HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.18. 11:28 BlueBlack

28.rész

Hááát sziasztok!

El sem tudom mondani mennyire boldog vagyok,hogy van 1 új olvasóm:D

Eszke,örülök,hogy tetszik a blogom,és annak is,hogy újra TH fan vagy:D

Mindenkinek köszönöm szépen a komikat..megérdemlitek az új részt..xD Jó olvasást;)

28.rész:

-Érted menjek?-Tom
-Aha,az jó lesz.
-Oké.akkor indulok.Szia
-Szia.

:::Ekkor csöngettek:::

-Nyitom-"kiabálom"(mert ugye nem sok hangom volt) fel Nikinek,és a csengetőnek.
Mikor ajtót nyitottam teljesen ledöbbentem.
-Bill?-kérdem meglepődve
-Szia-Bill félénken
-Gyere be.Én pedig megyek is.-Niki,akkor jött le a lépcsőn
-Niki?Hova?-én
-Már jött is értem a lovagom-néz ki az ablakon
-De...
-Jó mulatást-mondja,majd elmegy

-Öhm..igazából Niki hívott fel..-kezdett bele Bill
-Igen,gondoltam..jah,és ez a tiéd.-adom oda neki a karkötőjét
-Köszi...hülyeség,de nem tudtam nélküle aludni..a turné alatt is,ha rossz kedvem volt,vagy hiányoztál,
csak ránéztem a karkötőmre,vagy a tetkómra,és máris jobb kedvem lett,mert eszembe jutottál..-Bill
-Ez kedves..és..te is nagyon hiányoztál.És az a srác aki tegnap..
-Tudom!-tette az ujját a számra
A közelsége félelemmel töltött el.Nem azért,mert féltem tőle.Valami más miatt,de magam sem tudtam,hogy miért.
Mindenem remegni kezdett.
-Fázol?-kérdi Bill
-Nem..
-Akkor félsz?
-Nem,miből gondolod?-én
-Remegsz.Engem nem tudsz becsapni!Túl sok mindent éltünk már meg együtt,túl jól ismerlek.-Bill
-Igazad van!Félek..félek mindentől...a következményektől,a tetteimtől,de legfőképp tőled!
-Tőlem?-kérdi meglepődve
-Sajnálom...mintha egy idegen lennél a számomra..-ülök le a kanapéra
-Egy idegen?Ugyan,ne butáskodj!-csókolna meg,de én nem akarom
-Rendben!Beszéljük meg!-Bill
-Oké..-mondom,majd mindent megbeszéltünk.Aztán már egyátalán nem olyan volt,mint egy idegen,pont mint anakidején...:)
Másnap reggel a csengő ébresztett,mind a kettőnket(dec.16.)
Kikászálódtam az ágyból,és kinéztem az ablakon.
-Jaj,ne...
-Mi az?-Bill álmosan
-Inkább ki..-én
.Miért,ki?-ül fel az ágyon
-Erik..
-Pff..
-Nem megyek le..-én
-Nekem van egy sokkal jobb ötletem-Bill ördögi vigyorral


-Szia Erik-nyitom ki az ajtót egy szál lepedőbe tekerve
-Oh..Szia..te..te..mesztelenül alszol?-Erik meglepődve
-Nem mindig.-én,ekkor Bill is odajön
-Hello-Bill is úgy mint én(egy szál lepedőben)
-Te?-Erik meglepődve
-Igen,ő!Ő a barátom Bill Kaulitz!-én
-A...a..a..barátod?-Erik
-Igen,a barátom.
-Ezt miért nem mondtad?-Erik
-Sosem kérdezted!-mondtam,és Bill elkezdte simogatni a vállamat.
-Öhm..hát..-Erik
-Bocsi,de most mennünk kell..-utalok Billre-Szia
-Sziasztok.-Erik
-Bye!-Bill,majd bezártuk az ajtót

-Hehe,ez okos volt.-mondom nevetve
-Ugye?Szerintem is..-Bill is nevetett
-Mosmár örökre békén hagyj...
-Nagyon ajánlom neki.-Bill.
Ezt a szombatot,és a vasárnapot is Billel töltöttem:)
 

 

Ennyi volt a 28.rész..remélem tetszett...most pedig megyek,gyorsan írom tovább a sztoryt,mert csak 30 rész van megírva...

Nah puszi mindenkinek.

Pás:Ana^^

E-mail: b.kay@freemail.hu

msn: bills_freudinnen@hotmail.com

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr17621003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.18. 14:06:27

Hehe a lepedős ötlet jó volt..:P
Egy kis izelitő az én törimből, talán két éve hogy készült:(ez a tomos változat de van egy kicsit durvább billel is.... na igen én meg a fantáziám..)
Két hetes pihenésünk egyik napján a nappaliban beszélgetünk Tommal. Hiába próbáltam értelmes téma felé terelni, teljesen bezsongott. Folyton csak rólam beszélt, hogy milyen vagyok, hogy csinálom ezt, meg hogy lehetek ennyire jó angolból, stb. Már teljesen kikészített, de azért azt észrevettem, hogy egyre közelebb jön. Nem tudtam mit tenni, én is csak mentem a kanapén mind hátrább, mígnem véges lett a hely. Tom csak nézett, és hirtelen megcsókolt. Egész eddig azt hittem, hogy csak barátok vagyunk, bár egy kicsit mindig vonzódtam hozzá.
Azt el kell ismerni, hogy szédületes, amit a nyelvével tud művelni...
-Te meg mit művelsz? –kérdeztem félig mosolyogva, pajkosan.
-Háát... Tudod, az ösztöneim vezéreltek... És az ösztönök csak azt súgják, ami a testnek, léleknek egyaránt nagyon kellemes...
ÚJRA KEZDTE! Megint megcsókolt, kicsit rosszkor... Épp akkor lépett a szobába Barbie.
-Bocs, megzavartam valamit? –kérdezte.
Vajon az igazságot várta válaszként? Csak, mert akkor a válaszom igen volna. Nagyon is élveztem, amit Tom művelt...

tomcsajszija 2008.08.18. 14:44:13

hehe eszke ezt hol olvastad???

BlueBlack 2008.08.18. 15:31:12

Szija!Köszi..:)
Egyébként a te sztory ízelítőd is nagyon király..:D

Ancsika 13 2008.08.18. 16:17:54

Hello!:)
Nagyon jó lett az új rész!!Várom a folytatást!Tschüs..)
süti beállítások módosítása