HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.24. 14:11 BlueBlack

35.rész

Halihó!Új nap,új rész:P

Köszönöm a komikat:)

35.rész:

-Nyugi...biztosan anyudék azok..
-Ilyen hamar?-én
-Hát...akár ki is az,megnézem..-Andreas
-Neee!-én
-Nyugi,nem lesz baj..-mondta,majd hirtelen kinyitotta az ajtót....

-Ááááááááááááááááááááááááá!-ilyedek meg,és az is,aki az ajtó előtt állt,és épp csengetni akart...
-Bill?-Andreas
-Igen...amint látod...de mit csináltok ti kettesben,bent a sötétben.....gyertyákkal..-kukucskál be az ajón
-Mi izé....-én
-Ti????-Bill kicsit idegesen
-Elment az áram!-mondja Andreas(hozzáteszem,kinn álltunk az ajtóban)
-Heh..persze..jó kifogás..-Bill
-Tényleg?Akkor figyelj!-mondta Andreas,és feltolt egy kis bizgentyűt,és visszajött az áram,és a fény..-nah?
-Öhm...oké..talán mégiscsak elment az áram..de...miért ölelgeted annyira Andreast?-Bill
-Mi???Jah...mert totál berezeltem..-én
-Aha....-Bill unottan
-Komolyan mondom!És ha nem hiszed,az a te bajod!-mondtam,majd bementem és otthagytam őket
-Nah én megyek...-mondta Andreas,és elkezdett öltözni(kabát stb..)
-Oké..Szia.-Bill
-Szia!-Andreas,majd ő elment,Bill pedidig be,utánam

Épp a pohárdarabokat szedtem össze a földről..
-Hát itt meg mi történt?-guggol le mellém Bill
-Semmi!-mondtam durcizva,és szedtem tovább az üvegszilánkokat,de véletlenül egy elvágta az ujjam-A francba
-Mutasd!-vette el a kezem Bill
-Nem érdekes!-rántottam ki a kezéből a kezem xD
-De igenis az!
-Jó,akkor bekötöm!-mondtam
-Ne segítsek?-Bill
-Eltaláltad!NE!-mondtam,majd kivettem a szekrényből a fertőtlenítőt,és egy sebtapaszt.
-Sajnálom a előbbit...-Bill
-Én is!-mondtam,majd bementem a nappaliba,és leültem a kanapéra,Bill pedig utánam
-Kérlek bocsáss meg...de,szerintem normális esetben te is így viselkedtél volna...
-Nem hinném...-én
-Én meg hinném..csak gondolj bele...mondjuk ott vagyok Nikiék,tök sötét van,gyertyák mindenhol...és mikor jösz,
Niki úgy ölel,hogy szinte letépi rólam a felsőt...-Bill
-Jó..talán igazad van...-adtam meg magam végül
-Nekem mindig igazam van-jelenti ki egoistán
-Jaj,te kis Egoista...-mondom,és odabújok hozzá
-Szeretlek...-simogatja a fejem
-Én is...-mondom,majd felnézek rá,és megcsókol..
-Nem kéne eloltani a gyertákat,mielőtt felgyullad a ház?-Bill
-Jah,de tényleg..-mondtam,majd eloltottuk őket..

**kicsit több,mint 1 hónap múlva**(ferbr.1.)
Már vége a téliszünetnek,újra suli...(péntek)

A suli előtt(tanítás után) Andreas állt...
-Hello!-ő
-Szija.-Niki,és én
-Mehetünk?-ő
-Hova?-én
-Hát haza...-Andreas
-Billék?-én az autóban
-Dolguk van...-Andreas
-Aha...sejtettem..-én,majd hazaértünk
-Sziasztok!-köszöntem,amikor kiszáltam az autóból,Nikiék pedig mentek v.hova

-Megjötteeeeeeeeeeeem-mentem be a házba,de senki nem volt otthon...(már Martin is nálunk lakik)
Felmentem a szobámba,átöltözem,majd lementem kajálni valamit..
"Tárgyalláson vagyunk.Este jövünk.Kaja a hűtőben.Légy jó.
Puszi:Anya&Martin"
-Király..megint egyedül...-mondtam,majd levágódtam tv-t nézni.Kb. fél óra múlva csengettek...

-Szija!-köszön Niki
-Hello,gyere be!-én
-Oké,de siess!-Niki
-Hová?-én meglepődve
-Találtam egy tök jó helyet..tetszeni fog..-Niki
-Oké...-mondtam,majd magamra kaptam a kabátot,csizma,stb,és beültünk Andreas autójába(ugyanis vele jött Niki)

-Még mindig dolgoznak a srácok?-nézem meg a telómon az időt,ami fél4-et mutatott..
-Aha...-mondja Andreee,majd megérkeztünk
-Ide jöttünk?-szállok ki az autóból
-Aha.-Niki,majd ő is kiszáll..
-Azért kár,hogy még a szülinapomon is dolgoznak Billék...
Erre mind a ketten nagyot néznek,hogy tudok a szülinapomról..
-Nah mi az?Azt hittétek elfelejtem a saját szülinapom?
-Nem...de..mind1..menjünk-Niki,majd bementünk
-MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS!-mondja egy csomó ember 1x-re
-:)-én
-Boldog szülinapot,boldog szülinapot,boldog szülinapot,boldog szülinapot-jöttek oda sorban az emberek

-Bill??Te nem dolgozol?-kérdem meglepődve
-Nem...vagyis dolgoztam,hogy minden tökéletes legyen az én Szerelmem 17.szülinapjára..-mondja mosolyogva
-Jaj,olyan édes vagy!-öleltem meg Billt
-Szeretlek!-mondta,mikor öleltük egymást
-Én is!-mondtam,ekkor meg akartam csókolni,de:
-jól van gyerekek,majd máskor turbékoltok,most ideje bulizni..-Niki
-Oké!-mondtam,majd elkezdtünk bulizni
Az este hamar eltelt...

 

Ennyi volt a 35. rész. Remélem tetszett.Írjatoook komikat:D

pusz:Ana

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr100630389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.24. 17:22:54

Das war wieder toll! :D :D Tschüs, Estelle

BlueBlack 2008.08.24. 19:23:10

Ohh,danke schön:$
Tschüss:):)

Ancsika 13 2008.08.25. 08:04:56

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!Tshüs.:)
süti beállítások módosítása