HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.29. 10:47 BlueBlack

14.rész

Haleee!

Bocs,hogy nem írtam,de nem volt időm,na de most megint rakok fel részt:)

  14.rész:

Aztán következett az ajándékosztás…Niki és én ugyanolyan nyakláncot kaptunk a fiúktól…Amire az volt ráírva,hogy SZERETLEK!Olyan édesek.Persze ők is nagyon örültek az ajándékunknak.Szóhoz sem tudtak jutniJVégülis minden jónak vége van egyszer,ahogy sajnos ennek a gyönyörű estének is.A fiúk hazamentek,Niki és én pedig aludni mentünk,ahogy anyáék is,bár ők nem bizti,hogy aludtakxD
 
 
Másnap elég korán felébredtünk Nikivel.Annyira boldogok voltunk.Persze a nyakláncot semmiért nem vennénk ki a nyakunkbólJMiután felkeltünk lementünk reggelizni.
Aztán felöltöztünk stb és leültünk tv-t nézni.Tudtuk,hogy a fiúk hamarosan itt lesznek…Így is lett.A fiúk eljöttek és az egész napot velük töltöttük.Aztán Andreast is elhívtuk.Mikor pedig sötétedett ,kimentünk és hóembert építettünk(tudom dedós,de nagyon jó érzés volt újra a srácokkal hülyülni)Kb olyan este 8 lehetett,amikor:
-Kicsim!-jön ki anya és Martin a házból.(ugyanis mi az udvarunkon voltunk)
-Tess?-én
-Martin és én elmegyünk Martin családjához!!Nem szeretnél velünk jönni?-anya
-Öhm hát oké!!-én szomin,amit anyáék észre is vettek.
-De,ha nem szeretnél nem muszály!-anya
-De nem harakszotok??-én
-Ugyan dehogy!!Hisz most jöttek haza a srácok a 2 hónapos turnéról!Nyugodtan legyél velük!-anya
-Köszi anya!!-én
-Nincs mit!!De mi akkor megyünk!Nem aludnátok itt Anitáékkal,hogy ne legyenek egyedül?-anya a srácoktól.
-De persze!!-vágta rá azonnal Bill
-Oké!!-Tom
-Felőlem is!!-Andreas
-Köszönöm!!Aztán vigyázz Anitára!!-anya Billnek
-Meglesz!!-Bill,majd anyáék beülltek az autóba,majd integetve elhajtottak…
Mi még „játszottunk” egy kicsit aztán bementünk a házba,mert már fáztunk.
Tv-t néztünk,közben beszélgettünk.
-Ki,hogy alszik?-Bill
-Hát nem úgy alszunk mint a múltkor?-Tom
-Nem!!Bill velem alszik!!-én
-Velem meg te!!-Niki Tomnak
-Oké!!!-Bill és Tom egyszerre mosolyogva
-És Andreas?-én
-Hát én egyedül alszom!!-Andreas
-Bocsi!!-én szomin
-Mit??-Andreas
-Hát,hogy egyedül alszol!Mert a múltkor Billel aludtál!!-én
-Jó,de a múlkor nem jártatok!!-Andreas
-Ez igaz!!-én
-Úgyhogy aludjatok csak nyugodtan együtt!!Én elleszek egyedül!!-Andreas
-Oké!!-én
-Akkor menjünk ágyazni!!-Bill
-Oké!!-mindenki,majd felmentünk ágyazni.
Niki Tommal,én Billel,szegény Andreas pedig egyedül lesz…
-Melyik ágyon szeretnél aludni?-én Billtől
-Öhm…nekem mindegy!!!Te melyiken szeretnél?-Bill
-Hát azon amelyiken te!!!-mondom mosolyogva és adok neki egy szájra puszit.
-Ja,vagy úgy!!!De elférünk ketten egy ágyon?-Bill
-Hát ha nem majd egymáson fekszünk!!-én még mindig mosolyogva.
-Én benne vagyok!!!-Bill ördögi vigyorral.
-Nah én megyek fürdeni!!!-mondom
-Oké!!!Én addig beágyalok!!-Bill
-Oks!!-mondom,majd adok Billnek egy szájra puszit és elindulok a fenti fürdőhöz.(mivel két fürdő van a házban)
Amikor a fürdő elé érek,valaki más is épp akkor készül bemenni a fürdőbe.
-Te is fürdeni készülsz?-én
-Aham!-Andreas
-Akkor menj!!Én megyek a lentibe!!-én és már indultam volna el.
-Azt nem hiszem!!-Andreas
-Mit?-én megfordulva.
-Azt,hogy te mész fürdeni a lenti fürdőbe.-Andreas
-Miért?-én
-Mert ott Niki fürdik!!!De fürödhetünk együtt is!!!-Andreas.
-MI???Te megőrültél?-én kikelve magamból.
-Héé!!Nem úgy gondoltam!!Valamelyikőnk tusolhat is nem??-Andreas
-Jah!!Bocsi!!Azt hittem úgy érted,hogy te és én egy kádban…-én
-Nem,dehogy!!Akkor fürdesz vagy tusolsz?-Andreas
-Ühm…tusolok!!-én
-Oks!!-Andreas,majd bementünk a fürdőbe(az alsó fürdőbe nincs zuhanyzó,ezért nem tudtam volna oda menni)Bementem a zuhanyzókabinba,elhúztam azt a függönyt,ami a fürdőt megfelezte,így a zuhanyzó és a kád közé esett.Aztán elhúztam a kabin ajtót és letusoltam…
Amikor készlettem,magamra tekertem egy törülközőt.
-Andreas!!Kész vagy?-szólok ki a kádban ülő sráchoz.
-Aha!!Pillanat!!-mondja,majd hallom ahogy kiszáll a kádból…-Jöhetsz!-mondja
-Nah én megyek!!-mondom és kilépek a fürdőből egy szál törcsibe.Majd visszamegyek a szobába Billhez…Amint belépek az ajtón,látom,hogy Bill az ágyon fekszik tök cukin és a telóját babrálja.
-Kész is vagy?-ül fel az ágyon.
-Ühüm!!Mehetsz!!Ha Andreas már kijött!-én és kiveszek egy bugyit a fiókból.
-Miért mióta van bent?-Bill
-Amióta én!-én
-Mi???Te együtt fürödtél Andreassal?-emeli meg a hangját.
-Nem!!Vagyis igen!!De nem vele egy kádba,hanem amíg ő fürdött,én tusoltam.-én
-De miért?-Bill most már normál hangnemmel.
-Mi miért?-én
-Miért vele fürödtél úgy?Miért nem velem?-Bill szomin.
-Hát mert épp ő is készült bemenni a fürdőbe!De,ha anniyra akarod,akkor veled is elmegyek fürdeni!-én
-Oké!!!Akkor gyere!Menjünk!!-Bill Megfogja a kezem és kihúz az ajtón,egészen a fürdőig és ott be az ajtón.Andreas már nem volt ott.
-Nah tusolsz vagy fürdesz?-Bill már a fürdőben
-Nekem mindegy!!Te melyiket akarsz?-én
-Hát amelyiket te!!-mondja Bill s közben huncutul mosolyog.
-Na nem!!Azt nem!!Vagy fürdesz vagy tusolsz,de nélkülem!!!Válassz!!-én
-Oké,oké!!Akkor mondjuk tusolok!!-Bill
-Oks!!!Én akkor fürdök!-én
Bill bement a zuhanyzókabinba és tusolni kezdett,én meg belefeküldtem a kádba.
Majd mikor végeztem magamra tekertem egy törülközőt és úgy vártam Billt,közen a hajamat szárítottam.Aztán Bill is kiszállt a kabinból,derekán egy szál törcsivel(hűűűhaaJ)
-Kész?-kérdem
-Aha!!Mehetünk!!-válaszolja.
-Oké!-én majd kiindult a fürdőből,vissza a szobába.
<<Közben Nikiéknél>>
Miután felmentek a szobába,hogy beágyaznak:
-Nah te melyik ágyon szeretnél aludni?Az ablak felőlin vagy az ajtó felőlin?-kérdni Niki Tomot
-Az ablak felőlin!!-válaszolja
-Ne már!!Azon én szerettem volna!!-Niki
-Hát akkor aludjunk együtt!!-Tom mosolyogva
-Ez jó ötlet!!Beágyalsz míg lemegyek fürdeni,mert a felső fürdő tuti foglalt már!-Niki
-Ühüm!!Majd utánad megyek én is!-Tom
-Rendben!-Niki majd elment fürdeni.Tom addig beágyazott,majd a telóját kezdte el babrálni.Mikor Niki visszaért ő is elment fürdeni.Majd kb fél óra múlva vissza is ment Nikihez.Mikor beért az ajtón,Niki épp az ágyban feküdt és bevolt csukva a szeme.
-Jaj,Niki ugye nem alszol?-megy oda Tom
-Nem!-Niki s kinyitja a szemét.
-Akkor jó!!-Tom és befekszik Niki mellé.
-Úgy hiányoztál!!!-bújik oda Niki Tomhoz.
-Te is nekem!-mondja,majd egy puszit nyom a homlokára.
-Csak ennyit kapok 2 hónap után?-Niki bevágva a műdurcit.
-Nem!!-mondja Tom majd rámászik NikireJHát ők elég jól elvoltak az éjszaka,ami azt illeti.
<<Közben nálunk>>
Gyorsan felöltöztünk,majd befeküdtünk a jó meleg ágyikóbaJ
Bill mellkhasára tettem a fejem,ő pedig átkarolt.Elég sokáig beszélgettünk,majd lassan elaludtunk.
Másnap Andreas kellt fel a leghamarabb,hisz ő se nem beszélgetett,se nem akciózottJ
Szal…felkelt felöltözött stb,majd mikor végzett leindult a nappaliba.Útközben Billel találkozott,aki épp wc-re indult.
-Szia!-köszön neki Andreas.
-Csá!-Bill álmosan.
-Mi van?Mit csináltatok az éjjel,hogy ilyen álmos vagy?-Andreas mosolyogva.
-Beszélgettünk!-Bill még mindig álmosan.
-Ahha,persze!!-Andreas
-Mondom!!-Bill,majd bemegy a wc-re.
A srácok után nemsokkal én is felkeltem(mondjuk Bill csak wc-re ment ki,de már nem tudott visszaaludni)Utánam pedig a két párJ
Megreggeliztünk vagy inkább ebédltünk,mert mikor Nikiék felkeltem már fél1 is elmúlt.
Aztán a fiúk hazamentek,mi pedig megint egyedül maradtunk Nikivel…
A nap hátralelvő részét ketten töltöttük.Aztán este anyaék is hazajöttek.Az este hamar eltelt.Aztán aludni mentünk.Valamiért nem tudtam aludni…Éreztem,hogy holnap valami rosz fog történni,de nem tudtam,hogy mi.Egyszerűen nem hagyott nyugodni a gondolat.Aztán nehen én is álomba zuhantam.
Másnap nyúzottan ébredtem,hisz az éjszaka alig aludtam.Mikor lementem reggelizni már mindenki ott ült.
-Jó reggelt!!-én
-Neked is!!-Niki és anya(ugyanis Martin már reggel elment)
-Olyan rossz érzésem van!-mondom Nikinek.
-Micsoda?-Niki meglepődve.
-Nem tudom!Érzem,hogy valami rossz fog ma történni!!-én
-Jaj,ne mondj ilyeneket!!Mi rossz történne karácsony után?-anya
-Nem tudom!!De fog,az tuti!!!-én,aztán nem is beszélgettünk többet.A reggeli után felöltüztünk és Nikivel elmentünk szánkózniJÉpp Billék háza előtt megyünk el(Niki húz a szánkóval)amikor kiszól Bill az ajtón.
-Csajok várjatok már egy kicsit!-mondja majd visszacsukja az ajtót,amjd pár perc múlva kilép Bill és Tom az ajtón.
-Mi az?Valami baj van?-én ilyedten.
-Jaj!Anita!!!Hagyd már ez a „valami rossz fog történni ma” dolgot!-Niki
-Ami azt illetti tényleg rossz dolog!-Tom
-Tényleg?-Niki meglepődve
-Igen!!Szóval…az a helyzet,hogy holnap elutazunk…-Bill
-MI???Megint?-Hova?-Niki és én egyszerre ezt a három kérdést.
-A csapattal és a menedzserünkel elmegyünk két hétre pihenni.-Tom
-De higyjétek el nem a mi ötletünk volt!!-Bill
-Jó,oké!!!Két hetet még csak kibírunk nélkületek!-én
-Jaja!!Ha ezt a két hónapot kibírtuk,akkor ez a két héz semmi nem lesz….remélem.-Niki

Végee a 14.résznek:P

Véleményt:

b.kay@freemail.hu

bills_freudinnen@hotmail.com

Nah pás:Ana

1 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr21590674

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Glass Replacement Service Sydney 2018.05.01. 21:37:35

Schwinn Csepel kerékpár - Bicikli bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.07.29. 19:03:18

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!Várom a folyttást.:)Auf wiedersehen!:)
süti beállítások módosítása