HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.29. 12:10 BlueBlack

40.rész

Guten Tag..:)

Köszönöm szépen ismét a kommentárokat..:)

Itt a kövi rész.

40.rész:


-Felhívtam Billt.-Niki
-Rendben..nem mész táncpróbára?-én
-Itt maradok veled.-Niki
-De jön Bill!Menj csak nyugodtan..-én
-Nem lesz baj?-Niki
-Nem,dehogy!-én
-Rendben.De ha valami baj van,hívj!-Niki
-Úgylesz.Szia-mondtam,majd Niki elment

Még 10 perce se ment el Niki,amikor csöngettek..
-Búj be!-kiabáltam a kanapén ülve,egy takaróval betakarózva
-Szija Kicsim!-jön be Bill,és megölel
-Szia Bill.
-Mi a baj?-Bill
-Semmi különös..csak kicsit rosszul vagyok..biztosan a tegnapi vacsi az oka..én mondtam anyunak,hogy nem vagyok éhes,
de ő: -egyél csak,még nővésben vagy...blablabla..-én
-Remélem tényleg csak ez a baj...-Bill
-Már te is ezzel jösz?Mi más lehetne?-én
-Hát például,hogy terhes vagy..-Bill
-Te tiszta idióta vagy!-mondtam neki,majd felálltam melőle.Életemben nem mondtam ilyen csúnyát Billre...
-Kösz szépen...-Bill megsértődve
-Bill,ne haragudj...de ez hülyeség..-ültem ismét mellé
-Igen?Csináltál már teszet?-Bill
-Arra semmi szügség!Azt érezném,ha terhes lennék...
-Na nem!Tudod,hogy mindig bizom benned,de most csináldod kell egy tetszet..-Bill
-De..
-Semmi de!Gyere..először orvoshoz megyünk,aztán pedig a gyógyszertárba!-állított fel a kanapéról
-Deh..ajj..muszáj ezt?-kérdeztem boci szemekkel
-Igen!Muszáj,kész vagy?-Bill
-Kész...-mondtam unottan,majd elindultunk..
Időközben sikerült rábeszélnem Billt,hogy először a gyógyszertárba menjünk,és ha a teszt negatív,csak aztán az orvoshoz..
-Megérkeztünk!-parkol le Bill a gyógyszertár előtt
-Azt látom,de én nem megyek be!-én
-Mi??Szóval azt akarod,hogy én menjek be oda,és kérjek egy terhességi tesztet,csak így spontán?-Bill
-Légyszi!-néztem rá cukin
-Nah jó,mingyárt jövök.-mondta,és kiszállt
Nem sokkal később tesztel a kezében tért vissza.

-Tessék!-adja a kezembe,miután beszállt az autóba
-Nem néztek hülyének?-kérdem mosolyogva
-Nem eléggé!De ezt még úgyis visszakapod!-mondta,miközben elindultunk
-Nah,akkor most menjünk haza!-mondtam,majd elindultunk

*otthon*
-Várj meg itt!-ültettem le Billt a kanapéra
-Ne segítsek?-szólt utánam
-NEE!-kiabáltam fentről,majd bementem a fürdőbe
Kis idő múlva:
-Kicsim!Kész vagy?-kopog be a fürdő ajtaján Bill
-Bill!Mondtam,hogy maradj lent!Egyébként még nem!-én
-Hozzd ki!-Bill
-De még nem mutatja!-én
-Nem baj..-erősködött Bill,míg végül kivittem
-Tess!-adtam a kezébe
-Meddig kell rá várni?-Bill
-Azt hiszem 5 percet..-mondtam,miközben lementünk a nappaliba
-Azt hiszed?Nem olvastad a használati utasítást?-Bill megemelve a hangját
-De,elolvastam!De semmi jogod,hogy kiabálj velem!-mondtam bőgve,majd felrohantam a szobámba,Bill pedig utánam
-Jaj Kicsim,ne haragudj!-ült le az ajtóm elé
*semmi*
-Kicsim?Tudom,hogy hallasz...nézd..sajnálom,hogy kiabáltam veled,nem akartam..csak..nem akarok ilyen
fiatalon apa lenni...és most teljesen bevagyok parázva..-Bill,ekkor lassan kinyílt az ajtóm
-Én is..-mondtam hallkan,majd Bill felállt,és megölelt.-Hol a teszt?-kérdem Billtől
-Lent,a nappaliban...-Bill
-Gyere,nézzük meg!-én
-Biztos,hogy felkészültél rá?-Bill
-Igen,biztos!-mondtam,majd lementünk
-Megnézzem,vagy megnézed?-kérdezte Bill
-Nézd meg te!-mondtam,majd Bill a kezébe vette...
 

 

 

Nah de hogy mi a teszt eredménye?????Lehet tippelni:P

Írjatok komit,pusz:D

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr95639287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.29. 12:45:26

.... Remélem nem vagy terhes..xD Jó lett a rész puszi eszke

Ancsika 13 2008.08.29. 13:59:38

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!!Tschüs.:)

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.29. 14:35:58

Héé ancsika egyszer ird már le nekem lécci a blogod cimét ha nem titok!! :D

BlueBlack 2008.08.29. 19:15:22

Köszi szépen Ancsika és Eszke...:)
...és Eszke,majd kiderül:P

Ancsika 13 2008.08.30. 08:33:32

Hello!:)
Eszke , ha érdekel a blogom , erre menj rá: hilfmirfliegen.blog.hu
süti beállítások módosítása