HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.25. 21:31 BlueBlack

13.rész

Jóestét:)xD

Igen-igen,már 21:25 van..De hát egéz délután a pasimnál voltam,szal bocs,hogy csak most rakok fel részt..

Na,de az nagyon nagy volt..XD Kicsit odaégettük a kirántotthúst..xD De azé finom volt..hehe.. ×) Aztán meg jól eláztunk..  -.-

Nah de nem untatok tovább senkit,itt a várvavárt 13.rész:

Ez a kicsit több mint egy hónap nagyon gyorsan eltelt…Próbáltunk Billel annyi időt együtt tölteni,amyennyit csak lehetett(bár ez nem volt egyszerű,hisz már híresek)
 

 

Hamarosan elérkezett Október 27-e.
Ezen a napon nagyon szomorúan ébredtem.Ahogy Niki is.Ugyanis megint nálunk aludt.Az ősziszünet 2. napja volt a mai.A srácok már korán felkeltek és lázasan készülődtek a 2 hónapos turnéjukra..Nikivel még elmentünk a srácokhoz,ahogy Andreas is…Aztán könnyes búcsúzkodás után a srácok elmentek..
Otthon ülünk Nikivel és csak némán bámuljuk a tv-t.Épp Bill kedvenc műsora ment.Máskor Nikivel folyamatosan dumálunk a tv-nek,de most nem így tettünk.Egyszer csak hirtelen Niki töri meg a csendet:
-Már most hiányzik Tom!!-mondja és elkezd sírni.
-Nekem is Bill!!-mondom,megölelem és én is elkezdek sírni.Csak öleltük egymást és sírtunk.Közben valahol,tőlünk messze a srácok is nagyon szomorúak voltak.Mégha nem is mutatták ki az érzéseiket,nekik is épp úgy fájt ez az egész,mint nekünk.
Még mindig sírunk Nikivel,amikor anya hazaér.
-Anita!!Niki!!Mi történt?-jön oda hozzánk.
-Elmentek!!!-Niki és én egyszerre.
-De kik??Kik mentek el??-anya
-Hát ők!!-Én
-Kik?Jah…Billék???-anya
-Igen!!Ők!!!-én
-Jaj!!Ne sírjatok!!!Majd meglátjátok,ha visszajönnek,még sokkal jobban fogjátok őket szeretni,mint most!!-anya
-De még sokára jönnek vissza!!!-Niki szipogva.
-Meglátod!!Gyorsan eltelik majd az a két hónap!!Telefonon meg gondolom úgyis beszélgettek.-anya,amint ezt kimondta Nikivel egyszerre csörrent meg a telefonunk.Csak az övén a Durch Den Monsun,az enyémen pedig a Schrei!Amint megláttam a kijelzőn,hogy ki hív felvidultam.
-Szia!!!-szólok bele a telefontba.                           –Szia!!-Niki
-Szia!!Bocsi,ha zavarlak,de már                            -Szia!!Tudom,hogy még csak most
most hiányzol!!-Bill                                               mentünk el,de már hiányzol!-Tom
-Jaj!!Nem zavarsz!!Te is nagyon                            -Te is hiányzol nekem!!Nem tudom
hiányzol nekem!!-én                                            hogy fogom kibírni ezt a 2hónapot!
-Istenem!!Még két hónap nélküled!                 -Hjaj!-sóhajt-Még két hónap nélküled!-Tom
Én belehalok!!-Bill                                        -Jaja!!!De azt mondta Anita anyukája hogy
-Én is!!Hidd el!!De próbáld jól érezni                    hamar eltelik és ha majd visszajösztök,
magad!Persze azért ne felejts el!-én              akkor jobban fogjuk egymást szeretni!-Niki
Mosolyogva.                                   –Én már nem tudlak ennél jobban szeretni!-Tom
                                                                                   
Ezek után még elég sokat beszélgettünk a fiúkkal…Megint ugrunk(bocsi)…Átugorjuk ezt a két hónapot.A fiúk nélkül minden uncsi!!Szal a két hónap alatt folyamatosan tartottuk a kapcsolatot a fiúkkal.Bár a telefon az nem olyan mintha itt lennének,de legalább a hangjukat halottuk:)!!!A suli…az megy.Elég jól,ugyanis amióta elmentek a fiúk azót a tanulásba temetkeztem,ahogy Niki is!!Mi lettünk az osztály legjobb tanulói.Pedig eddig hármas körül lebegtünk:)A szüneteket mindig 3-masban töltöttük(Niki,Andreas és én)Bár az ikrek nélkül semmi sem volt a régi.:(Nem kellett senkire sem várni,amikor vártuk a buszt...Elég rosz volt,de lassanként megszoktuk.
Szal…December23. Péntek
Pár nap és karácsony!A fiúk pedig még turnéznakL
Suli után sétálok ki a suliból(ez logikusxD)A hó szépen hull…annyira gyönyörű,de én mégsem tudom élvezni Bill nélkül.Épp az együtt töltött szép emlékeket idézem,amikor hirtelen valaki megfogja a vállam.Amire fel is ugrok.
-Bocsi!!Nem akartalak meilyeszteni,de mikor szóltam,nem figyeltél.-Niki
-Oh Tényeg??Nem is hallottam!!-Én
-Min gondolkoztál?-Niki
-Nem gondolkoztam,hanem az elmúlt szép időket idéztem fel,amit Billel töltöttem.-én
-Jah!!Értem!!Nekem is nagyon hiányzik Tom,de szerencsére már nemsokára hazajönnek!-Niki
-Ahha!!Tudom!!Te figyi!Neked nem mondta Tom hogy mikor jönnek pontosan?-én
-Nem!Neked se Bill?-Niki
-Nem!!Csak annyit mondott,hogy nemsokára!!-én(közben sétáltunk a buszmgállóhoz)
-Nekem is Tom!!Te megvetted már az ajándékokat?-Niki
-Ühüm!!És te?-én
-Én is!!Mit vettél Billnek?-Niki
-Egy nyakláncot,amibe az van írja,hogy örökké együtt!!És te Tomnak?-én
-Egy sapit,amire az van írva,hogy T&N!!És egy csuklószorítót,amire egy verset varrattam rá,amit én írtam,tod!!-Niki
-Aha!!Tom!!Az szép vers!!És az ajándékok is!!-én mosolyogva.
-A tied is!!Biztosan nagyon fog neki örülni Bill!-Niki
-Remélem!!-mondom,majd megérkezik a busz.Aztán hazamentünk és a nap további részét együtt töltöttük…
Másnap 9 órakkor keltünk fel.Lementünk reggelizni,majd anyával elmentünk fát venni.
Ugyanis ma van Szenteste:)
Kiválasztottunk egy szép,hatalmas fát,majd hazavittük…
Míg Nikivel a fát díszítettük,addig anyu rengeteg finomságot sütött.Aztán elmentünk Nikiékhez és ott is feldíszítettük a fát…Épp végeztünk.
-Nah végre!!-sóhajt fel Niki
-Jah!!Két hatalmas fa!!-én
-Jaja!!De szépek lettek!!Nem?-Niki
-Ühüm!!-én
-Kicsim!!-szól Niki anyja
-Tess anya!-Niki
-Akkor most,hogy lesz a mai este?-Niki anyja.
-Öh..hát először itt leszünk,aztán pedig Anitáék!!-Niki
-Oké!!-Niki anyja
-Egyébként mennyi az idő?-Niki
-Fél5 múlt 7 percel!!-én mikor megnéztem a telón az időt.
-Nem kéne már készülnünk?-Niki
-Hát már kéne…-én
-Akkor gyerünk!!-Niki majd felmentünk a szobájába és megkerestük a megfelelő ruhát Nikinek.Aztán amikor megtaláltuk gyorsan elmentünk hozzánk és nekem is megkerestük.
Aztán elkészültünk…Nagyon szépek lettünk(ego:))
Aztán elmentük Nikiékhez.Ajándékozás stb..Olyan hét óra fele,pedig visszamentünk hozzánk.
Épp ülünk a nappaliban és várjuk anya pasiját,amikor csöngettek.(még nem találkoztam azzal a pasival,de ha anya csípi nem lehet rossz arc)
-Nyitom!!-mondja anya(aki szintén nagyon csinos volt)és az ajtóhoz rohant.
Nikivel beszélgettünk,hogy bárcsak itt lennének a fiúk is…Az lenne a legszebb karácsonyi ajándékunk,ha ezt az estét a fiúkkal tölthetnénk(nem úgy)…
-Szia!!-Anya
-Szia!!Bocsi,hogy késtem,de a havazás miatt dugó volt!-a pasi,Martin
-Semmi baj!!Gyere be!!-anya és beengedte.
-Anita,Niki!!Ő itt Martin!!Matin!!Ő itt Anita a lányom és a barátnője Niki!!Már meséltem nektek egymásról!-anya
-Sziasztok!!-Martin
-Hello!!-Niki
-Hali!Anya már sokat mesélt rólad!!-én mosolyogva
-Remélem csak jókat!!-Martin
-Persze!!!-én
-Egyébként rólatok is sokat mesélt!!-Martin mosolyogva.
-És??Jókat?-én és Niki egyszerre
-Igen!!Ti teljesen olyanok vagytok,mint az ikrek!!-Martin még mindig mosolyogva.
Erre Nikivel csak egymásra néztünk és elmosolyodtunk.
-Halottam,hogy szeretitek a Tokio Hotelt!!-Martin
-Igen!!És ismerjük is őket!!-Én
-Tényleg?-Martin
-Igen!-Niki
-Én is!Ugyanis a testőrségük főnöke vagyok!-Martin
-Az jó!-Niki és én
-Nah szerintem menjünk vacsorázni,mert kihül!-anya
-Rendben!-mi,odamentünk a nagyasztalhoz,ami szépen megvolt terítve.Csak azt nem értettem,hogy miért volt 6 teríték,amikor csak 4-en voltunk.De nem nagyon érdekelt.Épphogy leültünk az asztalhoz,amikor csöngettek.Anya már állt volna fel,de..
-Ülj csak nyugodtan!Majd én megnézem ki az!-én
-Rendben!Köszönöm!-anya,majd én elindultam az ajtó felé(azt hozzá kell tennem,hogy gyönyörű estélyiben voltam,ahogy Niki is)
Odaértem az ajtóhoz,majd kinyitottam.
-Szia!-mondja az előttem álló srác mosolyogva.
-Biiiiiiill!!-ugrottam a nyakába.
-Hiányoztál!!!!-Bill és megsimogatja a hátam.
-Te is nekem!!-én majd kimászok a nyakából XD
-Gyönyörű vagy!-mondja amint végignéz rajtam.
-Köszönöm!!-én mosolyogva.
-Niki is itt van?-Bill
-Igen!!Akkor jó,mert 3 perc múlva megérkezik Tom!-Bill mosolyogva.
-Oké!!Gyere ,menjünk a többiekhez!-én
-Oké!!Várj!!-Bill majd elkezd leöltözni(ne gondoljatok semmi rosszra:D)
Miután levette a kabátot,csizmát,bementünk az ebédlőbe a többiekhez.
-Csókolom,szia!-köszön Bill anyáéknak.
-Bill!!-Niki,felugrik a székről és Bill nyakába ugrik:)
-Szia!-anya és Martin.
-Tom?-Niki,amint kimondta a nevét csöngettek.
-Asszem téged keresnek!-én mosolyogva Nikinek.Ekkor Niki elkezdett szaladni az ajtóhoz.Amin kinyitotta az ajtót Tom nyakába ugrott,aztán ők is csatlakoztak hozzánk.
Megvacsoráztunk6-an.Annyira szép volt.A gyertyák gyönyörűen világítottak…
Aztán következett az ajándékosztás…Niki és én ugyanolyan nyakláncot kaptunk a fiúktól…Amire az volt ráírva,hogy SZERETLEK!Olyan édesek.Persze ők is nagyon örültek az ajándékunknak.Szóhoz sem tudtak jutni:)Végülis minden jónak vége van egyszer,ahogy sajnos ennek a gyönyörű estének is.A fiúk hazamentek,Niki és én pedig aludni mentünk,ahogy anyáék is,bár ők nem bizti,hogy aludtak xD
 
Nah,ennyi lenne a 13.rész
Pás:Ana
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr34585875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.07.26. 12:48:04

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!!!Várom a folytatást!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása