HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.15. 20:26 BlueBlack

25.rész

Halííí!:)

Képzeljétek,nem olyan régen jöttem haza Bp-ről.. Nem volt rossz,de azért jobb itt nekem falun..:D Ráadásul reggel fél4-kor kellett felkenem... -.-' Pöpke 4 óra vonatozás..és Hello Budapest...xD:D

Most meg épp hányni voltam...xD Vagy telezabáltam magam,és most jön vissza,vagy pedig napszúrástkaptam.Vagy pedig mind2...xD

Nah,mind1..nem érdekes..itt a kövi rész.

25.rész:

-Szijja-köszönök el tőle az ajtóban állva

-Szija-mondta(megcsókolt)majd elment


 

--Másnap--
Épp a házi felett ülök,amikor csöngetnek..
-Nyitooooooooooooom!-kiabálok le
-Szija-mondja boldogan Bill
-Szija.-én is
-Öltözz-mondja az ajóban állva
-Le vagy fel?xD-én
-Most fel,aztán ha visszajöttünk felőlem le is..-mondja kaján vigyorral
-Jó,de hova megyünk?-kérdem miközben veszem a cipőmet
-Majd meglátod..Kész?
-Igen-húzom fel a cizárt a kabátomon
-Nah gyere-megfogja a kezem,és beülünk az autóba

-Mosmár igazán elmondhatnád,hogy hova megyünk...-én útközben
-Majd meglátod..-Bill mosolyogva
-Bill..tudod,hogy nem szeretem a meglepetéseket..
-Igen,tudom...de ez tutira tetszeni fog...
-Nah jó...

-Nah,itt is vagyunk.-parkol le Bill
-Nah,és most hova?-szálok ki az autóból,és körülnézek
-Ide.-mutat egy tetoválós épületre
-Egy újjabb tetoválást akarsz csináltatni?És...én minek kellek hozzá?Jah,tudom már..
Engem akarsz tetováltatni mesztelenül a hátadra?-kérdem nevetve
-Hjaj...te ma reggel valami dilibogyót szedtél be fogamzásgátló helyett?
-Miért?-én meglepődve
-Mert nem engeded,hogy szóhoz jussak..
-Jah,bocsi..
-Na szóval,igen,új tetkót akarok.És azért kellett neked is jönnöd,mert neked is csináltatunk.-mondja miközben bemegyünk az épületbe
-Hogy mi???Nekem?-kérdem meglepődve
-Nem szeretnéd?-Bill miközben leülünk
-De,igen...csak..
-Csak?
-Félek..
-Nem kell..nem fáj annyira,nyugi,itt leszek..
-Ez megnyugtat.-mondtam,és hozzábújtam

Ekkor kijött a tetoválós hapsi xD
-Hello Bill.-megy oda Billhez és kezetfognak
-Hello Jörg-Bill
-Üvd-én a palinak
-Szija.Te vagy Bill barátnője,ugye?-néz le rám xD Mert hát elég magas pasi volt,tele tetkóval.
-Igen,én vagyok.-mondom félénken
-Már sokat mesélt rólad Bill..
-Oh,tényleg?-kérdem mosolyogva
-Bizony ám.És csupa jót.-Jörg
-Ennek örülök..-én

-Felkészültél?-néz rám Bill
-Igen..-mondtam,miközben nagy levegőt vettem
-Akkor gyertek.-mondta Jörg,és bementünk oda,ahol a tetkókat csinálja
-Kezded vagy kezdjem?-Bill
-Majd én...-én
-Rendben,de biztos?-Bill
-IGEN.-én
-Nah akkor,mi legyen?-Jörg
-Nem tudom..valami olyan,ami mind kettőnknek ugyan az..ugyan ott..-én
-Jah.. pl egy csillag a csuklón?-Bill
-Ez tök jó..-én mosolyogva
-Szerintem is.-Bill
-Akkor csillag?-Jörg
-Igen..-Bill és én egyszerre.Majd Jörg megcsináltam nekem,aztán Billnek..


--Ugrunk egy kicsit..--
Épp november 14-e van..:

Épp a tv-t bámulom,amikor csöngetnek...
-Bújj be.-mondom a tv-t bambulva
-Szija.-nyit be Bill-Bejöhetek?
-Persze-mondtam,és felálltam a kanapéról,Bill pedig bejött
-Szia.-ad egy puszit a számra
-Szia.Mi újság?Végeztetek?-kérdem miközben újra leülök,immár Billel:P
-Igen,végre...gyorsan siettem hozzád..ugye nem baj?-húzódik oda mellém
.Deh..Kimondhatatlanul nagy baj.Szóval valamit tenned kell,hogy megbocsájtsak.-mondom mosolyogva
-És mit?-Bill
-Mondjuk egy csók
-Jaj,annyira gonosz vagy,hogy ezt szántad nekem büntetésül.De nem baj,megcsinálom,hisz nem félek.-mondja és elkezdünk röhögni.
Majd Bill megcsókolt...
-Várj-szólalok meg,majd felállok a kanapéról
-Igen?-ül fel
-Csak leoltom a villanyt-mondtam,a kapcsolóhoz indultam,és lekapcsoltam
-Hol vagy?-kérdi Bill a sötétben
-Itt-mondtam tök nyugodtan
-És hol van az az itt?-Bill kaján vigyorral
-Majd megtudod.Csak maradj ülve.-én
-Oké-Bill
-Ezt fogd meg.-dobom neki oda a pólómat
-Mi ez?-ekkor kitapogatja-Ááá...vagy úgy..
-Tessék.-ezt is,dobtam oda ezúttal a nadrágomat
-Köszi-mondja mosolyogva és lerakja maga mellé.-A többit levehetem én rólad?
-Nem.Tess.-dobtam pont a fejére a melltartómat
-Áh,ez egyre izgisebb.-helyezi kényelembe magát Bill
-Akkor gyere utánam a szobámba.-mondtam,majd felmentem,Bill pedig utánam..
(a többit már nem írom le,ha nem baj. :P) Elaludtunk..
 

Ennyi volt a 25.rész,remélem tetszett...:)

pusz:Ana

b.kay@freemail.hu

bills_freudinnnen@hotmail.com

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr93617857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.08.15. 22:32:48

Hello!:)
Nagyon jó lett az új rész!Egyébként merre fele voltatok Bp-n?Csak mert én Budán lakom:)Na , mindegy.Tschüs.:)

BlueBlack 2008.08.16. 12:02:50

Szijja.Hát mi Pesten voltunk..
És köszi...:)
Tschüß:)
süti beállítások módosítása