HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.17. 14:03 BlueBlack

27.rész

Szijjasztok!

Köszi,Ancsika a komit...:)

Már megint itt vagyok...xD Nah,és itt az új rész is...

Szal...27.rész:

-Megjöttél?Gyere vacsorázni-anya a konyhából
-Nem vagyok éhes.-mondtam szipogva,majd felmentem a szobámba.Elmentem fürdeni,közben és utána is,csak sírtam,és sírtam...

-Kicsim,ébredj!-jön be anyu a szobámba reggel
-Rendben-mondom rekedten
-Hát veled meg mi történt?Megfáztál?-anya
-Igen,biztos...
-Akkor ne menj iskolába-anya
-De igen,megyek!-mondom ,majd elkészülök


-Mentem!
-Reggeliztél már?-anya
-Nem vagyok éhes!Szia.-mondtam,majd el is mentem


A suliban senkihez sem szóltam,sőt nem is tudtam volna,hisz elment a hangom.
-Szia.-ült le mellém az utolsó szünetben Niki
Én csak bólintottam.
-Mi az?Már arra se vagyok méltó,hogy hozzám szólj?
"Elment a hangom"-írom a hóba
-Áh,vagy úgy..De akkor miért jöttél suliba?-Niki
Erre csak felrántottam a válam.
-Persze,persze.A válladat rángatni a legkönnyebb.Ma suli után elmegyünk a dokihoz,vili?-Niki
Erre csak bólintottam..
Majd ültünk tovább és a zsebemből elővettem Bill karkötőjét és nézegetni kezdtem,majd elkapott a sírás.
-Mi történt?-Niki meglepődve
Erre megmutattam neki a karkötőt.
-Összevesztetek?-Niki
Rázom a fejem,hogy nem.
-Szakítottatok?-Niki
-Ühüm..-nyögtem ki,és még jobban elezdtem sírni...
-Nyugodj meg.Majd minden helyrejön-ölelt magához
Ekkor becsengettek az uccsó órára.
-Óra után go orvos,oké?-Niki
Erre csak bólintottam,majd bementünk órára.
Óra után elmentünk az orvoshoz,aki felírt 3 fajta gyógyszert.Szerencsére a hangomat is visszahozta.Miután visszajött a hangom,elmeséltem Nikinek mindent.

:Nálunk:
-Húh,basszus..el sem hiszem,hogy ez én voltam-nézem a jegyeimet
-Pedig te voltál.És sűrgősen kikell találnod valamit,hogy évfolyamelső légy.-Niki
-Igen,de mit?-én
-Szerinten kéne neked egy idősebb tanulótárs,aki "korrepetál" téged.-Niki
-Ja,és ki?Hol találsz olyat,aki idősebb is,és jó tanuló is?Na és persze segítene is?
-Bill...-Niki
-Tessék?
-Bill idősebb is,jó tanuló is...
-És utál-vágok a szavába
-Ez csak átmeneti állapot.-Niki
-Attól tartok nem.-én
-De!-Niki
-De nem!-én
-De!
-De nem!
-Nah jó..Ha elintézem neked,hogy Bill megbocsájtson,megigéred,hogy soha többé nem lógsz azzal az Erikkel?-Niki
-Persze.Mindent megtennék,hogy Billt visszakapjam.-kezdtem bele ismét a sírásba
-Jaj,de ne sírj,mert így is nagyon megvagy fázva.-Niki
-Ok.Nem alszol itt?-én
-Ha szeretnéd.Akkor mingyárt felhívom anyut.
-Oké
-Te addig menj,vegyél egy forrófürdőt.Jót fog tenni.-niki
-Rendben.-mondtam,majd elmentem
Niki addig gyorsan felhívta az anyukáját,majd Billt.
-Igen?-szól bele Bill a telefonba
-Szia Bill.
-Szia Niki.Mi a baj?
-Velem semmi,de Anitával annál inkább..
-Ő nem érdekel..Már semmi közöm hozzá.
-Jaj,Bill.Ne mond ezt.Hisz tudom,hogy szereted,és ő is szeret téged.
-Igen?Ha annyira szeret,miért csalt meg?-Bill
-Dehisz nem csalt meg!Az a fiú csak egy srác,aki megakarta szerezni Anitát.De ahelyett,hogy ezt csináltad volna,büszkének kéne,hogy legyél rá,hisz
nem történt köztük semmi.Anita csak próbálta elütni az időt,mivel már több,mint 2 hete nem is hallott felőled.Azt hitte elfelejtetted!
Ez a srác teljesen elhúzta.Anita nagyon rosz jegyeket kap,és nem tanul.Szügsége van rád!
-Ha annyira szügsége van rám,hogyhogy elfelejtette,hogy jövök?
-Hisz fel sem hívtad az elmúlt két hétben...ráadásul az a fiú teljesen belezúgott..
Ha szereted,harcolsz érte!Most mikor mondtam neki,hogy elintézem,hogy megbocsájts neki de akkor nem lóghat többet azzal az Erikkel,
szerinted mit mondott?-Niki
-Hogy soha?Akkor inkább haragudjon rám?-Bill
-Nem Bill!Azt mondta bármit megtenne,csak téged visszakapjon!-Niki
-Ez komoly?-Bill
-Teljesen...
-És hol van most?
-Épp forrófürdőt vesz,mert teljesen átfázott tegnap,amikor háromnegyed órán keresztül a karködőted kereste a hóban!-Niki
-Úristen..szegénykém!Most odamehetek?-Bill
-Hjaj,ugye ezt nemm kérdezted?-Niki
-Már indulok is.-mondta Bill,majd lenyomta a telefont

Pár perc múlva visszaérkeztem.
-Nah mit mondott?-én
-Ki?-Niki zavartan az előbb lebonyolított telefon miatt
-Hát anyud!
-Jah...megengedte!-Niki
-Király!Legalább nem leszek itthon egyedül..
-Aham...
-Nem mész fürdeni?-én
-Deh,mingyárt-Niki
-Oké,addig megyek csinálok vacsit-én
-Az jó lesz-Niki,majd lementem.Niki pedig ismét telefonált.

-Szija Tom
-Szijja Cica!
-Hol vagy?-Niki
-Itthon.Mikor jösz?
-Hamarosan.Bill?-Niki
-Az imént ment el valahova..nagyon igazottnak tűnt.-Tom
-Oké,nah leteszem..
-Érted menjek?-Tom
-Aha,az jó lesz.
-Oké.akkor indulok.Szia
-Szia.

:::Ekkor csöngettek:::
 

.....nah,de hogy ki,és mit akart,az a kövi részből kiderül...:D

Véleményt bitte!!!!:) Nah pusz:Ana

 

 

 

 

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr4619786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszke 2008.08.17. 14:44:45

Alig várom...fuu de jo hogy rátaláltam a töridre. felébreszti rég elfeledett th imádatom....**pirul****

niky 2008.08.17. 17:04:55

jahj babám naon jó lett főleg h kibékültünkxDmármint a storydbanxDlol

Ancsika 13 2008.08.17. 19:25:03

Hello!:)
Nagyon jó lett!!!Várom a folytatást!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása