HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.03. 10:50 BlueBlack

16.rész

Halihóó!:)

Újra itt vagyok,de azért remélem nem fogok beaudni itt a gép előtt..xD

Ugyanis tegnap itt aludt a barátnőm,és olyan fél12-ig kint sétáltunk.Aztán mikor már jöttünk volna haza,megláttam egy nagy fehér kutyát az utcánkon,és nem mertünk hazajönni..xD Aztán egy ismerős hazahozta a barátnőmet,(engem is akart,de én nem ültem fel) szal én meg jöttem gyalog..

Utána még levágódtunk a gép elé,és olyan 2ig neteztünk..xD Szal még mindig hulla fáradft vagyok...|-)

Nah,de fel is rakom a kövi részt:

16.rész

-Nah mi megyünk hozzánk!!-mondja Tom
-Oks!!Sziasztok!!-én
-Császtok!!-Bill
-Good Bye!!-Niki
-Csá csá!!-Tom,majd eltüntek a sötétségben
-Jösz be?-kérdem Billt
-Ühüm!!-mondja,majd bemegyünk,aztán fel a szobába és be az ágyba.Csak feküldtünk egymás mellett és beszélgettünk.Aztán halljuk anya hangját.
-Kicsim!!Megjöttem!!-anyu lentről
-Oks!! Fent vagyunk a szobámba!!-én.Erre választ már nem kaptam.Majd pár perc múlva kopognap a szobaajtón…
 
-Tess!!-mondom,majd Andreas nyit be az ajtón.Látta,hogy az ágyon fekszünk,úgyhogy kicsit zavartan:
-Öhm...bocsi,megzavartam valamit?-ő
-Hát arról már lekéstél!-Bill röhögve
-Bill!!-szólok rá.Andreas erre elmosolyodik.
-Jó,bocsi!!Mindig eljár a szám…-Bill
-Bill,inkább fogd be!!!-mondom kicsit megemelve a hangom.
-Jó!!!!-mondja bevágva a durcát,majd feláll és kimegy a szobából.
-Bill!!-mondom,majd utána megyek.Az ajtó előtt elkapom a kezét és megáll.-Bocsáss meg!!Sajnálom!!De nem szeretném,ha így tudnák meg a többiek!!-én
-Akkor,hogy??-Bill
-Hát úgy,hogy mondjuk…nem tudom!!De ne így!!-én
-Rendben!!-Bill
-Gyere!!Menjünk vissza Andreas-hoz!!-mondom,majd visszamegyünk hozzá.
-Nah miről beszéltetek?-Andreas kíváncsian.
-Öhm…hát…-Bill
-Csak arról beszéltünk,hogy nem így kéne elmondanunk nektek,hogy lefeküdtünk!-mondom
Bill és Andreas erre nagyot néz.
-Nem azt mondtad,hogy nem így kéne nekik elmondani?-Bill
-Öhm…most már mindegy!-én
-De én akartam elmondani!!-Bill megint bevágva a durcit.
-Tudod mit?Toméknak te mondod el!!Oké??-én
-Aha!!Akkor menjünk!!!-mondja és felpattan az ágyról(ahol eddig ült)
Felöltöztünk(kabát stb…)majd elindultunk3-man Tomék házához,ahol Nikiék voltak.
Majd mikor odaértünk Bil szinte berontott a házba,majd majdnem Tom szobájába,de rászóltam.
-Bill,sztem először kopogj,ki tudja mit csinálnak!!-én
-Öhm….tényleg!!-Bill,majd bekopog.
-Tessék!!-halljuk bentről Tom hangját.Aztán Bill benyitott a szobába.Niki és Tom a gép előtt ült(igen…ilyet is szoktunk csinálni,főleg télen amikor nagyon hideg van és inkább a jó meleg házban netezünkxD)
-Mi az??Mi történt?-Tom meglepődve öccse izgatotságán.Majd Bill körülnéz,tesójához hajol,majd valamit a fülébe súg,erre Tom elmosolyodik…
-Komolyan?-kérdi Tom mosolyogva.
-Aha!!-bólogat Bill
-Mi komolyan??Miről van szó??Nekem is mondjátok el!!-Niki.Majd ugyan úgy tettem vele,mint Bill Tommal.Erre Niki is elmosolyodott és ennyit mondott komolyan.
-Na végre!!-Niki,erre mindenki elkezdett röhögni…
Megint ugrunk egy kicsit.A hideg telet a nyár váltotta fel.
Épp a suliban ülünk utolsó nap,utolsó órán.(pont mint egy évvel ezelőtt,csak akkor a fiúk nem voltak híresek és nem jártunk velük)Bill és Tom valami klippmegbeszélésen van Berlinben,mert a kövi klippüket valami háztetőn forgatják majd vagy mi…
Andreas,Niki és én pedig a suliban dekkolunk…
5perc van még kicsengetésig…Aztán az az 5 perc is letelik és vége a 2005-2006-os tanév ucssó órájának is.Épp a suliból jövünk ki Nikivel,amikor megcsörren a telefonom
-Szia anya!Mond!-én
-Szia,kicsim!Itt vagyunk a suli mellett nem messze!Nem tudnál ide jönni egy kicsit,mondani szeretnénk valamit!-anya
-Oké!Megyek!-mondom,majd le is teszem a telefont.
-Hova mész?-kérdi Niki
-Mingyárt jövök!!Te addig várd meg Andreast!-én ,majd elmentem
-Szia Niki cica!Mi van egyedül hagyott a barátnőd?-Timo
-Te meg mi a F.aszt akarsz?-Niki flegmán
-Téged!-mondja,majd magához rátja Nikit.
-Hagyj békén!!-Niki és próbál szabadulni.
-NEM!-Timo
-Ha nem engedsz el sikítok!!-Niki
-Azt próbáld meg!!-Timo,majd lesmárolja Nikit.Ekkor valaki elkapja Timo-t és olyan bebasz neki,hogy kifekszik.
-Tooooom!!-ugrik Niki a nyakába
-Jól vagy?-kérdi Tom
-Igen!!Köszönöm!!-Niki
Ekkor érek vissza…Körülnézek…Timo a földön…Niki sír,Tom pedig szorosan öleli..
-Hát itt meg mi a fene történt?-én
-Nikit megtámadta ez a barom!!-mondja Tom
Ekkor Bill is ideér.
-Itt meg mi történt?-néz körül ő is.
-Nikit megtámadta ez a segfej!-Tom
-MI???Anitát is bántottad?-Bill és elkezdi rugdosni,az addig felállni próbáló Timot
-Öhm…Bill…engem nem bántott!!-én
-Oh…nem??Akkor is megérdemelte!!-mondta,majd mérgesen ránézett Timora,aki elszaladt..XD
-Tényleg nem bánott?-Bill és megölel.
-Nem!!De megtudom magam védeni!!-mondom
-Jaj,ugyan már!!-Bill
-Azt hiszed gyenge vagyok!!Nem a volt barátnőd vagyo Lena!!-én
-Mi????????Lena a barátnőm volt egy évvel ezelőtt!!-Bill
-Tudom!!-Én
-Akkor meg??Ha nem zavarna már lassan egy éve veled járok!!-Bill
-Tudom!!Bocsi!!Nem úgy gondoltam!!-én
-Jó,oké!!!-Bill
-Anita!!Egyébként miért mentél el az előbb??-Niki
-Anyuék itt voltak nem messze és beszélt velem!!-én
-Értem!!És mit?-Niki
-Hát,hogy ő és Martin elmennek nyaralni és kérdezték hogy nincs-e kedvem velük menni..-én
-És mit mondtál?-Bill
-Azt,hogy(ekkor valami huncut dolog jutott az eszembe)miért is ne!!-én
-MI??????????-mind a 3-man egyszerre.
-Mi mi??-én
-Elmész????-Bill szomin
-Aha!!Csak egy hónapról van szó…-én
-MI???Csak egy hónapról??Te megőrültél??És mikor én mentem két hétre,már baj volt.Pedig oda muszály volt menni!!-Bill kikelve magából.
-Bill!!Nyugi!!!NEM-et mondtam!!-én
-Akkor miért mondtad,hogy…-Bill
-Csak megakartalak viccelni.Nem gondoltam,hogy ennyire kiakadsz!!-én
-Hát pedig igen!!-Bill
-Nah,jó!!Mindegy!!Gyertek szálljunk be!!-mondja Tom és a limóra mutat.
Majd beszálltunk és hazáig egymáshoz se szóltunk Billel.(ja a veszekedésünk közepén megérkezett Andreas is,úgyhogy ő is velünk volt)
-Nah sziasztok!!-mondtam,amikor kiszálltam a limóból.
-Szia!!-jön az egyhangú válasz.
Niki és én hazamentünk,majd a fiúk is.Épp a nappaliban ülünk Nikivel és beszélgetünk,amikor megcsörren Niki telefonja.
-Szia!!-szól bele Niki mosolyogva
-………….
-Oké!!Mikor?-Niki
-…………..
-Jó!!De siess és ne késs!!-Niki
-……………..
-Nah szia!Puszi!-Niki
-……………..
-Én is!!-Niki,majd letette.
-Ki volt az?-én
-Tom!Azt mondta,hogy találkozzunk ma este,mert holnap mennek Berlinbe és 2 napig nem jönnek vissza!!-Niki
-Értem!!És mikor mész?-én
-Hát azt mondta 10 perc és nálunk lesz,úgyhogy megyek is!!-Niki és már felállt a kanapéról
-Öhm…oké!!-mondom és kikisérem.Aztán Niki elment és én egyedül maradtam.Az este gyorsan eltelt.Egész végig azon gondolkoztam,hogy valyon Bill miért nem hívott fel és beszélt meg velem találkozót,ha 2 napig nem találkozunk majd…Ennyire megsértődött??Vagy talán már nem szeret?????????Hisz ma még csak egy puszit sem kaptam tőle…Amint ezen gondolkoztam elkapott a sírás..Csak sírtam és sírtam…Egyszerűen nem tudtam abbahagyni.Aztán mikor erőtvettem magamon elmentem fürdeni és befeküdtem az ágyba ..Kb.8óra lehetett.Én még mindig sírtam,hisz mindennél jobban szeretem Billt,ő pedig már lehet,hogy nem szeret.Csak forgolódtam az ágyba,amikor hallom,hogy valaki apró kavicsokkal dobálja a nyitott ablakot és befele fütyülget.Kinézek az ablakon és az én cuki pasimat pillantom meg..
-Biiiill!!Mit keresel itt?-kiabálok le.
-Azt hittem örülni fogsz nekem!!-Bill szomin
-Örülök,csak jöhettél volna hamarabb is…mondjuk nappal!-én
-Hát akkor haza is mehetek!!-Bill és már indult volna el.
-Neeeeee!!Gyere a bejárati ajtóhoz,beengedlek!!-én,majd gyorsan leszaladtam,hogy kinyissam az ajtót,ugyanis anyuék már elmentek nyaralni,tehát egyedül voltam.
-Szia!!-köszönök miközben kinyitom az ajtót.
-Szia!!Te sírtál?-észreveszi,hogy kivan sírva a szemem.
-Nem!!-mondom és elfordítom a fejem.
-De igen!!Sírtál!!Miért?-kérdi és viszafordítja a fejem.
-Bill,szeretsz még?-kérdem és egy könnycsepp gurul le az arcomon
-Persze,hogy szeretlek!!Ezért sírsz??-Bill
-Igen!!Ezért!!Mert ma jóformán hozzám se szóltál!!Egész úton hazafele a suliból durciztál,és ma még egy puszit sem adtál!!!-én
-Bocsi!!!Csak kicsit ideges vagyok,mert holnap rengeteg ember előtt kell majd szabadkoncertet adni 40 méter magasból,ami a következő klippünk lesz!!!Sajnálom!!-Bill
-Szóval,akkor szeretsz??-én
-Persze,hogy szeretlek!!!-Bill,majd megcsókol.Aztán elmentünk sétálni,utána hazament mert holnap Berlinbe utazik…
 
Ennyi volt a 16.rész..
Pusz:Ana^^

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr16598233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.08.03. 12:40:16

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész ! Várom a folytatást . Tschüs.:)

Nikcyke 2008.08.04. 10:42:32

Szia babám!Jó lett na szija ja és Tomnak danke h megmentettexDna pusz:Niky
süti beállítások módosítása