HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.24. 19:01 BlueBlack

12.rész

Hi all!:D

Újra itt vagyok...xD

Azt hittétek,hogy ma se lesz sztory?Hát én is...XD

Na,de van és ez a lényeg!:)Jó olvasást;)

12.rész

-Szia!!-én
-Szia!!-Niki
-Nah milyen volt?-én
-Micsoda?-Niki
-Jaj,ne játszd már a fejed!!Halottunk mindent Billel!!Tod nagyon egymás melett van az a két szoba!!-én mosolyogva.
-Oh…hát…izé…mi tényleg,de min röhögtetek annyira??Bill hangját teljesen át lehetett hallani..-Niki
-Rajtatok,de ne tereld a témát!!!-én
-Jó,oké!!Nagyon jó volt Tommal!!Most örülsz?-Niki
-Igen!!!-én vigyorogva.Ezek után még beszélgettünk egy kicsit,aztán Niki hazament,én pedig készültem a holnapra,mert ugye sajna suli..:(
 
 
 
A következő nap is úgy kezdődött,mint a többi.Épp a buszmegállóban állunk,persze megint 3-man,mert Billék megint az utolsó percben jönnek…Aztán ők is ideérnek..
-Sziasztok!!-Bill és Tom szomorúan
-Hello!!-én
-Császtok!-Andreas.
-Sziasztok!!-Niki
-Mi a baj?-én
-Majd délután beszélnünk kell!!-Bill
-Nekünk is!!-Tom Nikinek.
-De hát miről??Mi történt??-én
-Még semmi!!Majd csak fog!!!-Bill
-Micsoda??-Niki
-Majd délután elmondom!!!-Tom
-Nem!!Most mond el!!!-Niki
-Majd délután!!-Tom
-Nem ,most!!!-Niki
-Délután!-Tom
-Most!!-Niki
-Délután!!-Tom,így vitatkoztak,míg odaért a busz.Aztán már nem tudtak,mert a rajongók megint meglepték a fiúkat…Ahogy a suliban is…
<<Délután>>
A buszmegállóban állunk Nikivel és várjuk a buszt,amikor az ikrek szaladnak oda(megint)
-Megint menekültök?-én
-Aham!!-mondja Bill és megpuszil.
-Nah elmondod amit akartál??-Niki
-Majd délután!!-Tom
-Hogy elmondjam Tom Kaulitz dél múlt 13percel!!Szal délután van!!-Niki
-Hjaj!!Niki!!Majd ma délután átmegyek hozzátok és akkor elmondom!!-Tom
-Oké!!!-virult Niki feje.
Aztán jött a busz és felszálltunk…Mindenki hazament..
Niki otthon ül és a háziját írja,amikor csöngetnek…Gyorsan leszalad,mert tudja,hogy Tom az.
-Szia!!-nyitja ki az ajtót
-Szia!!-Tom
-Gyere be!!-Niki,majd Tom bement.
-Szóval…-kezdett bele Tom
-Várj!!!Gyere ülj le!!-Niki
-Oké!!...szóval arról van szó,hogy tudod mi sztárok lettünk..-Tom
-Igen ,tudom és??-Niki
-Hát arról van szó,hogy a sok rajongó miatt,anyuékkal úgy döntöttünk,hogy fogadnak nekünk testőröket.-Tom
-Húh!Ez tök jó!!És ezért vagy szomorú??-Niki
-Nem!!Van még más is!!-Tom
-Akkor mond!!-Niki
 -Október végén elkezdődik a turnénk és magántanulók leszünk!!!-Tom
-MI????MAGÁNTANULÓK??-Kérdi visza Niki meglepődve.
-Igen!!És sajnálom!!-Tom
-Ugyan!!Megértem!!!De ugye a turné alatt majd felhívsz?-Niki
-Persze!!-Tom,majd megcsókolták egymást
<<Közben nálunk>>
Épp a házit írom,amikor csöngetnek…Gondoltam,sőt tudtam,hogy Bill az,úgyhogy mikor kinyitottam a nyakába urgottam.
-Neked is szia!!-mondja mosolyogva.
-Jah,bocs!!Szia!!Gyere be!!-én,majd Bill bejött.
-Öhm…szóval..-Bill
-Várj!!-tettem a szájára az ujjam-Ne itt!!Gyere fel a szobába!!
-Jó,de én csak mondani akarok…-Bill
-Gyere!!-mondtam,majd felmentünk a szobámba.
-Tanulsz?-kérdi,miután bejött a szobámba.
-Aha!!Ülj le!!-én
-Ok!!-mondja majd leül.
-Nah mond!!-én,majd leültem mellé.
-Szóval…az a helyzet,hogy úgy néz ki,hogy lesznek testőreink a rajongók miatt…-Bill
-De…-Én,de nem tudtam befejezni,mert Bill a szám elé tette az ujját
-Befejezhetem?-kérdi
-Persze!Bocs!!-én
-Szóval…még azt is elszerettem volna mondani,hogy Október végén elkezdődik a turnénk,úgyhogy magántanulók leszünk.Persze nem csak a turné miatt!!-Bill
-Értem!!-én hallkan
-Nézd!!Tudom,hogy dühös vagy,de meg kell,hogy értsd!!Már nagyon régóta erre vágytunk a srácokkal!!-mondja és letérdel elém
-Bill!!Mit művelsz??-én
-Csak szeretnék kérni tőled valamit!!-Bill
-Öhmm…mond!!-én
-A turné ugye 2 hónapig fog tartani.Addig nem fogjuk látni egymást!!-Bill
-Igen!!Tudom.És mit szeretnél kérni?-én
-Ígérd meg,hogy míg távol leszek,akkor is engem fogsz szeretni és,hogy nem fogsz megcsalni!!-Bill
-Megígérem!!!De nagyon fogsz hiányozni!!-mondtam és megöleltem
-Te is!!Hidd el!!De mindig hívlak majd!!-Bill
-Remélem is!!-én,aztán Bill még maradt és segített megcsinálni a házitJ
-Végeztünk?-kérdi miután megtanultunk.
-Aham!!Köszi,hogy segítettél!!-én
-Szívesen!!-Bill
-Mennyi az idő?-én
-6 lesz!!-Bill
-Húh,már?-én
-Aham!!-Bill
Ekkor halljuk lentről:
-Kicsim!!Megjöttem!!-anyu.
-Öhm…oké!Mingyárt lemegyünk!-én
-Jösztök??Niki is itt van?-anya
-Öhm…nem,hanem Bill!!-mondtam,de már ott voltunk a lépcsőnél.
-Csókolom!!-Bill
-Szia!!Mit csináltatok?-anya kíváncsian
-Öh…csak Bill segített a háziban!!Mert nem értettem,ő meg ugye jó tanuló…-én
-Jó,oké!!-anya
-Anya átmehetek Nikiékhez?-én
-Persze!!De vacsira gyere!!-anya
-Oks!!-én,majd Billel átmentünk Nikiékhez.
-Hali!!!-nyitja ki az ajtót.
-Öhm…zavarunk?-kukucskálok be,és meglátom Tomot a kanapén.
-Nem!!Csak tv-t néztünk!Gyertek be!!-Niki,majd bementünk.Beszélgettünk,aztán kitaláltuk,hogy üvegezzünk.Áthívtuk Andreas-t is!A játék közepén:
-Niki!Felelsz vagy mersz??-Andreas,
-Öh…merek!!-Niki
-Oké!!Akkor mondjuk sztriptízelj!!(nem tom,hogy kell leírni)-Andreas
-Mi??Mindenki előtt??-Niki
-Igen!!-Andreas
-Nah nem!!-Niki
-Akkor vetkőznöd kell!!-Andreas
-Hát inkább!!-Niki
-Jó,akkor mondjuk vedd le a nadrágod!!-Andreas,ekkor Niki fogta magát és lekapta a nadrágját.
Aztán játszottunk tovább…:
-Niki!!Felelsz vagy mersz?-Bill
-Öhm…merek!!-Niki
-Oké!!-ekkor Bill elmosolyodott-mondjuk szaladj végig az utcán,így bugyiban!!-Bill
-Hülye vagy!!Nem csinálom meg!!-Niki
-Az csak nekünk lesz előnyünkre,mert vetkőznöd kell!!-Tom mosolyogva.
-Nem érdekel!!Azt akor sem csinálom meg,amit Bill mondott!!-Niki
-Hát akkor vedd le a bu…(Bill a bugyit akarta mondani,de oldalba löktem,ne élvezkedjenJ)a felsődet!!-Bill
-Oké!!-Niki,majd levette a felsőjét is.Már csak fehérneműben volt!!Tom folyamatosan bámulta.Andreas sem tett másképp.Néha-néha Billnek is megakadt Nikin a szeme,de rászóltam és abbahagytaJ Aztán befejeztük a játékot és mindenki ment haza!!Én is így tettem.Hazementem,megvacsiztam,lefürödtem és eltettem magam másnapra…
Ez a kicsit több mint egy hónap nagyon gyorsan eltelt…Próbáltunk Billel annyi időt együtt tölteni,amyennyit csak lehetett(bár ez nem volt egyszerű,hisz már híresek)

 

The End..

De nyugi,csak ennek a résznek:)

Nah bye:Ana

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr33584004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.07.25. 13:17:25

Hello !:)
Nagyon jó lett a ész !!! Várom a folytatást !:)
süti beállítások módosítása