HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.07. 13:02 BlueBlack

20.rész

Hello mindenki,aki olvassa a blogomat!

Képzeljétek,már a 20.résznél járunk xD Ami jó,de egyben nem is,ugyanis csak 25 rész van megírva.. Természetesen folyamatosan írom(amikor rámjön xD) de nem hosszú részeket..szal mosmár megpróbálok erőtvenni magamon,és hosszú részeket írni...

No,ennyi volna a bevezetőm.. Jó olvasását;)

20.rész:

-Azt hittük már megettétek egymást!!-mondja Niki tök komolyan.

Erre Billel egymásra néztünk és elnevettük magunkat.

-Mi van?Beletrafáltam?-Niki
-Öhm…hát…-én
-Szóval igen…-Tom mosolyogva.
 

 

<<Megint ugrunk egy kicsit>>
Ismét nyári szünet előtti nap ülünk a suliba.Andreasnak ez volt az utolsó éve,ugyanis már érettségizett,ahogy Bill és Tom is..csak hát ők ugye magántanulók.Az érettségi mind a hármuknak nagyon jól sikerült…Vége a 2006-2007-es tanév utolsó órájának…Nikivel jövünk le a lépcsőn…
(jah elfelejtettem mondani,hogy időközbe minket is külön osztályba tettek,mert mindig beszélgettünk és kicsesztünk a tanárral xD)
-Nah én megyek a táskámért,mert fenthagytam az osztályba!!-Niki
-Oké!!Kint leszek!!-én
-Oké!!-kiabálja Niki,mert már fent járt az emeleten.
Amikor kiértem a suliból ,egy hatalmas fekete autót láttam meg…Nem tudtam kié az…Aztán lehúzódott az ablak és a vezetői ülésen Billt pillantottam meg…Utána láttam,hogy integet,hogy menjek oda.
-Szia!!-köszön mosolyogva
-Szia!!Hát te?-én
-Hát én?Gondoltam eljövök a csajomért!-Bill még mindig mosolyogva
-Jah szóval értem jöttél…-én
-Ki másért!!Ülj be!!-Bill
-Oks!!-mondom majd beülök az anyós ülésreXD
-Hmm…te mindig csini vagy?-Bill miközben végigmér.
 
-Miért?Szerinted csini vagyok?-én mosolyogva
-Írtóra!!!!-mondja majd lesmárol.Miután már jó ideje smárolunk az autóban,eltolom magamtól Billt.
-Na!!-nyöszörög
-Ha így folytatjuk sosem érünk haza!!!-én
-Nem baj!!Felőlem egész életen át itt smárolhatunk az autóban!!-Bill
-Nem!!Menjünk!!-én
-Rendben!!-Bill kicsit szomin.Majd bekötötte magát(ahogy én is)majd elindultunk.Nemsokkal az után,hogy elindultunk megcsörrent a telefonom.Előkotorásztam a táskából a telefonomat,majd megnéztem a kijelzőt.
-Ajjaj!!-mondom
-Mi az?-Pillant oldalra Bill
-Niki!!Most biztos lecsesz,hogy otthagytam.-én
-Nem hiszem,mert megy érte Tom!!-Bill
-Akkor jó!!-én
 
-Szia!!-én
-Szia!!Kösz,hogy itt hagytál!!-Niki
-Bocsi!!-én
-Semmi!!Úgyis mingyárt itt lesz értem Tom!!-Niki
-Tudom!!Most mondta Bill!!Amúgy miért hívsz?-én
-Hát azért ,mert…-Niki
-Várj!!Kihangosítalak!!-én
-Oké!!-Niki
-Kész!!Mondhatod!!!-én
-Na szóval…ahogy jöttem ki a suliból láttam egy plakátot,amin egy buli volt.-Niki
-Milyen buli?-én
-Abban a klubban lesz egy tuti kis buli,ahova régen jártunk…-Niki
-Öhm…milyen klub??Most nem ugrik be!!-én
-Tudod,ahova jártunk csocsózni meg billiárdozni!!A König klub!-szólal meg Bill is
-Jaja!!Bill te is itt vagy?-Niki
-Igen!Szia!!-Bill
-Szia!!Tartsd egy kicsit most érkezett meg Tom!!-Niki
-Oks!!-én
 
-Szia cica!!
-Szia Tom!!
-Kivel beszélsz?
-Anitával és Billel
-Kihangosítod?
-Aha!-halottuk a telefonba
 
-Kihangosítalak ok?-Niki
-Aham!!-én
-Sziasztok!!-Tom
-Szia!!-én
-Csá!!-Bill
-Hol is tartottunk?-Niki
-Ott hogy lesz egy jó buli,abban a klubban,ahova régen jártunk.-én
-Jah,igen!!Szóval arra gondoltam,hogy elmehetnénk ma oda bulizni!!-Niki
-Ez tök jó ötlet!!-szólal meg a mellettem vezető Bill.
-Na nem!!Gondolom ott rajongók is lesznek és nem szállnának le rólatok!!-én
-Jaj,ugyan már!!-Bill
-Naaa!!Engedd el az öcsit!!!-Tom a vonal másik oldalán
-Hjaj Tom!!Nem azt mondtam,hogy nem engedem el,hanem,hogy szerintem nem jó ötlet!!De az én véleményem persze semmit nem számít!!!-én durcisan
-Jaj,dehogynem számít!!-Bill és megpuszil(ugyanis pirosnál álltunk)
-Nah akkor megyünk??-Niki ekkor Bill nagy bocsi szemekkel néz rám
-Aha!!-mondom,erre Bill elkezd puszilgatni.
-Akkor jó!!Na,a buli 8-kor kezdődik-Niki
-Addigra legyetek ott!!-Tom
-Rendben!!Na sziasztok!!-én
-Sziasztok!!-Niki és Tom
-Császtok!!-Bill,majd lenyomtam a telefont.
-Remélem nem bánom meg,hogy elmegyek!!-én
-Nem fogod!!-Bill mosolyogva.Néhány perces autózás után már haza is értünk.Kiszálltunk az autóból,majd a semmiből hirtelen vagy 15 lány szalad felénk.
-Gyere gyorsan!!-mondom Billnek,majd bespurizunk a házba
-Húh!!Ez meleg volt!!-Bill
-Nem!!Forró!!-én
-Jah!!Még jó,hogy beértünk a házba!!-Bill
-Ahha!!én,majd felindultam a lépcsőn
-Hova mész?-szól utánam Bill
-Átöltözni!!-mondom,de már az emeleten voltam
-Segítek!! XD-szalad Bill utánam
Beértem a szobába és kinéztem az ablakon.Bill mikor felért mögém állt és átkarolta a derekam.
-Nem öltözöl?-Bill
-De!!Ha Bill Kaulitz kimegy a szobából!!-én
-A-a!!Bill Kaulitz nem megy ki a szobából!!!-mondja s közben a nyakamat puszilgatja
-Hát akkor én megyek ki!!-én és már indultam volna de Bill jól magához húzott.
-Maradjunk így egy kicsit!!Lécci!!-Bill
-Rendben!!!-mondtam,majd egy jó ideig csak álltunk az ablak előtt,Bill pedig hátulról ölelt…
-Szeretlek!!-suttogta a fülembe
-Én is!!-mondom,majd megfordulok és megcsókolom.Már az ágy felé vettük az irányt,amikor csöngettek.
-Hagyd,majd elmegy!!-mondja Bill
-Nem!!Mert lehet hogy fontos!!-mondom,majd kinézek az ablakon.-Nikiék!!-mondom Billnek,aki az ágyon feküdt:)
-Ah….ünneprontók!!-mondja,majd én lemegyek az ajtóhoz…

Ennyi volt a mai részt:) Remélem tetszett..

Nah puszi:AnA as. Mrs.Bill kaulitz XD

2 komment · 3 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr22605055

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webdesign antwerp 2018.08.07. 17:20:19

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Trackback: webdesign antwerp 2018.08.07. 17:20:19

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Trackback: webdesign antwerp 2018.08.07. 17:19:36

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.08.07. 15:52:11

Nagyon jó lett a rész! Várom a folytatást.(egyébként az én blogomé már fönt van) :)Tschüs.:)

BlueBlack 2008.08.07. 20:46:36

Köszi,és tudom,már elolvastam:D:P
süti beállítások módosítása