HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.04. 15:13 BlueBlack

17.rész

Hallo Leute:D

Képzeljétek,a héten megyek fodrászhoz..

Jee,új hajam lesz.xD Nah,mind1,nem érdekes..

Kövi rész...készüljetek fel,hosszú rész lett..xD

17.rész:

-Szia!!-köszönök miközben kinyitom az ajtót.
-Szia!!Te sírtál?-észreveszi,hogy kivan sírva a szemem.
-Nem!!-mondom és elfordítom a fejem.
-De igen!!Sírtál!!Miért?-kérdi és viszafordítja a fejem.
-Bill,szeretsz még?-kérdem és egy könnycsepp gurul ki a szememből.
-Persze,hogy szeretlek!!Ezért sírsz??-Bill
-Igen!!Ezért!!Mert ma jóformán hozzám se szóltál!!Egész úton hazafele a suliból durciztál,és ma még egy puszit se adtál!!!-én
-Bocsi!!!Csak kicsit ideges vagyok,mert holnap rengeteg ember előtt kell majd szabadkoncertet andni 40 méter magasból!!!Sajnálom!!-Bill
-Szóval,akkor szeretsz??-én
-Persze,hogy szeretlek!!!-Bill,majd megcsókol.Aztán elmentünk sétálni,utána hazament mert holnap Berlinbe utazik…

 

Másnap arra ébredek,hogy valaki csönget.Kómásan felkelek az ágyból és lebattyogok a földszinre.Amikor kinyitottam az ajtót Bill állt előttem.
-Szia!!-mondja mosolyogva.
-Hali!!Neked nem Berlinben kéne lenned véletlenül?-én álmosan.
-Még nem!!Mingyárt indulunk,csak még előtte eljöttem elköszönni!!-Bill
-Jah,értem!!-én
-Szóval akkor…-mondja,majd magához ránt és lesmárol…-Szia!-mondja a csók után
-Szia!!-én most már cseppet sem álmosan 
-Majd hívlak!És szeretlek!!-kiabálja vissza a kapuból
-Oké!!Én is szeretlek!!-kiabálom vissza,majd bezárom az ajtót….
<<Közben Nikinél>>
Nikiéknél is csak ő van otthon egyedül.Tegnap éjszaka Tommal volt,de amikor Tom hazament hajnalban Niki elfelejtette bezárni a bejárati ajtót.Úgyhogy reggel Timo bement hozzá és az alvó Nikit lesmárolta.Niki nem tudta ki az,álmában visszacsókolt.És ezt mondogatta:-Tom,visszajöttél??-Niki,majd Timo befeküdt Niki mellé és így csókolóztak.
Amikor Tom ment fel Niki szobájába és látja,hogy a barátnője és Timo az ágyban smárolnak és láthatóan Niki egyátalán nem ellenkezik.
-Niki!!-Kiabál Tom.Erre Niki kinyitja a szemét és meglátja,hogy akivel eddig smárolt az Timo,majd elsikítsa magát és lelöki magáról Timo-t.
-Tom várj!!!-Niki szalad Tom után
-Nincs mire!!Nem kell a magyarázatod!!!Mindent láttam!!-Tom
-Akkor bizonyára azt is,hogy mikor megláttam,hogy Timo az megilyedtem és elsikítottam magam!!!!!-Niki
-Öhm…igen…-Tom
-Én nem tudtam,hogy Timo az!!Azt hittem te jöttél vissza hisz még aludtam,amikor megcsókolt!!!-Niki
-Komolyan mondod??-Tom
-Nézd,Tom!!Már lassan egy éve,hogy együtt vagyunk és ez idő alatt a kapcsolatunk csak erősebb lett.Miért pont most csalnálak meg és miért pont vele,akiről te is nagyon jól tudod,hogy már tavaly óta szaklat!!!-Niki
-Ez igaz!!!!Kihívjuk a rendőrséget?-Tom
-Ne!!!-Niki
-Rendben!!Akkor majd én megverem!!-Szaladt fel Tom a szobába ,de Timonak akkor már hült helye volt.Kimászott az ablakon.
-Eltünt!!-Niki
-Igen...Istenem!!Nem akarlak itthagyni!!-Tom és megöleli Nikit.
-Nem lesz semmi baj!!Majd Anitával leszek,ő meg tud bunyózni!!!-Niki
-Jó,de…-Tom,de nem tudta befejezni,mert Niki a szája elé tette az ujját.
-Nyugi!!Nem lesz semmi baj!!Oké??-Niki
-Oké!!De nagyon vigyázz magadra és ne menj egyedül még 2 méterre sem az utcán!!Világos???-Tom
-Olyan,mintha az apám lennél…-Niki
-Nem,csak féltelek…-Tom
-Nem kell!!És most menj mert itthon maradsz és gitáros nélkül marad a Tokio Hotel!!!-Niki
-Rendben!!Szia!!-Tom
-Szia!!-majd egy utolsó forró csókot nyomtak egymás ajkára és Tom elment.
Amint a srácok elmentek,Niki azonnal felhívott,hogy menjek el…
Az egész napot együtt töltöttük,sőt még az utána való napot is…Átugorjuk ezt a nyarat is…Ismét szeptember van…Már szinte el is felejtettük,azt amikor Nikit álmában „megtámadta” Timo.Épp a 3.nap vagyunk a suliba,amikor a 3. szünetbe odajön hozzánk Timo.
-Sziasztok lányok!!-köszön
-Csá!!!-Niki
-Viszlát!!!xD-én
-Még nem készülök elmenni!!-Timo
-Kár!!-én
-Csak azért jöttem,hogy megköszönjem Niki a tegnap estét!!Nagyon jó voltál az ágyban!!-mondja Timo jó hangosan,úgy hogy elég sokan odafigyeltek.
-Tessék??Te miről beszélsz???-Niki
-Jaj,Niki!!Nem kell letagadni!!Tudom,hogy nem szereted már azt a rasztás buzit!!-Timo
-De igen!!Szeretem!!És Tomnak hívják!!-Niki
-Tudom én azt!!És azt is,hogy csak a pénzéért vagy vele,mert már egyátalán nem szereted!!-Timo szintén hangosan,hogy sokan hallják.
-Te hülye vagy!!Ez nem igaz!!!!-Niki
-Jaj,dehogynem!!Miért nem vallod be neki,hogy már nem szereted,mert már engem szeretsz??-Timo
-Ha a világon te lennél az egyetlen pasi,akkor inkább lezbikus lennék,te seggfej!!!-kiabál rá Niki.
-Oh…tényleg??Most nem kéne letagadni,hogy együtt vagyunk…-Timo.Szegény Niki már nem is tudott erre mit szólni,mert az ájulás kerülgette és majdnem elbőgte magát.Timo a fél iskola előtte lejáratta és bemocskolta Nikit.
-Nah húzz el innen te vadbarom,amíg a fejed a nyakadon van!!!Világos??-én dühösen
-Mi van cica féltékeny vagy???Felőlem járhatunk hárman is…mindig is tudtam,hogy tetszem neked!!-Timo
-Jah…persze!!Ezt melyik alsógatyódba álmodtad??A szívecskésbe??-én
-Nem!!Nem álmodtam!!Azt hiszed nem jöttem rá,hogy már egy éve belémzúgtál??-Timo
-MI???Te hülye vagy???Én Billt szeretem!!-én
-Ahha!!Neki és mindenki másnak ezt mondod!!!Közben meg csak a pénzéért vagy vele!!!Fogadjunk udorodsz tőle,hisz olyan,mintha egy lányt kéne megcsókolnod!!-Timo
-Nah ebből elég!!!!!!!-mondom és bebaszok Timonak egy jókorát,hogy elkezd vérezni az orra.Ez már csak hab volt a tortán.Néhány percel később már az igazgatóiban ültünk mind a 3-man.Persze ekkor már az egész suli tudott mindent.Ahogy Andreas is…Felhívta a fiúkat és elmondott nekik mindent…
<<nálunk>>
-Szóval…elmondaná valaki,hogy hogy történt ez az egész??-igazgató
-Hát…az úgy volt,hogy Timo csúnya dolgokat mondott…-Niki
-Miféle csúnya dolgokat??-i.ó
-Hát…-Niki
-Hmm??-i.ó
-Azt mondta,hogy Niki lefeküdt vele,de ez egyátalán nem igaz!!Ráadásul úgy mondta,mint hangosbemondó lett volna!!-én mondom ki Niki helyett
-Igaz ez Timo Schneider??-i.ó
-Hát…-Timo
-Persze,hogy igaz!!-én
-Herllich kisasszony!!-i.ó
-Elnézést!!-én
-Szóval…igaz??-i.ó
-Igen…-Timo halkan
-Rendben…akkor ez tisztázva.Jön a másik része!-i.ó
-Miféle másik rész??-Niki
-Az,hogy Herllich kisasszony miért ütötte meg Schneider urat.-i.ó
-Azért mert azt mondta,hogy már nem szeretem Billt,és hogy csak a pénzéért vagyok vele meg,hogy biztosan undorodok tőle,mert úgy néz ki,mint egy lány!!-hadartam el egy levegővétellel(jó mixD??)
-Ö-ö-ö…várjon…ki az a Bill?-i.ó
-Bill Kaulitz!Idejárt.. csak,hogy sztárok lettek,magántanuló lett a tesójával együtt!-én
-Jah!!A Kaulitz ikrek…Bill és Tom Kaulitz!!Istenem de sok baj volt velük!!Külön osztályba kellett őket tenni…-i.ó
-Ahha!!Biztosan!!-szólal meg Niki is.
-Szóval…azért ütötte meg Timo-t mert szidta Billt az ön barátját??-i.ó
-Igen!!De nem csak az enyémet,hanem a Nikiét is!!-én
-És ki a Nikolett barátja??-i.ó
-Hát Tom!!-Niki
-Jah,értem!!Hát akkor Nikolett Golden és Anita Herllich!!Önök elmehetnek!!-i.ó
-Renben!!Viszlát!!-Niki
-Viszlát…vagyis inkább ne!!-én
-Herllich kisasszony!!-szól utánam
-Tessék igazgató úr??- én nyalisan
-Ha lehet legközelebb ne üssön meg egy diákot sem!!Még akkor sem ha megérdemli,mint Schneider úr!!-i.ó
-Rendben!!Viszlát!!-én,majd kimentünk az irodából.Az órából már csak vagy 15 perc volt,úgyhogy úgy döntöttünk Nikivel,hogy már nem megyünk be…A folyósókon sétáltunk kicsengetésig…Aztán amikor kicsengettek,mindenki odajött hozzánk,amint megláttak.
-Jól bebasztál neki!!-mondogatták
Aztán Andreas is odatévedt.(ez a 6.óra után volt)
-Sziasztok!!-Andreas
-Szia!!-Niki és én
-Hallottam,kicsit összekaptatok Timoval!!-Andreas
-Jah!!Kicsit…-én
-Anita még be is mosott neki egyett,hogy elkezdett vérezni az orra!!Haláli volt!!-Niki mostmár röhögve
-Ahha!!Halottam!!Jól tetted!!De ugye nem baj,hogy felhívtam a fiúkat és elmondtam nekik mindent?-Andreas
-MI????Te felhívtad Billéket??-én
-Ahha!!Gondoltam tudniuk kell..-Andreas
-Hjaj!!Remélem nem fog leszidni,hogy bunyóztam...-én

 

Nos..ennyi volna a 17.rész..

És,hogy mit fog mondani Bill a bunyóra?A kövi részből megtudjátok:P

Nah pusz:Ana

bills_freudinnen@hotmail.com

b.kay@freemail.hu

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr87600077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.08.04. 18:24:57

Hello!:)
Nagyon jó lett az új rész!! Várom a folytatást!:) Tschüs.:)
süti beállítások módosítása