HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.09.11. 15:32 BlueBlack

7.rész

Hallo Leute:)

Köszönöm szépen a komit Ancsika:D

Itt a 7.rész:

Szerelmet vall,aztán lekoptat???

Dec.26-án hajnalban,vagyis karácsony másnapján arra kelek fel,hogy valaki kis kavicsokkal dobája a szobám ablakát...
Kinéztem és Bill állt az ablakom alatt...Kinyitottam az ablakot.
-Bill!Mit keresel te itt ilyenkor?-én
-Hozzád jöttem!-mondja
-Gondoltam hogy nem anyámhoz...de minek?Ugye nem akarsz szerenádot adni?-én
-Gyere le kérlek!-mondja furin...
-Ajj...mennyj az ajtóhoz..beengedlek..-mondom majd leindulok...
Kinyitom neki az ajtót..
-Bill,jól vagy?-nézek rá.hát...elég ramatyul nézett ki
-Sohasem voltam ilyen jól...(és ekkor jöttem rá hogy részeg mint a segg)
-Úristen!Te bevagy b.szva!Gyere fel a szobámba!Még a végén felébreszted anyut!-mondtam majd cipőstül mindenestül felcibáltam a szobámba...bezártam az ajtót-Ülj le.
Majd leült..én vele szembe ültem.
-Hol voltatok a srácokkal hogy így bebasztál?-kérdem
-Nem tudom...csak gondoltam eljövök hozzád,hogy bevaljak valamit...-Bill és letérdel elém
-Jaj...ugyan Bill...hisz bevagy rúgva...állj fel!-próbáltam felállítani,de nem sikerült
-Neeem!Arról sohasem hallottál hogy az ember berúgva a legőszintébb?-Bill
-Öhm...
-Nah mind1...szóval...azért jöttem,hogy bevaljam neked hogy...SZERETLEK...lehet,sőt biztos hogy nem hiszed el,de én bevallottam..mert szeretném ha tudnád...nos...azt hiszem akkor megyek is...csak annyit szerettem volna..-mondja majd feláll és leindul az ajtóhoz...én egy darabig ülök,majd utána indulok
-Bill,várj!-szólok utána,már épp az ajtót nyitotta volna...hátrafordult.-Én is szeretlek...lehet...hogy holnap már semmire sem fogsz emlékezni(megsimogattam a pofikáját:))
de legalább elmondhatom hogy bevallottam...
-Köszömöm!-mondja halkan majd megcsókol...igaz hogy bevolt rúgva de így is nagyon jól csókolt:)...majd fogta magát és hazaindult...legszívesebben el sem engedtem volna,de másnap nem emlékezett volna semmire....
Miután elment visszamentem aludni....
Reggel elég hamar fekeltem...reggel fél7kor...Bill járt az eszemben...
lementem tv-t nézni a nappaliba...majd olyan 7 körül anyu is felkelt...a délelőttöm elég furán telt..hisz csak tv-t néztem...majd ebéd után átjöttek a csajok és elmondtam nekik mindent...
///5 nap múlva///(Billék koncertezni voltak így a csók éjszakáján láttam őt utoljára)
Szilveszter van...már reggel óta a csajokkal a bulira készülünk ami a srácok egyik lakásában lesz Hamburgban.
-Jaj mit vegyek fel?-kérdi Nixy
-És én?-Nicky
-Jaj csajok...azt sem tudom hogy én mit vegyek fel...nem hogy még ti!-mondom
-Igaz...neked különösen szépnek kell lenned,hisz Bill is ott lesz...kíváncsi vagyok hogy emlékszik-e arra az éjszakára..-Nicky
-Hát..remélem...-mondom majd tovább kerestünk a megfelelő ruhát...egész nap...
Olyan 6 körül jött Andreas...
-Csajok!-kiabál fel Andreas az emeltre...majd lemegyünk....gyönyörű szépen felöltözve...Andreas álla le is esik.xD..
-Mehetünk?-kérdi Nicky
-Öhm...igen persze...gyönyörűek vagytok..-Andreas
-Köszi-mi 1xre
Majd beszálltunk az autóba és meg sem álltunk Hamburgig...nah jó 1x-2x pisiliXD
Aztán megérkeztünk...bemetünk és rengetegen voltak...én amint levettem a kabátot elindultam megkeresni Billt...Már szinte az egész házat körbejártam amikor észrevettem hogy a lépcsőn ott ül valaki,aki nagyon hasonlított Billre...közelebb mentem és tényleg ő volt...ott ült egy szép szőke lánnyal és..és..és épp smároltak...
Egy darabig néztem őket majd fogtam magam és elrohantam onnan..
Leültem a kanapéra és néztem a többieket ahogy mulatnak...majd Nixy és Andreas jött oda hozzám kézenfogva
-Nem találtad meg Billt?-Nixy
-Nem...nem találtam...mondtam majd gyorsan letöröltem a könnyeimet..szerencsére sötét volt,és nem látták..
Ekkor Tom és Nicky jön oda hozzánk de úgy:egy lépés egy csók.../-ezek is összejöttek..csak én vagyok ilyen szerencsétlen...-gondoltam magamban/
Pár perc múlva Bill és a csajszika jön oda...
-Skacok!Bemutatom Lenát!-mondja Bill és a csajra mutat
-Sziasztok!A lány mosolyogva...majd mindenki bemutatkozik neki kivéve engem...(jah Georg és Gustav is itt volt)
-Georg!Jösz táncolni?-kérdem
-Persze!-Georg mosolyogva majd elmegyünk táncolni...Bill sóvágogva pillantott utánam,de szóllni nem mert...
A tánc után visszamentünk a többiekhez...egy srác jött oda Andreashoz...valami haverja...aki elég helyes volt...
 

Nah,de hogy mi történt ezek után???Vajon mi lesz Billel és velem?Vagy talán azzal a titkozatos sráccal jövök össze???...a kövi részből kiderül:P

Írjatoooooook,pusz:ANA

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr21658796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.09.11. 16:58:38

Hello!:)
Tök jó lett a rész!Várom a kövit!Tschüs.:)

Eszke 2008.09.12. 17:44:58

Szia bocsi hogy nem komizok mostanában, de azért olvasom rendszeresen!:) jó lett ez a részecske is nagyon :)

Billie 2008.09.14. 14:51:48

Szia!
Tök jó a blogod, nagyon tetszik!
Várom a kövi részt!
süti beállítások módosítása