-húztam ismét magamhoz
-Jó....akkor miközben keressük az autómatát,te addig gyújogatod a gyertyákat,oké?-Andreas
-Aham-mondtam, a fiókból elővettem néhány gyertyát,és miközben kerestük az autómatát,gyújtogattam őket.(mármint a gyertyákatxD)

-Szerintem kint lesz,az ajtó mellett!-Andreas
-Te kiakarsz menni oda?-én
-Tudsz jobbat?-Andreas
-Hát izé...
-Nah látod..Jösz velem,vagy megvárod,míg visszakapcsolom?-Andreas
-Inkább megyek veled..
Épp mikor az ajtó elé értünk(bent a házban), hallottuk,hogy az ajtó túloldalán is van valaki..
-Andreas!!!!!-húztam megint magamhoz,és majdnem letéptem a felsőjét..xD
-Nyugi...biztosan anyudék azok..
-Ilyen hamar?-én
-Hát...akár ki is az,megnézem..-Andreas
-Neee!-én
-Nyugi,nem lesz baj..-mondta,majd hirtelen kinyitotta az ajtót....

 

Nah deh hogy ki volt az ajtó túloldalán?Netán valami betörő,vagy tényleg anyuék?Vagy valaki más?? A kövi részből kiderül:P

Írjatoooook! Pusz:Ana

5 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr70628975

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszke 2008.08.23. 12:09:48

Szia :) Köszi a kommentet :)
Sztem Bill lesz az, és megint mindent félreért. Amúgy még nem vagyok képben. Ki Martin, és kid neked Andreas? talán a legjobb barátod?? :D Nah puss

Ancsika 13 2008.08.23. 12:17:35

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!Tschüs.:)

BlueBlack 2008.08.23. 13:10:53

Martin az anyukám pasija xD
A nevelőapám..
Andreas pedig igen,a legjobb barátom:D
Nah pux

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.23. 13:57:10

Hehe köszi a felvilágosítást :D

Nikcyke 2008.08.23. 19:45:07

szijajó lettt a storyd naon grat!!!sztem Bill lesz az és azt hiszi h kavartok ANdreassal!!!!
süti beállítások módosítása