HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.09.07. 15:53 BlueBlack

5.rész

Szijjasztok!

Azt hittem,hogy már nem érdekel titeket a sztory,és ezért nem raktam fel a kövi részt.De mostmár itt van...

Egyébként hulla fáradt vagyok...ma hajnal 5kor jöttem haza..xD

Tecktonik pasik 4ever!!!!XD

Nah szal... 5.résZ:

A kiruccanás és a csók

Reggel mikor lementem a konyhába(felöltözve)a többiek lent ültek pizsibe.
-Jó reggelt!-mondom majd leülök az asztalhoz
-Jó reggelt,neked is!-hangzott a válasz.
Pont Bill mellé ültem aki furán nézett rám...
-Mi az?-kérdem miközben eszek
-Semmi,semmi!-mondja majd ő is enni kezd
-Nixy eljösz ma velem moziba?-Andreas Nixynek
-Öhm...hát..nem tudom(ekkor lábon rúgom Nixyt)Persze!-vágja rá majd megfogja a lábát és "eztmégvisszakapod" pillanatást vet rám
-Jaj tényleg...Nicky nem lenne kedved eljönni velem valahova?-Tom
Ekkor Nicky rám nézett és rávágta:
-De!Lenne!-mondja mosolyogva,majd Tom is mosolyogni kezd...
A reggeli után mindenki hazament...
Aztán du-tán ülök a gép előtt amikor felhívott a Nixy,hogy indulnak Andreassal...aztán pár perc után Nicky is felhív...aztán megint megcsörren a telefonom...
/-Nah megint melyik hív?-kérdem majd megnézem a kijelzőt/
***BILL****-mutatja a kijelző nagybetűkkel...uramisten....Bill...most mit csináljak...felvegyem??...igen...felveszem
-Igen?-szólok bele a telefonba....
-Szia Ana...Bill vagyok...mit csinálsz?-Bill
-Öhm...most speciel gépezek...miért?
-Hát mert elmehetnénk valahova...már ilyen szépen itthagytak minket a srácok...-Bill
-Hát..jó...hova?-én
-Tudok egy jó kis helyet...csak kicsit messze van..legalább autókáznánk egy kicsit...mit szólsz?-Bill
-Rendben...Mikor indulunk?-én
-Most indulok...érted megyek...és onnan indulunk...okés?-Bill
-Okés!Várlak...-mondom
-Jó...addig is szia!-Bill
-Szia!-mondom majd leteszem
Elkészültem,majd Bill itt is volt...beszálltam az autóba,majd elindultunk...egész délután autókáztunk...mire odaértünk arra a bizonyos helyre besötétedett(hisz kb7-8 lehetett és 3kor indultunk el)
Bill megállt az autóval...
-Megérkeztünk?-kérdem Billre pillantva
-Igen,meg!Gyere-mondja majd kiszáll.Én is mentem utána,majd mikor Bill mellé értem,láttam hogy azon a hegyen vagyunk ahonnan belátni az egész várost...sajnos már sötét volt ,de a fényeket lehetett látni...
-Bill...ez gyönyörű...-mondom hallkan
-Tetszik?-kérdi mosolyogva
-Persze hogy tetszik!-mondom én is mosizva
-Akkor örülök...reméltem hogy tetszik...-Bill,ekkor összerezzentem,hisz fáztam.-Fázol?
-Igen...kicsit...-mondom
-Gyere...-mondja majd kitárta a karját...én meglepődtem,de örültem neki...
Odabújam hozzá és ő átkarolt...melegség töltött el....majd becsuktam a szemem és egy hatalmasat szippanottam az illatából.
Szerettem Billt,de elmondani nem mertem neki,hisz nem akartam tönkretenni a barátságunkat...
-Kérdezhetek valamit?-kérdem Billhez bújva
-Igen persze.-mondja (szerencsére értette,pedig nem nagyon lehetett érteni)
-Hogy megyünk haza?-kérdem,majd felnézek rá:)
-Húhhhh,erre nem is gondoltam...-Bill gondolkodva
-Hát jah.....
-Aludthatnánk az utóban...-Bill
-Na nem....
-Vagy ott, vagy itt a hóban...-mutat le a földre Bill
-Meggyőztél..-vágtam rá.
Erre Bill elmosolyodott...ölelt tovább én pedig bújtam hozzá
-Tegnap...-kezdett bele,de úgy tünt nem meri folytatni
-Igen?-nézek ismét fel rá
-Tegnap...mikor aludtál...azt mondtad hogy szeretsz...-mondja,remélve hogy azt mondom hogy:Igen
-Tessék?Ezt honnan veszed?-én meglepődve
-Te mondtad!Tegnap este...-Bill
-Komolyan???-én
-Igen!-Bill elmosolyodva
-Hát...tudod az ember sok mindent mond amikor alszik...-én
-Aham...szóval nem igaz??-Bill
-Nem...dehogy..hisz haverok vagyunk...-én
-Igen...haverok...-mondja majd ismét csend következik...
-Nem fázol?-én
-Nem...és te?-Bill
-Mostmár nem!-mondtam és hozzábújtam még jobban,Bill erre megpuszilta a fejem...talán ő sem tudta mit tesz...
Hirtelen felnéztem rá....ő is engem nézett a meleg barna szemeivel...majd lassan közelebb hajolt és lágyan megcsókolt...nem ellenkeztem...hosszasan csókolóztunk,majd elváltak ajkaink és így szóltam:
-Barátok!-mondom a szemébe nézve
-Igen...barátok..-mondja kicsit szomorúan..-Szóval hol alszol?-kérdi majd elenged és az autó felé indul
-Nem tudom...te hol szeretnél?-én,mentem utána
-Hátul...-Bill
-Ne már!Én akartam hátul!-én
-Te kérdezted!-Bill
-Jó,de...ajj...-én
Ekkor egyszerre vágódtunk be hátra....majd egymásra néztünk és elmosolyodtunk...végülis..mind a ketten a hátsó ülésen aludtunk,de más már nem történt...
 

Aki kíváncsi a folytatásra,az írjoooon! Pusz:ANA

3 komment · 2 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr25652388

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: frases de navidad 2018.02.19. 09:47:05

imagenes transparentes para bbmsn - How long does it take for modafinil to leave your

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.09.07. 18:28:27

Hello!:)
Én kiváncsi vagyok a folytatásra , szóval íroooooooook!XDAmúgy tök jó a rész! De van egy kérdésem:Az előző storyt folytatod még?Mert kíváncsi vagyok a teszt eredményére. Tschüs.:)

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.09.08. 17:58:30

Totál ismételném az előttem szólót :D

BlueBlack 2008.09.08. 18:22:00

Igen,folytatom...de már ezt a sztoryt befejezem itt..és köszönöm a komikat..:D
süti beállítások módosítása