HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.12. 13:11 BlueBlack

22.rész

Hallo Leute!:)

Ich bin wieder da..:D (újra itt vagyok):P

Na szal..

Újra itt vagyok ,és hoztam magammal a 22.részt is:P

tehát..22.rész:

-Oké!!Sietek vissza!!-Bill,majd egy puszit nyom a számra és kimegy a szobából.Én mivel már majdnem állva aludtam,befeküdtem az ágyba és szinte azonnal elaludtam.Bill mikor visszaért befeküdt mellém,majd ő is elaludt.
 

Másnap dél után ébredtem fel.Nem tudtam visszaaludni.
-Bill!!-bújok oda Billhez,aki háttal feküdt nekem.
-Hmm?-kérdi álmosan
-Felvagy?-én
-Nem!!Aludj vissza te is!!-Bill még mindig álmosan
-De nem tudok!!-én
-Csukd be a szemed és gondolj valami szépre!!-Bill
-Mondjuk rád??-kérdem és elkezdem puszilgatni a nyakán
-Jaj,Anita aludj már!!-Bill
-H!!Jól van!!-mondom majd elhúzódok tőle és hátat fordítok.
-Jaj!Anita!!Nem úgy gondoltam!!Ne haragudj!!-Bill mögémfekszik és átkarol.
-Hagyj békén!!Aludni szeretnék!!-én és ellököm magamtól
-Ne haragudj már!!Tudom,hogy nem tudsz aludni!!Lécci fordulj meg!!-Bill
-De tudok!!Nem fordulok!!!Hagyj békén!!-én
-Hát jó!!Érzed hol a kezem?-Bill és a kezét a pólom alá a hasamra teszi.
-Aha!!-mondom
-Ha nem fordulsz meg a kezem egyre feljebb csúszik!!-Bill vigyorogva
-Nem érdekel!!-mondom még mingig durcizva
-Rendben!!-mondja,majd a kezével szépen lassan elindul felfele.Mikor már elég fel ért nem bírtam tovább.
-Jól van!!Elég!!!-mondom nevetve,majd megfordulok.
-Ne haragudj!!Szeretlek!!-Bill
-Nem harakszom!!Rád sose lehet igazán!!-mondom,majd adok egy fimon puszit a meleg ajkára.Erre ő lesmárol.majd rámfekszik…Aztán helyet cserélünk és én vagyok felől.Már Bill vette volna le a pólom,amikor:
-Megjöttem!!-hallom anyu hangját lentről.
-Basszus!!!-mondom Billnek.Majd lemászok róla és lemegyünk….
<<Egy hét múlva>>
A srácok klippforgatáson,Andreas valami csajnál,Niki és én pedig Nikiék ülünk és a tv-t bámuljuk.Olyan este fél 9 lehetett… Amikor csörög a telefonom.
-Hallo??-szólok bele.
-Szia Kicsim!!Azért hívlak,hogy gyere gyorsan haza,mert elmegyünk Martinnal vacsorázni!!-anya
-Jó!!És mikor jösztök?-én
-Te is jösz!!-anya
-MI???-én
-Igen!!Egyszer legalább!!-anya
-Muszály?-én
-Igen!!Siess!!-anya
-Ajj…jó!!Megyek!!-mondom,majd lenyomom a telefont.

-Mi az??-Niki
-Mennem kell valami vacsorára Martinnal!!Hjaj!!Dög unalom lesz!!-én
-Csak kibírod valahogy!!-Niki
-Remélem!!Na szia!!-én
-Szia!!-Niki,majd kimegyek a házból,haza…Otthon elkészültem és elmentünk valami puccos kis étterembe.

<<Nikinél>>
Mivel a szülei most sincsenek otthon,szegény Niki megint egyedül maradt…Fél 10 lehet,amikor valami fura hangokat hall kintről.
-Van ott valaki???Tom te vagy az??-kiabál ki kétségbeesetten
Ekkor valaki hirtelen elkapja hátulról és egy kábítórngyot nyom a szájához,amitől azonnal elájul…
Amikor magához tért egy raktár szerűségben találta magát.
-H!!!Hol vagyok?-néz körül rémülten
-Ne aggódj drága!!Velem vagy!!-Timo
-Timo!!Mit akarsz???-Niki
-Már mondtam!!Téged!!!-Timo,majd rámászik Nikire.Szegény Niki nem volt elég erős Timoval szemben.Timo végül megkapta amit olyan régóta akart.Majd aztán elmet és otthagyta Nikit.
-Timo!!!-kiabál és sétál az épületben Niki.-Ezaz!!-mondja majd elkapja a mobilját.
-Niki!!Hol vagy???-Szól bele Tom(hozzáteszem már másnap délután volt)
-Tom!!Segíts!!Ez a barom elrabolt és megerőszakolt!!-Niki sírva
-Mi??Kicsoda??-Tom
-TIMO!!-Niki
-Hol vagy most??-Tom
-Fogalmam sincs!!-Niki
.-Mégis!!!Nincs valami amit felismersz??-Tom
-Valami rakrát szerűség!!-Niki.Ekkor valami sípolt.
-Mi volt ez?-Tom
-Lemerül a telefonom!!A francba!!!!-Niki
-Tarts ki cicám érte…..(nem tudta befejezni,mert lemerült Niki telefonja és szétkapcsolt a vonal)
Tom lázas keresésbe kezdett a rendőrséggel együtt….felkerestek minden raktárépületet.Végül az egyikbe..berontott a rendőrség,majd utánuk mi…
-Niki!!!-kiabált Tom
-Tom??-Niki halkan az egyik sarokban összegubózva szegényke:’(
-Niki!!Hol vagy cicám??-Tom
-Itt!!!-mondja Niki,amjd Tom meglátja és odaszalad hozzá.
-Jól vagy??-Tom,miközben öleli Nikit.
-Most,hogy itt vagy sokkal jobban!!!-Niki sírva
-Jaj,ne sírj!!!Gyere!!Kiviszlek innen!!-Tom,majd felsegíti Nikit,azán kimennek a raktárból….Az estét együtt töltöttük a haverokkal.Épp nálunk ülünk a kanapén és beszélgetünk.Bill olyan furcsa már több mint egy hete…
-Bill,valami baj van??-kérdem Billtől.
-Nincs!!!-Bill vágja rá azonnal.
-Bill!!-szól rá Tom
-Hát jó…előbb utóbb úgyis kiderült volna.-Bill
-Micsoda??-én meglepődve.
-Gyere!!Beszélnünk kell!!-Bill és felhúzz a kanapéról.
-Hova megyünk??-én meglepődve.
-Ki az autóba!!-mondja,majd kimegyünk az autóhoz.Majd beülünk..
-Most már mondhatod!!-mondom fal fehéren,hisz nagyon megvoltam rémülve.
-Rendben!!Szóval amikor a turné utolsó állomásán voltunk,a koncert után lementünk egy bárba és..és ott egy kicsit bepiáltam,majd ráhajtottam egy csajra…de,még a nevét sem tudtam…-Bill dadogva
-Folytasd!!-mondom közben a szememből lassan csepegni kezdtek a könnyek,tudtam ,hogy azt fogja mondani Bill,hogy lefeküdt azzal a lánnyal és nagyon sajnálja…
-Ráhajtottam,utána felmentünk a hotelszobába és…és…-Bill
-Megcsaltál??Lefeküdtél azzal a lánnyal??-kérdem bőgva
-Hát…öhm…-Bill
-Csak egy szó!-én
-Igen!!-Bill mondta ki végül,lesütött szemekkel
-Rendben!!Akkor ennyi!!-mondom,majd kiszállok az autóból és berohanok a házba.Bill utánam szalad,a többiek meg csak néznek.Nem értenek semmit,csak Tom(ugyanis csak neki mondta el Bill)
 

 

 

Nos..ennyi volt a 22.rész.

Remélem tetszett;)

Nah pusz:Ana

b.kay@freemail.hu

bills_freudinnen@hotmail.hu

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr40612429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.08.12. 22:21:57

Hello!:)
Hát , ez....kemény volt!De nagyon jó , szóval siess a kövövel.Tschüs.:)

BlueBlack 2008.08.13. 18:32:18

Hali!
Köszike,örülök h tetszik...
majdnem egy óráig szarakodtam vele,hogy feltegyem,mert valamiért nem akarta feltenni normálisan..:SxD
süti beállítások módosítása