HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.09.01. 17:35 BlueBlack

új sztory 4.rész

Hello mindenki:)

Ma van a mi drágáink 19.szülinapja.:) Úgyhogy BOLDOG SZÜLINAPOT BILLEM ÉS TOM:D

(tegnap pedig drága jó Barby barátnőmnek volt,szal neki is utólag Boldog Szülinapot..)

Sajna a suli is elkezdődött,de nekem annyira nem baj,mert megismertem egy csomó tök jó fej új emberkét...és..hát..elég helyes srácok vannak az osztályomban...:)

Und...

..Köszönöm szépen a megértéseteket,de sanjos már tényleg nem tudom folytatni ezt a történetet..de természetesen hétvégenként amint tudom,írni fogom a folytatást..:)

Addig is itt a régi sztory,amint megígértem (a pótsztory).

1,2,3.rész(amit régen be is írtam):

 1.rész

Bemutató:
Nikolett Groß(Nixy) a régi sulimban és szülővárosomban az egyetlen és legjobb barátnőm,az újban az egyik legjobb barátnőm...
Külseje:barna haj,barnás-zöld szem,160cm.(16éves)
Nikolett Dantz(Niky)az új sulimban az egyik legjobb barátnőm.
Külseje:barna haj,barna szem,166cm.(15éves)
Barbara Fabian:barna haj,-szem.171cm(16 éves)miután Nicky elmegy,ő a másik legjobb barátnőm..a kórházban ismerkedek meg vele.
Anita Gulas(Ana)...én:-)..(16éves)
Külsőm:szőkésbarna haj,alól festett fekete,barna szem,168cm.
Billt(18) és Tomot(18) nem kell bemutatnom,na meg persze Andreast(18) sem(aki a történetben az unokatestvérem)
Egy nyári napon az életem különös,ám de nagyon jó fordulatot vett.Épp az iskolában ülök az utolsó órán(már nincs tanítás)amikor megcsörren a telefonom...megnézem a kijelzőt /anyu/
Felvettem és így szóltam:
-Tessék anyu
-szia Ana még órán vagy?
-Igen..kb 3 perc és kicsöngetnek..miért?
-Mert szeretném ha suli után hazajönnél(suli után mindig csavargunk a Nixyvel)mert valami fontosat szertnék mondani.
-Rendben...
-Na jó addig is szia
-szia-mondtam majd letettem
Épp 2 perc múlva ki is csengettek és hazaindultunk a Nixyvel...amikor hazaértem ő folytatta útját XD mivel messzebb lakik pár házzal mint én..
Bementem a házba..
-Hahóóóóóóó anyu!!!!Megjöttem!!-kiabáltam be a házba miközben beléptem és levettem a tornacsukámat
-Itt vagyok az ebédlőben!-hangzik a válasz anyától,majd bemegyek hozzá az ebédlőbe
-Szia!-köszönök neki amikor meglátom
-Szia!-anya
-Na mi az a nagyon fontos dolog?-kérdem
-Nos...arról lenne szó,hogy ugye elkezdődött a nyáriszünet és...és...
-És??-vágok bele
-És...nos...ameriába kell utaznom...egy hétre...-anya
-Húúúúúúú ez tök király...vagyis...nem is annyira-mondtam az elejét örülve,de aztán mégis elszomorodtam,mert tudtam hogy anya nem szándékozik magával vinni,hisz sose vitt magával
-Öhm..nos...arra gondoltam,hogy ne legyél itthon egyedül egy hétig..elmehetnél a nagynénjédhez-anya
-Király!..Rohanok pakolni!-mondtam majd felrohatam a lépcsőn..majd pár másodperc múlva lassan sétálok vissza...-Milyen nagynénjémhez?
-Nos..igen..-neveti el magát anya-Még nem meséltem róla,de németországba lakik a húgom...
-Jah...igen...Anne néni?
-Igen Ő!
-És pontosan hol lakik?-én
- Loitscheban.
-Anyás,de jó...nem hallotam még róla...nagy város?-én
-Nem...nem...egy kis falu Magdeburg melett.-anya
-Aham...na mind1 majd kiderül..-mondtam és most már tényleg mentem pakolni.
Még azon a napon repülőre ültünk (anyu New York,én pedig Loitsche felé repültem)
Fogalmam se volt,hogy hova megyek,a nagynénjémet is félévesen láttam utáljára mielőtt németországba költöztek.
Amikor a repülő megérkezett Loitsche-ba kb 22óra lehetett.Úgyvolt hogy a reptéren a nagynénjém fog várni...csak álltam ott és vártam.Egyszercsak valaki hátulról megkopogtatta a válamat...amikor hátrafordultam egy szőke srác állt mögöttem.
-Hallo!-mondja a fiú
-Öhm..hallo!-én
-Du bist Ana?-ő(Ana vagy?)
-Ja.Und du?Wer bist du?(Igen.És te?Ki vagy?)/a többit magyarul írom/
-Andreas!-nyújtaja a kezét-Anyu nem tudott eléd kijönni,úgyhogy én jöttem
-Te vagy Anne néni fia?
-Igen...öhm...indulhatunk?
-Jah persze..igen..-én
-Várj...segítek.-mondja a srác és megfog két bőröndöt(nekem csak egyett kellett vinnem)
-Köszi!-mondom majd kiindulunk a csarnokból...
A srác vagyis Andreas autóval jött így autóval mentünk...
Megérkeztünk a házhoz...majd bementünk...
-Szép a házatok!-nézek körül a gyönyörű házban..
-Köszi!-mondja Anrdeas mosolyogva majd felindul az emeletre-Gyere megmutatom a szobádat.
-Rendben.-mondom majd utána indulok...
Kipakoltam....majd megismertem a nagynénjémet és a férjét is...
Az egy hét hamar eltelt...megismertem Andreas két haverjával is.Nagyon összebarátkoztunk,ahogy Andreassal is...
Hazautaztam Dublinba és Nixynek elmeséltem mindent.Andreas egyik haverja...Bill...nagyon jófej és aranyos...azt hiszem tetszik nekem...de biztosan van barátnője...hisz ennyire aranyos és ennyire helyes pasinak tuti hogy van barátnője..bár sosem mesélt róla...Anyának is elmeséltem mindent...életem legszebb hetét töltöttem el azon a héten...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.rész

A költözködés,öröm

Egy hetet töltöttem otthon aztán anyának ismét New Yorkba kellett utaznia.Én szerencsére ismét Loitsche-ba utaztam.Amikor megérkeztem a reptéren Andreas,Bill és Tom várt(Bill és Tom hatalmas napszemüvegbe voltak,és mintha bújkáltak volna valaki(k) elől... Nagyon örültem, hogy ismét itt lehetek...annyira jó volt ez az egy hét is...csak azt sajnálom hogy Nixy nem lehetett itt,mert akkor lett volna teljes ez az egész.
Billel nagyon jól "összemlegedtünk" és kiderítettem hogy nincs barátnője...Aztán hazautaztam és már a nyáron nem is mentem vissza....Elkezdődött a suli,de sokszor jutottak eszembe azok az éjszakák amikor a srácokkal tv-t nézve aludtam el és nekik kellett felcipelniük a szobámba...Szal...a suli nagyon jól ment...
Egy téli délután épp suliból indultunk haza a Nixyvel,amikor valami különös történt...Anyu a suli előtt várt..
-Szia anyu!Hát te?-én
-Csókolom!-Nixy
-Sziasztok lányok!Szálljatok be!-anya
-Oké!-mi,majd beszálltunk
-Anita...-kezdett bele anya amikor beszálltunk.
-Igen?-én
-Szeretnék neked mondani valami fontosat..-anyu
-Öhm..mit?-én
-Arról lenne szó-anya közbe vezet-hogy németországba költözünk.-anya
-Hogy miiiiiiiii???-Nixy és én egyszerre
-Sajnálom...-anya
Majd hazamentünk és bepakoltunk..és elindultunk...Loitsche-ba utaztunk hisz ott vett anya egy házat(már régen de nekem csak most mondta el)Andreasék mellett vette a házat...
Amikor megérkeztünk meglepődve néztem szét,hogy a ház Andreasék mellett van.
-Itt fogunk lakni?-teszem fel anyának a kérdést
-Igen-hangzik a válasz.-Gyere menjünk be mert hideg van(hisz tél volt és a hó is esett)
Amikor bementünk meglepődtem...Andreas és Anne néni bentvoltak a házba(hogy ne jöjjünk hideg házba)
-Hello!Meg is jöttetek?-Anne
-Sziasztok!-anya-Igen.
-Hali!-mondom majd odamegyek és megölelem mind a kettőjüket
-Hali kiscsaj!-Andreas
Az este további részében pakoltunk...Anne és anyu együtt,Andreee és én pedig szintén együtt...
Aztán mikor kipakoltunk Andreasék hazamentek(a szomszédba)
Másnap reggel a telefon csörgésére ébredek...
-Hallo?-szólok bele álmosan
-Nem fogod elhinni!!!!!!!-Nixy szinte sikítva
-Neked is szia!-mondom álmosan
-Jah..bocsi!!!Szija!-Nixy
-Na mit nem fogok elhinni?-ülök fel az ágyon
-Képzeld...anyu és apu a múlt hónapban elváltak és én apánál lakok
-Nixy ezt eddig is tudtam...
-Jóó,de nem ez a lényeg
-Hanem?
-Hanem az,hogy anyuhoz költözök!
-Aham...és örülsz?
-Igen...de nem ez a lényeg
-Még ez sem??
-Nem!Hanem az hogy anyu ott lakik ahol most te!-Nixy
-Áááááááááááá komolyan?-ugrálok az ágyon
-Igen!Valami Lotsche-ban.
-Igen-igen!Én is itt lakok!-én
-Áááááááááá el sem hiszem
-Én sem!És mikor jössz?-én
Már bepakoltam mindent....szerintem délutánra ottleszek!-Nixy
-Á ez nagyon király.És kivel jössz?-én
-Egyedül...úgyhogy arra gondoltam hogy kijöhetnél elém a reptérre...persze csak ha ráérsz,mert ha nem akkor visszahívom az anyut hogy akkor ő jöjjön ki,mert mondtam neki hogy azt szeretném ha te jönnél.-Nixy
-Jaj...hát persze hogy ráérek!!!!Mikor lesz itt a repülőd?-én
-Öhm...pillanat mingyárt megnézem...12:47-kor indul innen...akkor kb...17-18órakkor ott leszek...
-Oké!!Én meg akkor a reptéren...már alig várom
-Én is!Na de most megyek búcsúzkodni!Majd délután találkozunk...na szijja!-Nixy
-Szia!-mondom majd letettem...
Nagyon örültem hogy a Nixy is itt fog lakni...A nap nagyrészét Andreassal töltöttem...szánkóztunk,mint a kicsik...na meg persze hóembert építettünk:)
A nap hamar eltelt...amikor az órámra néztem már 17:04-et mutatott...
Andreassal el is indultunk a reptérre...
Amikor odaértünk még 15perc volt Nixy repülőjének megérkezésére...
Aztán lassan letelt a negyedóra és beállt Nixy repcsije...Amikor megláttuk egymást azonnal egymás nyakába ugrottunk...
Majd bemuttattam Andreasnak és elindultunk...csoda,de Nixy anyukája a szomszéd utcában lakott...így Nixy is közel volt...a Bahnhof straßén.Pont mint az ikrek akik speciel nem voltak otthon...de azt nem tudtam hogy miért...
Másnap Nixyvel együtt mentünk az új iskolánkba(Andreassal,hisz ő is odajár) a Johan Fredrich Gimmnaziumba.
Az osztályunk nagyrésze kedves...és rögtön az első nap szereztünk magunknak egy nagyon jófej barátnőt,akit szintén Nikolettnek hívnak...Niky...
Egy hét alatt szinte teljesen beilleszkedtünk...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

3.rész

Szülinapi meglepi

Karácsony előtt egy héttel(épp téliszünet kezdődik)Nixyvel és Nikyvel jövünk haza a suliból..Niky mivel Magdeburgban lakik ő nem szokott velünk buszozi...Nixy és én pedig igen...szal hazamentünk...(jah elfelejtettem hogy ma van a szülinapom)
Hazamentem és anyu nem volt otthon...érdekes...Épp a számítógép előtt ülök amikor csöngettek...
Kinéztem az ablakon és a ház előtt egy fekete cabrio-t pillantottam meg...nem tudtam ki az,de az ajtóhoz indultam.
Amikor kinyitottam Bill állt velem szembe...
-Hello Anita!-Bill
-Bill!Szia!-öleltem meg-Honnan tudtad..hogy én..itt..és,hogy...
-Andreas mondta-vágott a szavamba
-Aham!Gyere be!Anya elhúzott itthonról..nem tudom hol lehet-mondtam majd kijjebb nyitottam az ajtót..
-Értem.-mondta majd bejött.
-És..hogyhogy idetaláltál?-kérdeztem
Majd Bill erre hülyén nézett,közölve hogy nem érti a kérdést
-Úgyértem...már egy hete itt vagyok és nem láttalak..hol voltál?-én
-Jah...turnézni voltunk...-Bill
-Turnézni??Kivel?-én
-A Tokio Hotellel.
-Egy hotellel?Tokióba?Hogy a francba?Vagy csak a személyzet vagy mi?XD
-Neeeeeem!-neveti el magát Bill-A Tokio Hotel az az együttesünk..
-Jah...aham...és ilyen sikeresek vagytok,hogy turnézni jártok?-én
-Igen...de inkább beszéljünk másról..örülök hogy végre vége a turnénak..
-Hát..megértem!-mondom mosolyogva
-Nem jösz el velem valahova?-Bill
-Parancsolsz?-kérdem hülyén,hisz ez lehetetlen hogy Bill randzini hív...mert az azt jelenti hogy tetszek neki...
-Nem jösz el velem valahova?-ismétli önmagát mosolyogva
-Jah...hát..jó..hova?
-Tudok egy jó pizzázót!-Bill
-Oké!
-Akkor gyere!-fogja meg a kezem
Erre megilyedek és kirándom a keze közül...
-Most?-kérdem ilyetten ...próbáltam terelni a szót arról hogy olyan flegmán kitéptem a kezem a kezéből
-Igen!Most!Na jösz?-Bill cukin:)
-Persze!-mondom majd hirtelen zsebre vágom a kezem hogy még véletlenül se fogja meg ismét,mert azt már nem tudnám kimagyarázni...Felöltöztem és elindultunk...
Egy pizzázó elött megálltunk...
Bill kinyitotta nekem az ajtót(a pizzázóét)..majd bementem(az ajtóig)..tök sötét volt...Megilyedtem majd hirtelen visszafordultam és nekiütköztem Billnek
-Menj csak!-mondta kedvesen
-Jó!-mondtam hallkan majd bejjebb indultam
Léptem egyett,Bill elkrákogta magát..ekkor hirtelen felcsúkódott a lámpa és mindenki egyszerre kiabálta hogy:Boldog szülinapot!
Én csak mosolyogtam...majd odajöttem hozzán sorba és adták az ajándékot...itt volt anya,Nixy,Niky,Andreas,Tom,Bill ,Nixy anyukája,Anne néni,Nicky anyukája,meg az ikreké is(akit már ismertem és jóba is voltam vele)..
Miénk volt az egész pizzázó..
-Köszönöm szépen mindenkinek!-mondom miközben az asztalnál ülünk..-De ki ötlete volt ez az egész?
-Andreas...-mondták egyszerre
-Jó...de Bill is segített-mondta Andreas
-Köszönöm!-mondom majd mind a két srácnak adok puszit..El is felejtettem azt ami nálunk történt..nagyon boldog voltam..De Bill nagyon elpirult és mindenki nevette..még ő is...Az este hamar eltelt...csak úgy repült az idő...
Majd hazamentem és hamar el is aludtam...
 

 

4.rész:

Egy szerelem kezdete?

Nah de hogy Bill mit fog mondani mindezekre,vagy mit cselekszik? A kövi részből kiderül:P Remélem holnap tudok majd időt szakítani a drága jó blogomra és a drága jó olvasóimra ugyanis 8 órám lesz(-.-") Szóval... Na pusz:Ana

 

 

Másnap hangoskodásra ébredtem ami a nappaliból jött...Lementem és megláttam a srácokat...Billt,Tomot,Andreast és még 2 srácot,de őket nem ismertem..
-Hello!-köszönök a lépcső tetején.
-szia!-köszönnek szinte egyszerre....
-Min vitatkoztatok?-kérdem
-Hát...izé...hogy ki költ fel..-Andreas
-Haha!!Engem?-én
-Igen!-Tom és Bill egyszerre
-Minek engem felkelteni?-kérdem
-Mert elakarunk hívni korizni.-Andreas
-Jah..aham...de én nem tudok korizni...-én
-Az nem baj..Bill se nagyon...-Andreas
-Bill még biciklizni se tud...csoda hogy kapott jogosítványt-Tom röhögve
-Kussoljál már!Hülye seggfej...-Bill bevágva a durcit...
-Nah jó megyek..de a csajok is jöhetnek?-én
-Persze...de Nixy nem ér rá.-Andreas
-Honnan tudod?-én
-Mert felhívtam és ő mondta.
-Honnan tudod a számát?
-Tegnap este elkértem...-Andreas és már pirult is
-Jah vagy úgy!-mondom mosolyogva...
-És Niky?-én
-Ő a mamájánál van.-Tom
-Aham...meg se kérdem honnan van a száma...-mondom mosolyogva
A többiek is csak nevettek..
-Na akkor megyek öltözni...addig várjatok meg....-mondtam majd gyorsan szaladtam öltözni...
Pár perc múlva kész is voltan...Tom nagy autójával mentünk...útközben megismerkedtem a másik 2 sráccal is...és kiderült hogy ők a Tokio Hotel másik 2 tagja,Gustav és Georg...
Megérkeztünk a koripályára...Bementünk és Andreas,Tom,Gustav és Georg hamar eltünk(mivel ők tudnak korizni)
Bill és én ottmaradtunk a padom és csak ültünk csendben egymás mellett,amikor hirtelen Bill megtöri a csendet
-Nem kéne nekünk is korizni?-Bill
-Hát..kéne...de én nem tudok...-mondom
-Én se...gyere...majd esünk együtt-mondja mosolyogva,miközben nagynehezen feláll és nyújtja a kezét...
-Hát jó...-mondom majd megfogom a kezét és én is felállok...
Kimentünk a pályára és olyanokat estünk...ahogy Bill mondta együtt...ha Bill esett én is estem..ha én estem Bill is esett...fogtuk egymás kezét szorosan,hogy még véletlenül se engedjül el a másikat...igaz,hogy baromi nagyokat estünk,de csak röhögtünk rajtra...Nagyon jól telt a nap...korizás után beugrottunk a McDonals-ba....Aztán hazamentünk és aludtam...
Másnap a telefon csörgésére ébredtem...
-Igen?-szólok bele álmosan
-Szijja drágám!Na mesélj!
-Bill?-én kómásan
-Szeretnéd édes,Nicky vagyok!
-Nicky!Van fogalmad róla hogy milyen szépet álmodtam?
-Billről?-nicky
-Öhm....igen...
-Na mi volt tegnap?Mesélj!
-Elmentünk korizni...
-Igen,azt tudom...de történt valami közted és Bill között?-Nicky
-Ugyan,dehogy!Honnan veszel ilyen sületlenségeket?
-Hát csak tudom hogy tetszik neked.
-Tessék?Ezt honnan veszed?Ki modta?Kinyírom..
-Te drága,te mondtad...
-Én????Az lehetetlen!
-A-a!Te mondtad aznap éjszaka amikor nálatok aludtunk a Nixyvel...álmodban kifaggatunk,te pedig válaszoltál...
-Mi??????Ez komoly???
-Az!
-Ó....banyek...de lécci ne mondjátok el senkinek...
-Oké!!Nyugodj meg!Nem kotyogunk.
-Köszi!
-Nincs mit!
-Nem is tudtam hogy beszélek álmomban....Nah mind1...
-Aha...nem megyünk el vásárolni?-Nicky
-Júj...basszus....tényleg....menjünk...gyere el hozzánk és innen indulunk
-Oké!Na addig is szija
-Szijja!-mondam majd letettem...
A csajokkal egész nap vásároltunk....este amikor hazamentünk(a csajok ott aludtak nálunk)nálunk voltak a srácok...
-Hello!Hát ti?-lépek be az ajtón
-Sziasztok!-Nixy,Nicky
-Hali!Hát mi...gondoltam átnézünk az én drága unokatesómhoz...-Andreas
-Aham...értem
-Szóval...arra gondoltunk a srácokkal hogy elhívunk titeket egy discóba...-Tom
-Ez jó ötlet!-vágja rá a Nicky
-Én nem megyek!-vágódok le fáradtan a kanapéra,történetesen Bill mellé.
-Mi az elfáradtál a vásárlásba?-kérdi Bill vigyorogva.
-Igen el...én legalább nem aludtam át az egész napot!-én
-Én sem....-védi magát
-Nekem nincs kedvem ma discóba menni...-én
-Nekem sincs-Nixy
-Hát akkor hülyeség az egész,mert végülis csak Tom meg Nicky akar...se Billnek,se nekem nincs kedvem...-Andreas
-Akkor ne menjünk...-én
-Jó,de akkor csináljunk valami mást együtt...-Nicky
-Nekem az egyetlen dolog lesz a fürdés után amit csinálok hogy alszok...-mondom
-Ez az!!!!!!Jó ötlet!-Tom
-Az alvás?-Bill hülyén-Benne vagyok:)
-Nem-nem...vagyis igen...Nicky azt mondta együtt...
-Tom...nem fogunk szexelni...-Bill
-És még én vagyok perverz?Drága egyetlen öcsikém most speciel nem arra gondoltam...
-Hanem???-mindenki
-Aludjunk együtt...úgyértem egy házba...
-Jah...mindenki szinte egyszerre
-Itt aludhattok...van elég hely...ráadásul elkell ma este utaznom...úgyhogy tiétek a ház...-jön ki anya a konyhából...
-Nah az tök jó!-szólal meg Nixy is
-Akkor srácok menjetek haza ruháért,mert ma csapunk egy hatalmas pizsama partyt!-én
-Ahol te fogsz elsőnek szunyókálni...-természetesen Billnek bele kellet szólni
Erre mindenki elkezd röhögni..
-Haha...na nyomás!-az órámra pillantok 20:11-et mutatott-20:41-re legyen mindenki itt...külömben kizárjuk-mondom ördögi vigyorral
-Te kis gonosz..-megy el mellettem Bill egészen közel hajolva hozzám
Majd mindenki elment...anyu is...egyedül ülök a kanapén és várom a srácokat..
Az órámra nézek...20:30....egyszercsak mocorgást hallottam kintről(amúgyis féltem de ez még tetőzte)...először próbáltam elhitetni magammal hogy csak képzelődök,de ismét hallottam...majd elszántam magam és az ajtó felé indultam...majd lassan kinyitottam...és megpillantottam magam előtt Billt...nem reagáltam túl hamar hogy ki is ő,így elsikítottam magam...
-Psszt...csak én vagyok!-mondja és gyengéden befogja a szám...majd lassan leveszi a kezét..
-Öhm...bocsi...hogyhogy ilyen hamar jöttél?-kérdem miközben veszi a cipőjét
-Tudtam hogy félsz egyedül...úgyhogy gondoltam hamarabb jövök
-Félni?Én??-tettem a fejem.
-Igen te!-állt fel és teljesen közel hozzám-akkor miért sikítottál amikor kinyitottad az ajtót??Hmm?
-Hát...nem tudom...lényegtelen...-mondom majd sarkon fordultam és leültam a kanapéra...Bill utánam jött majd leüllt szorosan mellém.
Néztem a tv-t,de éreztem hogy Bill engem néz...és tényleg bámult...ránéztem majd megszólalt..
-Miért félsz tőlem?-kérdi hallkan
-Tessék?-kérdem hülyén
-Félsz tőlem..érzem...tegnap is és most is...megváltoztál...már nem vagyunk haverok?
-De...haverok vagyunk...honnan veszed hogy nem?
-Régen...amikor itt nyaraltál...szóval...jobban közeledtél hozzám..nagyon jó haverok voltunk...mindig együtt lógtunk...mint egy bátty és a húga...most meg olyan,minta nem is tudom...lehet hogy hülyének fogsz tartani,de...olyan mintha szerelmes lennél belém....-Bill várva a reakciómat,szerencsére én is észrevettem és direkt elröhögtem magam...
-De hülye vagy...ilyent mondani...-én,ekkor szerencsére csöngettek..
Az ajtóhoz mentem majd kinyitottam...Nixy volt az...majd a többiek is megérkeztek és senkit sem zártunk ki:)
A srácokkal nagyon jól mulattunk...majd mikor aludni mentünk..én persze hamar elalutam a csajok meg átmentek a szomszéd szobába és áthozták Billt...:@
Majd mikor Bill is ott volt,odaülltek mellém az ágyra és figyeltek,majd Nicky megszólalt..
-Anita!Alszol?
-Igen!-mondom dörmögve(erre Bill elkezd nevetni de Nixyék egyszerre befogják a száját..)
-Bocsi...-mondja halkan
-Jó barátnőd Nixy és Nicky?
-Igen...
-Szereted a haverjaidat?-Nicky
-Igen...
-Szereted Billt szerelemből?(erre Bill meglepődik a kérdésen)
-Igen...szeretem...-mondom(Bill megse tudott szólalni)
-És ő tudja?
-Nem.
-Nem mondod el neki?
-Nem.
Aztán még kérdeztek tőlem pár dolgot majd ők is aludni tértek...
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr8643547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.09.05. 19:01:48

Hello!:)
Bocsi , hogy csak most olvastam el a pót storyt...Szerintem nagyon jó , és remélem felrakod a folytatását.:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása