HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.16. 12:18 BlueBlack

26.rész

Hello^^

Köszi Ancsika a komit(ismét:D)..

Örülök,hogy ilyen kitartóan olvasod a blogomat,nagyon köszi:):)

Nos..hát akkor a hálálkodás után jöhet a rész...:D

26.rész:

-Áh,ez egyre izgisebb.-helyezi kényelembe magát Bill
-Akkor gyere utánam a szobámba.-mondtam,majd felmentem,Bill pedig utánam..
(a többit már nem írom le,ha nem baj. :P) Elaludtunk..

 

De az éjjel szörnyű álmom volt.Teljesen megilyedtem,mert olyan volt,mint a valóság.
Azt álmodtam,hogy ugyan így feküdtem Bill mellett,amikor csöngettek az éjszaka közepén.
Elindultam az ajtó felé,és mikor kinyitottam két férfi állt előttem.
-Hello Kislány!-szólalt meg az egyik
-Mit akarnak?-én ilyedten
-Nyugi, nem te kellesz nekünk!-agyik
-Hanem a kis barátod!-mondta a másik és elővett egy hatalmas kést.
-Menj!-mondta az első és lefogott.A másik felment a késsel Billhez,majd hallottam fentről a csörömpölést,
aztán a férfi a véres késsel megállt a lépcső végén.
-Neeeeeeeeeeeeeeee!-kiabáltam el magam,amire Bill is felébredt
-Nyugodj meg Kicsim,csak álom volt!-Bill,és megölelt
-Bill!-öleltem szorosan magamhoz
-Igen,én vagyok!Nyugodj meg,és meséld el,mit álmodtál.-Bill
-Azt,hogy...-és elmeséltem neki
-Értem..de mostmár nyugodj meg,és próbálj meg elaludni.
-Rendben..odabújtam Billhez,aztán elaludtam.

Másnap Bill ébredt fel hamarabb,és puszilgatott,amire felébredtem.
-Jó reggelt Kicsim!-Bill
-Jó reggelt Édes.-én
-Jobban vagy már a tegnap esti álom miatt?-Bill
-Igen..már sokkal jobban,de annyira szörnyű volt..
-Igen,gondolom.Fordított esetben is nagyon rosz lenne-Bill,és magához ölelt.
-Tudom-mondom,majd szájon puszilom
Ekkor hirtelen megcsörrent Bill telefonja.
-Igen-szól bele
-......
-Mi?Basszus...teljesen kiment a fejemből..mikor indulunk?
-.......
-Értem.És meddig is tart?
-........
-Mi?Úristen..
-.........
-Oké.Akkor 6-kor.Rendben.
-.....
Szia.

-Mi lesz 6kor?-bújok oda hozzá
-Öhm..izé..-Bill
-Hmm??
-Szóval az a helyzet...tudom,mondanom kellett volna,de nekem is teljesen kiment a fejemből...
-Micsoda?-én
-Ma este 6-kor kezdődik az amerikai turnénk...
-Értem..és hány napos?-én
-Igazából..1 hónapos..
-Mi?1hónap?1hónapig távol leszel?-én
-Sajnálom...
-Semmi baj,majd kibírom valahogy..Majd megvárlak.Csak ne felejts el,ha lehet..-én
-Dehogy felejtelek!Imádlak!-mondta,és megcsókolt.
A nap további részét együtt töltöttük,aztán este elköszöntünk tőlük.

---Ugrunk egy hónapot.Tél van.(december14.)Leesett a hó.Bill az első napokban nagyon hiányzott,de már kezdem megszokni a hiányát.
Szereztem egy újjabb jó havert:Eriket.2 évvel idősebb mint én,és szinte mindig együtt lógunk..Suliban is,és suli után is.
Nagyon jó fej,de háttérbe szorult Niki,és Andreas(igaz,Andreas már nem ebbe a suliba jár)
Billel már több mint 2 hete nem beszéltem telefonon.Szinte van olyan óra,amikor teljesen elfelejtem.
Csak a csillag emlékesztet rá.---

-Anita!-szól utánam Erik
-Szijja Erik.-én
-Szia.Végeztél?-ő
-Igen,és te?-én
-Én is!Elmegyünk ma délután valahova?-Erik
-Oké.Hova?-én
-Mozi?-ő
-Nekem oké.
-Oké.Akkor 3-ra érted megyek.Szia.-Erik
-Ok.Szija.-én,és Erik elment

-Anaaaaa!-szól utánam ismét valaki
-Hmm?-fordulok meg-Á,Niki!
-Igen.Szia.-Niki
-Szia.Mi újság?-én
-Semmi új..Kaptam egy 5öst bioszból.
-Az jó...-én unottan
-Neked hanyas lett a dogád?
-2es...-mondom szintén unottan
-Mi???Az meg hogy lehet?Dehisz..egy hónappal ezelőtt te voltál az évfolyamelső.Kimagaslóan te voltál a legjobb...-Niki meglepődve
-Igen.Na és?-én
-Na és?Mi történt?Nem tanulsz?-Niki
-Nem...
-Nem?És ezt csak ilyen tök nyugodtan mondod?
-Bocs,de most mennem kell..3kor moziba megyek Erikkel.Na csá.
-De...-nem tudtam befejezni,mert elmentem.Biztosan azt akarta mondani,hogy Billék ma este jönnek haza,
ami természetesen teljesen kiment a fejemből.Sőt már egy ideje nem is szokott eszembe jutni Bill.
Hazamentem,kajáltam,és elkészültem.Háromnegyed háromra jött Erik.
A film lég hosszú volt.Kb 6ig tartott.Aztán beültünk egy pizzázóba.Olyan fél8 körül értünk haza.(hozzánk)
-Kösz,hogy hazakísértél.-én
-Nagyon szívesen-mondta,ekkor ismét elkezdett esni a hó
-Jösz hócsatázni?-kérdem mosolyogva
-Ki nem hagynám-mondta mosolyogva,majd elkezdtünk hócsatázni.Pár perc múlva egy autó állt meg a házunk előtt,
de észre sem vettük.Nem úgy,mint az,aki az autóval jött.Rózsacsokorral,és bombonnal a kezében.
Csak állt,és figyelt minket.
Én még ekkor sem vettem észre,de Erik igen.
-Hello.Segíthetünk?Kit keresel?-Erik Billnek
-A barátnőmet.-mondta Bill.Ekkor meghallottam a hangját és gyorsan felültem.
-Bill?-kérdem meglepődve
-Hello idegen.-Bill szomorúan
-Bill én...-kezdtem volna bele
-Ezeket a régi Anitámnak hoztam,de...úgy látom ő meghalt.Tessék,tartsd meg!-mondta és a kezembe nyomta a csokrot és a bombont.
-De Bill..-mondtam miközben beszállt a kocsiba.Ekkor hirtelen lenyitódott az ablak üveg.
-Ja,és ezt is!-mondta,és ledobta a hóba a karkötőjét,amit én ajándékoztam neki a szülinapjára.Mindezek után elhajtott.
-Ki volt ez?-Erik
-Senki..és most kérlek menj el.-mondtam,miközben majdnem bőgtem
-Biztos ne maradjak?-Erik
-Kérlek!Kérlek,hagyj magamra!-mondtam,és kifakadt belőlem minden
-Rendben..Majd hívlak.Szia.-Erik,majd elment.
-Miután elment,lekuporogtam a hóba,és megpróbáltam megkeresni a karkötőt,ami olyan 3/4 órás keresés után meg is lett.
Akkor persze már teljesen összefagytam,mert míg kerestem bőgtem...A könnycseppek az arcomra fagytak,a ruhám pedig
csurom vizes lett.A legszívesebben a pokolra küldtem volna saját magam.
-Megjöttél?Gyere vacsorázni-anya a konyhából
-Nem vagyok éhes.-mondtam szipogva,majd felmentem a szobámba.Elmentem fürdeni,közben és utána is,csak sírtam,és sírtam...

Ennyi volt a 26.rész...remélem tetszett,ha igen,írjatok véleményt.Deh ha nem tetszett,akkor is...XD

Nah puszi:Ana

b.kay@freemail.hu

bills_freudinnen@hotmail.com

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr7618475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.08.16. 22:05:55

Hello!:)
Jó lett az új rész!Siess a kövivel!Tschüs.:)

Eszke 2008.08.17. 14:40:31

Ohh.... Egyszer egy többrészes meg nagyon hosszu törit én is irtam billékről... jajj ha visszagondolok olyan szép volt és ugy imádtam... ahogy most a te töridet is!!! főleg ez a rész.. olyan fájdalmas...
süti beállítások módosítása