HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.11. 21:16 BlueBlack

21.rész

 

Halihó! Sikrült megszereznem a sztorymat,sőt már folytattam is...szal no problemo xD Csak..kicsit szomorú vagyok..szakítottunk a pasimmal.. Nah de mind1,nem untatok ezzel senkit. itt a rész :

21.rész:

-Szeretlek!!-suttogja a fülembe
-Én is!!-mondom,majd megfordulok és megcsókolom.Már az ágy felé vettük az irány,amikot csöngetnek.
-Hagyd,majd elmegy!!-mondja Bill
-Nem!!Mert lehet hogy fontos!!-mondom,majd kinézek az ablakon.-Nikiék!!-mondom Billnek,aki az ágyon feküdtJ
-Ah….ünneprontók!!-mondja,majd én lemegyek az ajtóhoz.

-Sziasztok!!-nyitom ki az ajtót.
-Szia!!-Niki és Tom egyszerre
-Gyertek be!!-mondom,majd kijjebb nyitom az ajtót
-Remélem nem zavartunk meg semmit!!-Niki mosolyogva
-Nem!!-én
-Császtok!!-jön le Bill a lépcsőn
-Csá!!.-Tom
-Hali!!-Niki
-Akkor megyünk buliba?-Bill
-Jaja!!-Niki
-Alap öcsi!!-Tom
-Akkor jó!!!-Bill vigyorogva
-Jah!!-mondom unottan.Ezek után még beszélgettünk egy kicsit,aztán mindenki hazament.
Fél nyolcig készültem,aztán csöngettek.
-Szia!!-mondom mosolyogva
-Áh…Anitát keresem!!Mert te biztosan egy angyal vagy!!-Bill
-Jaj Bill!!-mondom,de már pirulok
-Nah,mehetünk angyalom??-Bill
-Igen!!-mondom,majd bezárom az ajtót s elteszem a kulcsot.
Odamentünk az autóhoz,majd Bill kinyitotta nekem az ajtót…Beszálltunk és elindultunk…
8-ra oda is értünk.Amikor bementünk,a többiek már ott voltak.A többiek alatt Nikit,Tomot,Andreast,Gustavot és Georgot értem.A buli elég jó volt.Georg,Andreas és Gustav táncolt,Bill és én biliárdoztunk,Niki és Tom pedig a pultnál ült…
-Mingyárt jövök csak elmegyek wc-re!!-Tom
-Okés!!-Niki,majd Tom elment…Épphogy eltünk a tömegben,amikor valaki Nikit hirtelen megragadta és kivonszolta a klubból,egészen a parkolóig…Ott be egy autóba.Niki mikor meglátta,hogy ki az a valaki fal fehér lett..
-Timo??-Kérdi Niki meglepődve az autó hátsó ülésén
-Talált cica!!Végre az enyém leszel!!-Timo
-Te csak azt hiszed ,te vadbarom!!-mondja Niki,majd elkezd kapálózniJTimo alig tudta lefogni,úgyhogy elővett egy fecskendőt és Niki vénájába nyomott valami sz.art.Niki ettől egy kicsit elgyengült,de valahogy sikerült kivergődnie az autóból.Szaladt,ameddig tudott(ez az autótól kb 100m-re volt)majd előkotorászta a mobilját.
-Niki hol a fenébe vagy?-szól bele Tom
-Tom!!Segíts!!-Nyögte ki Niki nehezen
-Hol vagy??Mi történt?-Tom
-Itt vagyok a parkoló….-de nem tudta befejezni,mert Timo utolérte és elkapta.Niki rugdosta,ahogy tudta,de mit ért ő egy pasival szemben.Majd Timo a falhoz lőkte Nikit,Niki pedig bevágta a fejét.Elkezdte csókolgatni ,majd Tom hirtelet elkapta Timot és bebaszott neki egy akkorát hogy padlót fogott.Aztán odaért Andreas,Georg és Gustav is.Ők is elkezdték verni.Majd Tom odafordult Nikihez.
-Jól vagy?-kérdi majd felemeli Niki fejét.
-Hát…-Niki
-Úristen!!Vérzik a fejed!!-Tom-És…és…és a kezed!!Drogot adott ez a szemét!!-Tom,majd visszamegy Timohoz és teljes erejéből elkezdi püfölni a földön szinte eszméletlen Timot.Ekkor szaldtunk oda Billel.
-Tom!!Ne!!Még megölöd!!!-Szalad oda Tomhoz Bill majd leszedi Timoról.Én odaszaladok Nikihez.
-Jól vagy?Hol fáj?-kérdezgetem Nikit
-A fejem!!-nyöszörög.
-Gyorsan!!Hívtatok már mentőt?-fordulok oda Andreasékhoz
-Igen!!Pár perc múlva itt lesznek!!!-Andreas
-Oké!!-mondom majd magamhoz ölelem Nikit.A fehér felsőm tiszta vér lett.Csak sírtam és sírtam.
Tom még mindig kapálózott,Bill akig tudta lefogni.A többiek körbeültek minket,majd megérkezett a mentő.
Nikit bevitték,Tom pedig vele ment a mentővel.Mi pedig autóval mentünk a mentő után.A kórház folyosóján kb 1 órát vártunk.Én Billre borulva sírtam,ő pedig a fejemet simogatta.Tom a földet bámulta,csak néha-néha halkan mondogatta:-Miért?
De ezt a kérdést nem nekünk tette fel,hanem önmagának.
Andreas és Gustav elmentek innivalóért.Georg pedig csak bámult maga előtt.Majd kijött az orvos.
-Hogy van?-pattant fel Tom
-Jól!A fején a sebet összevarunk,de helye örökre ottmarad.-doki
-Értem!!-Tom
-És a drog miatt nem lesz semmi baja?-állok fel én is
- Nem!!Mivel ez volt az első adag,a szervezete nem fogja kívánni!!-doki
-És mikor engedik haza?-áll fel Bill is.
-Mivel szerencsére belső sérülése nincs,még ma hazamehet!!-doki
-Ez nagyszerű!!-húzódott mosolyra Tom szája,majd mindenkié.
-És pontosan mikor?-én
-Hát ha szerenték már most!-doki
-Igen!Szeretnénk!!-Bill
-Akkor kövessenek!!-doki,majd elindult ,mi pedig követtük.Bementünk egy szobába,ahol Niki ült az ágyon.
-Niki!!-Megy oda Tom és megöleli.
-Mikor mehetek haza?-kérdi Niki Tomot,aki csak ölelte.
-Most!!-Tom mosolyogva
-Oké!!-Niki,majd felpattan,de megszédül.
-Jól vagy?-kapja el Tom
-Igen,csak megszédültem!!-Niki
-Ez így lesz sajnos egy darabig,úgyhogyha lehet,pihenj sokat és kerüld a hirtelen mozdulatokat.-doki
-Rendben!!-Niki,majd összeszedtünk Andreast és Gustavot is,majd hazaindultunk.

<<Nálunk,Bill autójában>>
-Nem alszol nálunk?-én
-De!!Ha szeretnéd!!-Bill mosolyogva és megsimogatja a combom.
-Aludni modtam!!-én
-Oké!!-Bill ördögi vigyorral.-Mennyi már az idő?-Bill
-Öhm…(előveszem a telefonom)…fél 1 múlt 3 percel.
-Hjaj!!Már szombat van!!-Bill
-Igen!!Miért?-én
-Semmi!!Csak mondom!!-Bill
-Oké!!-én,majd haza is értünk.
Bementünk a házba…hallkan,hogy anyát ne költsük fel.Majd a konyhában találtam egy papírt.
„Szia kicsim!Elmentem Marinhoz!!Holnap délutén jövök!!Addig is legyél jó!!sok puszi:anya”
-Nah de jó!!-én kicsit durcisan
-Ahha!!Jó!!-Bill vigyorogva,majd elkezd tapizni.
-Bill!!Megyek zuhanyozni!!-én
-Ó pont most?-Bill
-Igen!!Mert tudod idegesít a rám száradt vér!!-én
-Oké!!Menj!!Én addig beágyazok!-Bill szomin
-Oké!!20 perc és megyek!!-én majd felmentem az emeletre,majd be a fürdőbe.Lezuhanyoztam,felöltöztem,majd visszamentem Billhez ,aki akkor már a szobában volt,és az ablakon bámult kifele.
-Valami baj van?-kérdem,majd hátulról megölelem,
-Nem…nincs!-Bill zavartan
-Biztos??-én
-Igen,persze!!Mi baj lehetne?-Bil közben megfordul
-Nem tudom!!Olyan fura vagy!!-én
-Csak fáradt vagyok!!-Bill
-Rendben!!Akkor menj gyorsan tusolj le és aludj!!-én
-Oké!!Sietek vissza!!-Bill,majd egy puszit nyom a számra és kimegy a szobából.Én mivel már majdnem állva aludtam,befeküdtem az ágyba és szinte azonnal elaludtam.Bill mikor visszaért befeküdt mellém,majd ő is elaludt.

Nos..ennyi volt a 21.rész.Remélem tetszett.
Pusz:Ana
b.kay@freemail.hu

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr44611341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.08.12. 12:10:12

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!!!Siess a kövivel!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása