HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.20. 11:38 BlueBlack

31.rész

Hallo Leute^^

Van 1 rosz hírem...illetve nem tudom,hogy rosz-e...

Amint látjátok,ez már a 31.rész

És sajnos csak 33 rész van megírva...Amint tudom,írom tovább,de sajnos szerintem

nem lesz kész minden nap 1 egész rész...van amikor megszáll az ihlet,és kedvem is van hozzá 3 oldalt is írok,de amikor nem,akkor semmit..xD

Szal..ez még nem biztos,de ha kifogynák a részekből,akkor valószínűleg,egy másik,már befejezett sztorymat fogom betenni,és közben persze írni ezt...

Két lehetséges sztory közül lehet választani:

1.,Bill und ich(17 részes)

Ami arról szól,hogy egy ír lány vagyok,és a nyáriszünetben kimegyek a nagynénjémhez(aki Andreas anyja)Németországba..aztán odaköltközünk,összejövök Billel(előtte,mikor nyaralni voltam,csak haverok voltunk).Van benne veszekedés,verekedés,exbarátnők,baba(?),és a végén természetesen az el nem maradható Happy End...:)

2.,Ikrek csatája(12 részes)

Ami arról szól,hogy van egy ikertesóm,akivel utáljuk a TH-t.Freiburgban lakunk,ahol van egy TH fan barátnőnk.De elkell költöznünk,mert apu és a nevelő anyánk elválnak,mi pedig apuval Loitsche-ba költözünk.Amit persze nem tudunk,hogy pont az ikrek mellé.Mikor ezt megtudjuk nem éppen a legjobban fogadjuk.Majd összebarátkozuk velünk,és végül járunk..A végén peddig Happy End..:)

Szóval,e közül a két sztory közül lehet választani...

Addig is,itt a 31.rész:

Nah mit felejtettem még el totálisan?Azt,hogy a táncpartnerem Erik...Itt ismerkedtünk meg..
No igen..elvileg nekem nem szabadna vele lógnom,de mit tehetnék,hisz vele kell táncolnom...

:::próba után:::
-Mi a baj?-kérdi Niki miközben öltözünk
-Semmi...vagyis..mégis..
-Micsoda?-Niki
-Tudod..mondtad,hogy soha többé nem lóghatok Erikkel..
-Igen..és?
-És..hát ő a táncpartnerem..
-Tényleg..de attól még nem lógsz vele.
-Igen,tudom...de akkor is idegesít a közelsége..
-Elhiszem..de tudod mit?
-Hmm?
-Miután előadtuk a táncolt holnap,cserélhetünk partnert,oké?
-Tényleg megtennéd ezt értem?
-Persze,hisz a legjobb barátnőm vagy!
-Jaj,imádlak!-mondtam,majd megöleltük egymást.


-Kész vagy?-szólalok meg,miután felöltöztem
-Igen,kész-mondja,majd kiindulunk a suliból
Már kint járunk az udvaron...tök sötét van meg minden..

-Szerinted mit fognak szólni a cseréhez?-én
-Nem tudom..ha nem tetszik nekik valami,akkor I.J!-Niki
-Nem vagyunk hozzájuk egy kicsit kegyetlenek?-én
-Ugyan miért?-Niki
-Háát..mert már olyan régóta velük vagyunk...és már úgy megszoktam..-én
-Én is,de szerintem így lesz a legjobb!Főleg neked és Billnek!-Niki

-Hééééé!Ti meg mit akartok velünk?-Bill a sötétben,ugyanis hallgatóztak
-Tessék?-én
-Mindent hallottunk!Cserélni akartok!-Tom mérgesen
-Ez nem így van..félreértitek-Niki
-Szóval azt mondod,hogy inkábbb higyjek neked,mint a fülemnek?-Tom még mindig kiakadva
-NEM!De...-Niki
-És...és...azt hittem szeretsz...erre meg.."már úgy megszoktam"...hát köszi szépen..-Bill totál kikelve magából
-Te meg Billt akarod?-Tom még mindig nagyon nem happyn...
-Ezt meg honnan veszed?-Niki meglepődve
-Te mondtad az imént.Hogy "neked is,és Billnek is ez lesz a legjobb"-Tom
-Te pedig Tomot?-néz rám Bill idegesen...
-EBBŐL ELÉG!-kiabálom el magam a suli előtt,erre mind a két fiú megszeppen-Arról beszéltünk a Nikvel,
hogy táncpartnert cserélünk..mert én már bizonyos okok miatt nem akarok az enyémmel táncolni..
-Ez komoly?-Tom mostmár lehiggadva
-Igen...-Niki már majdnem sírt
-Én...én..sajnálom-nyögi ki végül Bill
-Én is!-Tom,modták,majd megöleltek minket.
-Annyira buta vagyok...-Bill
-Semmi baj,megesik az ilyen,de mosmár menjük haza.-én
-Igen,szerintem is.-Niki

**Toméknál az autóban**
-Annyira sajnálom!Annyira idióta vagyok...-szólal meg Tom,mert látja Nikin,hogy elég szomorú
-Rendben...-mondja Niki
-Rendben?Niki,hallod te saját magad??-Tom
-Nézd Tom..ez az egész,egy hülye félreértés volt,bocsánatot kérték,én megbocsájtottam.-Niki(piros lámpánál)
-Látom kezd felnőni az én Agyalom!-mondja Tom mosolyogva,és megcsókolja Nikit

**Nálunk az autóban**
-Kicsim...-szólal meg Bill a volánnál
-Hmm?-nézek rá,mert a táskámban kutattam
-Sajnálom...-mondja szomorúan
-Jaj,Drágám!Semmi baj...csak egy hülye félreértés volt az egész!-mondtam,és megsimogattam a fejét
-Akkor nincs harag?-néz rám mosolyogva
-Nincs.-mondom én is mosolyogva
-Egyébként...-kezdett bele,de nem folytatta
-Igen?-én
-Szóval...azt mondtad,hogy azért cseréltek,mert nem akarsz többet táncolni a partnereddel...Miért?-Bill
-Nem lényeg...-én
-Rendben...ahogy akarod..-Bill
-Bill..-szólalok meg
-Tessék?-kérdi kedvesen
-A holnapi ünneplés...
-Igen?Mi van vele?-Bill
-Nos..arról lenne szó..hogy kicsit későbbre kéne halasztani...
-Nappal vagy órával?-Bill
-Csak..néhány órával..
-Rendben,de miért?
-Hát..holnap este 8-kor fellépésünk lesz a tánccsapattal..és mondjuk utána ünnepelhetnénk.
-Fellépésed lesz?Ez tök király..Hol lesz?-Bill
-Miért?-én kérdem hülyén
-Hát arra gondoltam,hogy...-ekkor rámnéz,és látja,hogy milyen hülyén nézek rá-nem szeretnéd ha ott lennék?
-Nem erről van szó...csak..
-Csak?-Bill(ekkor parkolt le elénk)
-Csak...tudod..már így is az egész suli azon csámcsog..
-Mármint azon,hogy járunk?-Bill
-Igen..
-Szóval nem szeretednéd,hogy elmenjek,és hogy megtujdák,hogy a pasid vagyok?
-NEM!Vagyis..jaj,Bill..teljesen összezavarsz..
-Rendben..akkor tagadd csak le nyugodtan,hogy járunk!!!És nem megyek el,ha ezt szeretnéd..-mondta és kinyitotta nekem az autó ajtaját(áthajolt)
-De...én szeretném,hogy elgyere...-én
-SZIA!-vágott a szavamba feszülten,kiszálltam,majd elhajtott

/-Banyek...de hülye vagyok!-mérgelődtem magamban,mikor bementem a házba/
 

 Nah,de hogy mi történt ez után?És hogy kibékülünk-e Billel?Elmondom-e neki az Erikes dolgot?Az a kövi részből kiderül...:):P

Véleményt,és ha lehet döntsetek minnél hamarabb,hogy melyik sztory legyen.Lécci e-mailban írjátok meg,hogy mindenki számára meglepetés legyen...:)

Nah pusz:Ana

(b.kay@freemail.hu)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr42624350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.20. 13:07:01

Timo???? :D jó vagy még mindig pussz Eszke

BlueBlack 2008.08.20. 13:22:41

Bocs,Eriket akartam írni..xD
Mingyárt át is írom...xD

Ancsika 13 2008.08.20. 14:20:16

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása