HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.22. 09:05 BlueBlack

10.rész

Haleee!

Újra itt vagyok:PxD

Először is,köszííí a komikat Ancsika13 és Nickym:)  És...

..hát..túl sok mesélni valóm most nincs,esetleg annyi,hogy tegnap ittvoltak a haverok,és szétcsípkedtük és harapgáltuk egymást(ugye Pöttym??xD)...Aztán én beleugrottam a rózsabokorba..még most is fáj a lábam...-.- xD...

Nah nem is fecsegek többet feleslegesen.

itt a 10.rész: 

-Köszöm szépen a vacsorát!Nagyon finom volt!!-Bill
-Nagyon szívesen!!Örülök,hogy ízlet!!Remélem máskor is eljösz majd!-Anya
-Hát ha meg tetszik hívni!!-Bill
-Persze!!-Anya
-Nah de most már megyek!!Kikísérsz?-Bill
-Persze!!-én majd felálltam és az ajtóban megálltunk.
-Majd holnap találkozunk.Na szia!-Bill
-Szia!-mondom majd Bill egy rövid,de finom csókot ad a számra,majd elmegy.
Bezártam az ajtót és boldogan visszarohantam a konyhába anyuhoz.
 
 
-Igaz milyen aranyos?-kérdem boldogan.
-Igen!!Nagyon kedves!!Nem is tudtam,hogy itt lakik az utcában!!-anya
-Hát most már tudod!!-én
-Látom boldog vagy!!-Anya mosolyogva.
-Igen!!Nagyon!!!Jaj,Niki!!-én
-Menj és hívd fel!!Vagy menj át!!-Anya
-Először felhívom,aztán átmegyek.-én és felrohantam a szobámba.
Előkotorásztam a telefonomat és felhívtam Nikit.
-Szia!-szól bele a telefonba.
-Szia!!Híreim vannak!!-mondom izgatottan.
-Nah,mesélj!!-Niki
-Nem,nem!!Majd alvás előtt!!De csak ha te is mesélsz!!-én
-Oké!!De gyere már át és akkor legalább segítesz pakolni!!-Niki
-Jó!!Azonnal ott vagyok!!-mondom,majd lenyomom a telefont és leszaladok a lépcsőn.Anyu csak nézett.
 
-Mingyárt jövünk!!-mondtam és már nem is voltam a házban.
Ahogy mentem Nikiékhez,az úton Andreasba ütköztem.
-Szia!Hova-hova?-Andreas
-Szia!Megyek Nikihez,mert nálunk alszik!!És te hova mész?-én
-Megyek beugrok Billékhez!!-Andreas.
-Az jó!!Mond,hogy puszilom!!-én mosolyogva,amint meghalottam,hogy Bill.
-Mi az??Lemaradtam valamiről?-Andreas kíváncsian.
-Hát annyira nem…mert csak kb..másfél órája járunk…-mondom mosolyogva
-Jártok?Na végre!!Örülök neki!!-Andreas.
-Köszi,na de most megyek mert Niki leszedi a fejem!-én
-Oké!!Jah és átadom Billnek!!Szia!!-ő
-Köszi!!Szia!!-mondtam és bementem Nikiékhez.
 
-Szia!-köszöntem Nikinek tök Happy-n.
-Szia!!-ő is az volt.
-Nah mi történt Tommal?-kérdem.
-Majd alvás előtt.-Niki
-Oké!!-mondtam,gyorsan összepakoltuk a ruháit(a pizsiét és a holnapi ruháját).Aztán visszamentünk hozzánk,lefürödtünk(egyenkéntxD)aztán kezdődött a mesélés.Elmesélte,hogy smárolt Tommal,de azt nem tudja,hogy együtt vannak-e.Aztán én elmeséltem,hogy összejöttem Billel és hogy az anyu rajtakapott minket,aztán összeismerkedtek.És mind a ketten csípik egymást!!!!:)A mesélés után boldogan aludtunk el…
Másnap megint jókedvűen ébredtem.Lementem a konyhába anyunak csináltam kávét,magamnak pedig kakaót.Amint kész lett a kávé,anyu jött le a lépcsőn.
-Jó reggelt!-mondom boldogan.
-Neked is ,de hogy-hogy ilyen korán fent vagy?-anya(kb.fél 6 lehetett)
-Nem tom!!Tessék!!Itt a kávéd!!-adtam oda anyunak a kávéját.
-Oh…köszönöm!!-anya
-Szívesen!-én
-Niki még gondolom alszik!-ő
-Igen,de nem sokáig!!-én mosolyogva.
-Jaj,ne költsd fel!!Hagyj pihenjen,nyári szünet van!!-anya
-Jó,oké!!Talán még én is visszafekszem!!-én
-Hát azt jó teszed!!-anya
-Aham!!-én
-Egyébként…Bill szüleit ismered már?-anya
-Hát az anyukáját már igen,de sztem ő csak úgy tudja,hogy haverok vagyunk,mivel csak tegnap este óta járunk!-én
-Értem!És kedves anyukája van?-anya
-Igen!Olyan mint te!-mondom és megölelem.
-Akkor jó!-mondja mosolyogva és megsimogatja a fejem.
-Nah én asszem visszafekszem!!-én
-Oké,menj csak!!Szia!-ő
-Szia!!Jó munkát!!-én
-Köszi!!-mondta anyu,majd visszamentem aludni.Hamar vissza is aludtam.Mikor kinyitottam a szemem kb tíz óra lehetett.Ránéztem Nikire…hát ő úgy elvolt terülve az ágyon,mint egy palacsinta:)xD
Gondoltam még nem költöm fel.Felöltöztem és lementem reggelit csinálni.Miután befejeztem felmentem Nikihez és felköltöttem.Aztán megreggeliztünk.Épp a délutáni programon gondolkoztunk,amikor csöngettek.Az ajtóhot rohantam,majd kinyitottam.Az ajtóban Andreas állt.
-Áh…szia Andreas!!-én
-Szia,csak azért jöttem,hogy szóljak,hogy a srácok ma du.-tán a Camelotty Klubban fellépnek.-Andreas
-Oké!És hánykor?-én
-Öh..asszem 3-kor.-ő
-Értem.És ezt miért nem Bill jött elmondani?-én
-Mert gőzerővel próbálnak a Magdeburgi próbatermükben,de azt üzente,hogy mielőtt indulunk átjön és ,hogy puszil!-Andreas.
-Oké!!És a Schrei-t adják elő?-én
-Nem!A Schrei-on kívűl még 11 számot!-Andreas
-Igen?Az jó!!-én
-Aham!De már megyek is,akkor készüljetek!-ő
-Oké!!Szia!-én
-Szia!!-Andreas és elment.Nikivel megint szép csinosan kiöltöztünk,aztán jöttek a srácok.Elindultunk a klubba.Aztán a fiúk játszottak.Istenem,nagyon király volt:)
Mi vagyunk Nikivel az első TH fanok:)xD
Aztán mikor a fiúk eljátszották mind a 12 számot,még maradtunk egy kicsit abban a klubban.Már este 8-9 lehetett,de még mindig ott voltunk és nem is volt szándékunk hazamenni.
Mivel Gerorg már nagykorú neki adtak ki alkoholt.Ő,Andreas,Gustav,Tom és Bill is ittak belőle.A legtöbbet Georg és Tom itta.Aztán Adreas és Gustav.Bill ivott a legkevesebbet.
Épp beszélgetünk az egyik asztalnál,amikor Tom hirtelen lesmárolja Nikit.
Mi persze csak lestünkxD
-Cica,jösz táncolni?-Tom Nikitől.
-Aham!-mondja Niki,majd elmennek táncolni.
-Asszem én is megyek!!-mondja Georg
-Várj!!Én is megyek!!Bill te nem jösz??-én
-Nem!!!-vágta rá azonnal,hisz nem tud táncolni:D
Így hát elmentem Georgal táncolni.Közben Niki és Tom összemelegedtek,és táncolás közben végig smároltak.De még hogy…hűhaxD Cseppet sem zavartatták magukat.De hát végülis minek titkolják,ha szerelmesek…
-Nah,én megyek leülök!!-mondom Georgnak.
-Oké!!Menj csak!!!-mondja,majd én visszamentem Billékhez.Vagyis mentem volna.Mert kicsit messzebb megálltam.Az asztalnál a srácok közül már csak Bill volt és egy csaj.Édesen cseverésztek és mosolyogtak egymásra.Aztán a csaj közelebb csúszott Billhez,majd megcsókolta.Nem is lettem volna mérges Billre,ha csak ennyi történt volna,mert végülis a csaj csókolta meg,de Bill visszacsókolta.Nekem elég is volt ennyi.Oda rohantam hozzájuk(persze már nem csókolóztak)Billt jól képentöröltem,aztán felkaptam a kabátom és elrohantam onnan.Bill szaladt utánam,de a nagy tömegben eltüntem.Persze tudta,hogy a kirohanok a klubból,úgyhogy a kijárat felé vette az irányt,engem megelőzve.Megállt kívűl az ajtóban ,és mikor kiszaladtam elkapta a kezem.
-Várj!!-mondja.
-Nem várok én semmire!!Főleg NEM Rád!!!-mondom dühösen.
-De…kérlek…hagyj magyarázzam meg!!!-Bill
-Nincs mit ezen magyarázni!!Láttam mindent!!!-én
-Igen?-Bill meglepődve.
-Igen képzeld!!És most engedj el!!!-mondtam és a karom kiakartam rántani a kezéből,de nem sikerült,mert erősen fogta.
-Nem engedlek el!!!Az a lány csak az egyik excsajom volt!!!-Bill
-Elegem van már az excsajaidból!!!Érted??Elegem!!!-mondom és most kitört belőlem a sírás.
-Sajnálom!!Annyira sajnálom!!-mondja és magához ölel.
-Sajnálhatod is!!Miért csinálod ezt velem Bill Kaulitz??Hmm?-én
-Én…én ..én nem tudom!!!Mindig azokat az embereket bántom meg akiket a legkevésbé szeretném!!Kérlek bocsáss meg!!-Bill már majdnem sírva.
-Megígéred,hogy soha-soha többé nem csinálsz ilyet?-én
-Igen!!Esküszöm!!-Bill és a szívére teszi a kezét.
-Hát…akkor megvan bocsátva!!-mondom mosolyogva
-Köszönöm!!Imádlak!!-mondja és megcsókol.Majd visszamentünk a klubba.A csaj már nem volt ott.Most már nem hagytam egyedül Billt.Épp,hogy leülünk néhány perc múlva Niki és Tom jön oda kézenfogva.
-Hát ti?-kérdi Bill
-Hát mi??Együtt vagyunk!!-mondja Tom
-Jaja!!-Niki.
-Na ez tök jó!!De sztem már menjünk haza,mert nem szeretnék még egy exbarátnővel találkozni!!-mondom és közbe Billre nézek.
-Jó,oké!!Vettem a lapot!!-mondja Bill
-Akkor szedjük össze a többieket!!-Niki,majd elindultunk(persze párban)
Aztán megtaláltuk a többieket is.Elmentünk a buszmegállóhoz és fel a buszra.(még jó,hogy a busz majdnem haza visz így legalább nem kellett sokat sétálnunk,mert már nagyon fájt a lábam).Az ikrek hazakísértek,majd ők is hazamentek.Gyors zuhi,és már aludtunk is…
Most kivételesen nem a mi reggelünket írom le,hanem a Billékét.Billt kb. 2 órakkor keltette fel az anyukája,hogy ne aludja végig a napot,mert hát akkor éjszaka nem tud majd aludni.(vagy neki mind1?xD)
-Bill!!-kopog be a szobájába.
-Tessék??-Bill álmosan.
-Öhm…keres Andreas…-csalogatta ki az ágyból anyja
-Mond neki,hogy jöjjön vissza később…-Bill még mindig álmosan.
-De nincs egyedül.Anita is vele van!!-füllentett ismét anyukája.Ekkor Bill úgy felpattant az ágyból,mintha puskából lőtték volna ki.
-Hol van?-nyitja ki izgatottan az ajtót.
-Öhm…hát..-Simone
-Anyu,ugye nem kamuztál?-Bill
-Muszáj volt!!Máskülömben átalszod az életed!!-Simone
-Köszi szépen!!-Bill
-Légyszíves költsd fel a bátyjádat is!!-Simone
-Hát az nehéz lesz mert eléggé másnapos!!-csúszik ki Bill száján
-Tessék?-Simone.
-Öhm…akarom mondani átlagos!!-Bill menti ki tesóját.
-Jah!!Mást értettem!!-Simone és elment.
„-Mert mást is mondtam!!-mondja magába.”
-TOM!!ÉBREDJ!!-ront be bátyja szobájába.
-Mi a k…-de nem tudta befejezni mert Bill befogta a száját.
-Kuss!!Anyu majdnem megtudta,hogy berúgtál tegnap!!-Bill
-Köptél te kis töpszli?-Tom mérgesen
-Kis töpszli?Ne nevettess!!!Magasabb vagyok,mint te!!-röhögi el magát Bill
-Na és??De én vagyok az idősebb!!-Tom és elkezd öltözni.
-Oh…10 percel…-Bill
-Az a 10 perc is 10 perc!!-Tom
-Kuss!!-Bill
-Nah jó!!De mond már el,hogy tudta meg majdnem az anyu?-Tom
-Hát álmosan elszóltam magam.Mert azt mondta,hogy költselek fel.Én erre azt mondtam,hogy nehéz lesz mert másnapos!!-Bill
-Te…megöllek!!!-Tom és már rontott volna neki öccsének.
-De utána kijavítottam,hogy átlagos!!!-Bill
-Nah azért!!-Tom.Aztán mind a ketten felöltöztek,belötték a sérójukat és kajáltak,ami igazából már ebédnek sem volt mondtható.
-Tom!Eljösz a csajokhoz?-Bill
-Milyen csajokhoz?-Tom
-Hát Anitához és Nikihez!-Bill
-Jah!!Ahha!!Bocs csak még most is nehezen kapcsolok!-Tom

 

Noss..vége a 10.részek..:)

Véleményt!:D:D:P

Nah puszííí:Anaa

1 komment · 4 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr38579420

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: youclerks 2019.04.20. 00:10:55

Travolta magán "légitársasága" - Amikor Vincent igazán örül... - Fékszárny

Trackback: youclerks.com 2019.04.02. 05:00:29

Next meeting on 3th of February - English conversation club

Trackback: youclerks.com 2019.03.20. 10:41:30

Új év - Új szín(ek) - Colorcam

Trackback: los angeles seo services 2019.01.02. 17:04:17

airlines that travel inside costa rica - Sniff white oxycodone

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.07.22. 14:52:14

Hello !:)
Nagyon jó lett ez a rész is ! Amúgy kedves blogíró ! 1 jó tanács :legközelebb inkább ne ugorj fejest a rózsabokorba , hanem válassz valami kevésbé szúrós növényt (csak nehogy pont mérges szömörcét XD ). Auf wiedersehen. :)
süti beállítások módosítása