HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.22. 14:39 BlueBlack

33.rész

Guten Tag Leute!

Ismét írtam egy részt:D De eddig csak 2 vélemény érkezett,hogy melyik sztory legyen a "pót sztory"...elárulom,hogy eddig döntetlen.Szal ha mást nem érdekel,akkor egyiket sem teszem fel,és addig nem írom a blogot...Ha nektek így jó..:/

Lehet,hogy a suli miatt nem fogok tudni olyan hosszú részeket írni,de mindent megteszek az ügy érdekében;) Egyébként nem tudom ki hanyadikba megy..és hogy milyen nehéz lesz neki a suli/milyen elfoglat lesz,de én sajna most megyek elsőbe...(9.be)

Úgyhogy....

 

Nah mind1..még pár napig nyár van...:) Nos..itt a kövi rész.Jó olvasást;)

33.rész:

Niki kicsit később végzett,és megbeszéltük,hogy a folyosón megvárom.
Épp kiléptem az öltöző ajtaján,amikor valaki mögöttem rámköszön.
-Szia!-mondta,majd megfordultam...

-Szijjja Bill!-mondtam mosolyogva
-Öhm..szeretnék bocsánatot kérni..nagyon bunkón viselkedtem tegnap este...
-Semmi baj..nekem kellett volna elmondanom..annyira sajnálom..
-Nem,nem!Te csak jót szerettél volna nekem..és köszönöm,hogy cserélsz a Nikivel partnert..
-Ugyan,ez csak természetes...
-Néha úgy érzem,hogy érettebb vagy nálam...-mondja Bill mosolyogva
-Igen?Én is...-mondtam,a két karom a nyakába tettem,majd ő megcsókolt
-Szeretlek!-suttogta halkan a fülembe,miközben ölelt
-Én is!És nem csak "úgy megszoktalak"-mondtam nevetve..
-Jól vanna!-vágta be a műdurcit Bill..
-Jól van na!Csak poénkodtam...Egyébként nem megyünk megünnepelni a tegnapi zongoravizsga sikeremet?-én
-Jah,tényleg!-jutott eszébe Billnek is,és ekkor már nem is volt durcis..xD
-Nah,és hova megyünk?-kérdeztem,miközben sétáltunk ki a suliból
-Először hozzátok néhány ruháért,aztán Ausztriába-Bill
-Parancsolsz?Minek megyünk mi Ausztriába?-én,hülye pofát vágva..xD
-Sielni..-mondja Bill mosolyogva,miközben beszállunk az autóba
-Tessék?Anyu tutira nem fog belemenni...-indultunk el
-Már elintéztem....
-Anyuval?
-Igen!
-Ez komoly?
-Szoktam én hazudni?-Bill
-Nem..de ez..ez tök király!És meddig maradunk?
-Úgy gondolta,hogy Szentestéig...
-Az...-itt elkezdtem számolni-az 3 nap...
-Igen...:)-Bill
-De van egy kis baj...-én
-Micsoda?-Bill
-Nem tudok sielni...XD
-Én sem...illetve csak egy kicsit...nem baj,majd megtanulunk..
-Hát jó...

**otthon**
-Anyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!Megjöttünk!-megyünk be a házba
-Rendben!Megkerestem neked a bőröndöket.-anya
-Okok!Köszi!-mondtam,majd felmentünk Billel a szobámba
-Jaj,alig várom már,hogy ott legyünk!-mondja Bill,miközben leül az ágyamra
-Én is!-mondom mosolyogva,majd elkezdek pakolni

-Nah,ez kész!-húzom be a 2. bőrönd cibzárját
-Gyere ide!-nyújtja Bill a kezét,hogy üljek az ölébe
-Igen?-ülök bele
-Mi történt tegnap előtt este?-Bill
-Ezt hogy érted?-én
-Amikor érted mentem,és azt mondtad,hogy a zongora vizsgád miatt vagy feszült..
-Semmi nem történt!Tényleg,csak a zongora vizsgám miatt voltam kibukva..
-Jaj,Anita!Nekem nem tudsz hazudni...
-Honnan jöttél rá?-hajtom le a fejem
-Láttam rajtad,hogy nem a vizsga az oka...-elemi fel a fejem-Szóval..?
-Erik...-mondtam ki végül
-Tessék???Mit művelt az az állat?-Bill idegesen
-Semmit,semmit!Nyugodj meg,és akkor elmondom,de így nem!-tettem a mutatóujjam az ajkaira
-Rendben!-mondta kicsit higattabban
-Szóval...odajött..és közölte velem,hogy engem akar....aztán berántott a WC-be...és..
-ÉS???-Bill idegesen
-Azt mondta,hogy nem így akarta,de te bakavartál a tervébe..és aztán..
-AZTÁN MI TÖRTÉNT?CSAK NEM....?-Bill
-BILL!Nem!Aztán lebuzizott téged...én pedig megrúgtam,és elszaladtam..
-Hála a jó égnek!-ölelt szorosan magához
-Sajnálom..előbb elkellett volna mondanom!-kezdtem bele a sírásba
-Semmi baj Szivem!Semmi baj!Csak ne sírj kérlek!Amint újra elkeződik a suli,bemegyek,és elbeszélgetek azzal az Erikkel..-Bill
-NE!Ne..kérlek,ne!-néztem a szemébe
-De miért?-törölte le a könnyeimet
-Mert..nem szeretném,ha verekednétek,és valami bajod esne..
-Honnan tudod,hogy nekem esne bajom,nem pedig neki?
-Bill!
-Nah jó..majd megoldom valahogy..-Bill
-Köszönöm!-mondtam,majd odabújtam hozzá.Ott ültem az ölében,a fejem a mellkhasára tettem,ő pedig átkarolt,és a fejem puszilgatta,amikor halljuk,
hogy kopognak...
-Tess!-szólal meg Bill
-Hello!-nyit be Tom,Nikivel
-Sziasztok!-Niki
-Hi!-Bill
-Hali!-veszem le a fejem Bill mellkhasáról
-Nah,mindent bapakoltatok?-Niki
-Igen..be...miért?-én
-Hát,mert nemsokára indulunk...-Niki mosolyogva
-Indulunk?Ti is jöttök?(csak Drága Barby és Nicky b.nőm miatt nem jösztökxD)-kérdem meglepődve
-Miért?Csak nem gondolod,hogy kihagyok egy ilyet...-Niki
-Dejóóóóóó!Legalább nem leszek egyedül...-én
-Khm...köszi...-Bill
-Nem úgy értettem..mármint,hogy lány egyedül..-puszilom meg a száját
-Bill,te kész vagy már?-szólal meg Tom is
-Persze!Már tegnap este bepakoltam!-Bill
-Akkor király!Induljunk!-mondta Tom,és elindultunk...
Néhány órás autókázás után ott is voltunk.Ekkor már éjszaka volt.Bementünk a hotelbe,kivettük a szobánkat,és már aludtunk is....
 

Ennyi volt a 33.rész. Remélem tetszett.

Pusz:Ana

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr56627801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.22. 18:28:34

Szijja :)
Izé..nem tudom sztem snekit se érdekel tulzottan, de én 10dikes leszek :)
Amúgy ami az alvást illeti...Nem fogtok Billel minden este aludni, ugye? :P :P Sry... :P
Na pussz
Am én is elkezdtem egy törit irni ha érdekel a blogomban van: eszke.blog.hu

Ancsika 13 2008.08.22. 18:30:08

Hello!:)
Nagyon cool lett a rész!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása