HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.05. 14:25 BlueBlack

18.rész

Hi!xD

Immár a 18.részhez érkeztünk,és azt hiszem mindösszesen 1 ember olvassa a blogot.De ő kitartóan:)Köszi Ancsika;)

Úgyhogy csak a te kedvedért folytatom...

18.rész:

Aztán Andreas is odatévedt.(ez a 6.óra után volt)
-Sziasztok!!-Andreas
-Szia!!-Niki és én
-Hallottam,kicsit összekaptatok Timoval!!-Andreas
-Jah!!Kicsit…-én
-Anita még be is mosott neki egyett,hogy elkezdett vérezni az orra!!Haláli volt!!-Niki
-Ahha!!Halottam!!Jól tetted!!De úgye nem baj,hogy felhívtam a fiúkat és elmondtam nekik mindent?-Andreas
-MI????Te felhívtad Billéket??-én
-Ahha!!Gondoltam tudniuk kell..-Andreas
-Hjaj!!Remélem nem fog leszidni,hogy bunyóztam!!-én
 
-Egyébként Timo még az irodában van?-Andreas
-Ahha!!Sztem!!Mert minket hamarabb kiküldött!!-Niki
-Szerintetek kinek fog igazat adni?-Andreas
-Tiszta sor,hogy nekünk!!Láttam az egyik polcon a Tokio Hotel cd-t!!-én
-Komolyan??-Niki és Andreas egyszerre
-Ahha!!-én,ekkor Tom és Bill szalad be a suliba.-Ajjaj!!-én
-Jól vagytok???-Tom
-Nem esett semmi bajotok??-Bill
-Nem!!!-Niki és én egyszerre
-Hallom bunyóztál!!-Bill
-Öh…igen..de,azért mert téged szidott!!-én
-Azt is halottam!!De végülis megérdemelte az a seggfej!!Hamarabb kellett volna megverni!!-Bill
-Ja!!Csak tudod mi a legrosszabb?-Niki
-Mi??-Bill
-Hogy lejáratott minket az egész suli előtt!!-Niki
-Jah!!-én
-De végülis ti jobban leégettétek őt nem??-Tom,közben sétálunk ki az autóhoz.
-Miért??-Niki és én egyszerre
-Hát mert,azt mondjátok Anita olyan bemosott neki,hogy vérzett az orra..-Tom
-És??-én
-És??Nem ciki,hogy egy csaj megveri??-Tom
-Igen!!De Anita nem akármilyen csaj!!Ő az én csajom!!-mondja Bill és lesmárol.Majd beszáltunk a limóba és hazamentünk…Útközben a fiúknak elmeséltünk mindent.Ők persze ezen az egészen csak röhögtek,de azért jól esett neki,hogy így kiálltunk mellettük.
Aztán a nap további részében nem történt semmi különös.Pár nap múlva az ikreknek ismét születésnaojuk lesz,a 17.!!
<<Ugrunk…Fontosabb események:szeptemberben megünnepeljük Billék 17.szülinapját.
Fergeteges buli volt:D Aztán készül az új album,a Zimmer483.Aztán 2007.márciusban elkeződött ez a turné…Ez is elég sokáig tartott… A turné utolsó állomásán vannak a fiúk.Nikivel és Andreassal úgy döntöttünk,hogy elmegyünk egy szombat este bulizni…Már a klubban vagyunk…Niki és Andreas elmentek táncolni,én pedig ültem és a telefonomat babráltam,amikor egy srác jött oda hozzám.
-Hello!!-a pasi
-Szia!!-én
-Már régóta figyellek és észrevettem,hogy szomorkodsz itt egyedül,úgyhogy úgy döntöttem idejövök.Ugye nem zavarok??-a pasi
-Nem!!-én
-Akkor jó!!Mi a neved??-a pasi(persze nagyon jól tudta a nevem,ahogy azt is,hogy Bill barátnője vagyok,azért hajtott rám)
-Anita!!És a tied?-én
-Jan!-a pasi
Aztán még beszélgettünk egy kicsit ,de nekem persze egyre gyanúsabbnak tünt ez az egész.Aztán a pasi közelebb csúszott,majd hirtelen lesmárolt…Először nem tudtam mi történik,aztán ellöktem magamtól és jól pofon gyűrtem,erre a pasi fogta magát és elszaladt…
Nem értettem semmit,de nem érdekelt…Az este ezek után hamar eltelt…Hazamentünk(már nem busszal,hanem Andreas autójával,ugyanis már 17 elmúlt és megvan a jogsija,ahogy Billéknek is)Niki és én hozzánk,Andreas,pedig hazament…
Másnap reggel,miután felkeltem:
-Úgy unom már ezt a szint!!-én miközben fésülködök.
-Milyen szint?-Niki,közbe fogat mosottxD
-Ezt!A szőkésbarnát.Nem lenne jobb szőkén??-én
-Szőkén??Bill nem szereti a szőkéket.-Niki
-Jaj,mert szerinted,ha átfestetem a hajam,akkor már nem fog szertni??-én
-Hát azért nem hiszem,hogy a hajad miatt nem szeretne…-Niki
-Nah látod!!Te nem festeted át??-én
-Nem tudom…Milyenre??-Niki
-Szőke??-én
-Áh…az nem lenne nagyon feltűnő?-Niki
-De!!Épp az a lényeg!!-én
-Oké!!-Niki
-Akkor kaja után megyünk a fodrászhoz!!-én
-Oké!!-Niki,majd lementünk kajálni és elmentünk a fodrászhoz…
Először a Niki haját festették…Nagyon király lett…Aztán én következtem.Miközben festette a hajam,eszembe jutott valami…Vagyis inkább valaki.Avril.Gondoltam jól nézne ki a szőke hajam két pink és egy kék tincsel…Így is lett.Miután befestették a szőkésbarna hajam szőkére,csináltattam bele 2 pink és egy kék melírt.Nagyon állat lett.Aztán mikor kimentem Nikihez meglepődött,de tetszett neki.A nap további részében vásároltunk…Aztán este fáradtan mentünk haza.Anya meglepődött a hajunkon,de érdekes módon nagyon tetszett neki.Aztán aludtunk és vártuk a holnapot,ugyanis akkor jönnek haza a fiúk a turnéról.
Mivel még csak április vége van és hétfő,muszály volt mennünk suliba.Bár szívem szerint nem mentem volna,ugyanis Billék ma jönnek haza.Amikor Nikivel bementünk a suliba,mindenki megbámult minket és az új hajszínünket,aztán Andreas jött oda.
-Niki??Anita???-Andreas meglepődve
-Ahha!!-Niki és én egyszerre
-Ti…ti…szőkék vagytok!!-Andreas
-Ahha!!Nem tetszik?-én
-De,csak szokatlan!!Egyébként nagyon jól áll ming a kettőtöknek!!-Andreas
-Kössz!!-Mi
Aztán a suli idő elég gyorsan eltelt.Otthon ülök a házi felett,amikor csöngetnek.Mikor ajtót nyitók Billel találom magam szembe.
-Szia!!Hazaértetek?-én kedvesen
-Igen!!Haza!!-Bill dühösen
-Mi a baj?-én meglepődve
-Hogy mi a baj??Még kérdezed??-Bill szinte már kiabálva
-Igen!!Mi történt??-én
-Talán nézd meg a saját szemmeddel!!-mondja és a kezembe nyom néhány fotót.
Amikor megláttam azt hittem szívinfartust kapok.A képeket én smároltam azzal a sráccal.”-Szóval akkor ezért jött oda.Valószínűleg tudta,hogy Bill csaja vagyok!!”-gondoltam magamban.
-Ez-ez-ez-ez!!-dadogtam
-Ez te vagy!!Igaz??-Bill
-Igen!!Én vagyok,de…-nem tudtam befejezni,mert Bill sarkon fordult és becsapta maga után az ajtót.Én gyorsan felvettem a cipőt és kabátot,majd utána mentem.Valószínűleg szaldhatott,méghozzá elég gyorsan,mert mikor kiértem az utcára Billt már nem láttam.Gyorsan hozzájuk vettem az irányt.Majd mikor odaértem csöngettem.Simone nyitott ajtót.
-Szia!!-mondja Simone
-Csókolom!!Beszélnem kell Billel!!-én
-Most szaladt be a szobájába!!Menj utána!!-monjda majd kijjebb nyitja az ajtót.Leveszem a cipőm és Bill szobája felé veszem az irányt.A szobából dörömbölés hallatszik…Bekopogok…
-Bill!!Engedj be kérlek!!!-én
-Nem!!Menj el!!-kiabál bentről.
-Kérlek!!Beszéljük meg!!-én
-Ezen nincs mit beszélni!!!-Bill
-Akkor legalább csak hallgass meg!!Elmondom,aztán elmegyek!!Kérlek!!-én
-Rendben!!-mondja,majd kinyitja az ajtót.-Hallgatlak!!-mondja flegmán.
A kezén ütésnyomok volak,bizonyára azt ütögette a falba…
-Szóval,azok a képek tegnapelőtt készültek egy buliban…Egy srác odajött hozzám és beszélgettünk.Aztán közelebb csúszott és lesmárolt.Én aztán ellöketem magamtól és pofonvágtam,erre ő elszaladt!-én
-Értem!Befejezted?-Bill unottan
-Igen!!Be!!!-mondom,majd egy utolsó pillantást vetek Billre,hogy talán elkapja a karom és megbocsát vagy ilyesmi,de nem tette.Sarkon fordultam,majd kimentem a szobából,majd ki a házból.Bőgve szaladtam hazafele.Nem tudtam mit tegyek,aztán valami eszembe jutott…

 

Ha érdekel titeket,hogy mi lesz a folytatás,mit fogok csinálni,akkor írjatok :P Vagy nem rakom fel a folytatást:P

bills_freudinnen@hotmail.com

b.kay@freemail.hu

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr13601850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.08.05. 16:25:12

Hello!
Nagyon jó lett a rész ! Várom a folytatást. Tschüs.:)
süti beállítások módosítása