HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.15. 14:51 BlueBlack

5.rész

Haleee!

Először is,Ancsi!Köszi,hogy olvasod a sztoryt,és örülök,hogy tetszik:)

Másodszor:nagyon nagyon bocsi,hogy nem írtam,de tényleg nem volt időm!!Mentségemre szóljon,hogy szombaton hajnalban(fél3kor)keltem fel,aztán pecázni mentem a pasimmal,az öccsével és az apjával.Hát..dög unalom volt..Kint ültünk a napon délután 3ig.Aztán még a pasim nagyanyjához mentünk,onnan a pasimékhoz,aztán végre haza.

De még mindig nem volt vége,mert miután hazajöttem,lefürödtem,mentem Tiszaújvárosba a No Thanx koncertre:D Nem szeretem őket,de a barátnőm odavan értünk,és elmentem aláíratni a poszterét,ugyanis ő nem tudott eljönni,mert esküvőn volt...

Am a koncertről majdnem éjfél volt,hogy hazaértem...Na mind1..

Nem is rizsázok többet...XD

itt az 5.rész:

„-Francba!!Honnan tudhatta meg???Csak nem Nikitől??Áh,ő nem mondaná el!!De akkor meg?Más nem tudott róla csak mi ketten!!És most már Andreas is!Ráadásul azt akarja ,hogy mondjam el Billnek.Hát hülye vagyok én ,hogy elmondjam??-mérgelődtem magamba”

 

Miután Andreas kiért a szobámból a vendégszobába ment,ahol aludtak Billel.Mikor benyitott Billel találta szembe magát.
-Te nem ágyazni jöttél fel!-mondja kicsit mérgesen.
-Öhm…hát nem!Anitával beszéltem!-Andreas.
-Ahha,ja!!Beszéltél…persze!!Én meg egyszer világhírű énekes leszek mi??Na ne hülyíts!-Bill
-Komolyan mondom,hogy csak beszélgettünk!!-Andreas.
-Csak azt nem értem,hogy akkor minek hazudtad,hogy bejövök neki,és én még beleéltem magam,és te hajtasz rá!!Ezt nem gondoltam volna rólad Andreas!!-mondja Bill mégresen és hangos ajtócsapással távozik a szobából.Épp a fürdő felé indul,ami az én szobám melett van.Csakhogy én épp kiléptem a szobából,és Billbe ütköztem.
-Bocsi!-mondom mosolyogva.Erre Bill nem mond semmit,csak ugyan olyan dühösen,mint ahogy érkezett,tovább indult.Majd bement a fürdőbe.Nem tudtam elképzelni,hogy mi baja.Lementem a konyhába.Ott Tom ivott épp.
-Szia!!-mondja
-Szia!Nem tudod mi baja az öcsédnek?-én
-Nem!Miért?-Tom
-Hát mert elég dühösnek tünt!!-én
-Nem tudom,de majd kifaggatom!!-Tom és elment.Én leültem és elkezdtem inni,amikor Andreas jön le a lépcsőn.
-Mit mondtál neki?-estem neki dühösen.
-Semmit!!Miért??-Andreas.
-Az előbb belém ütközött,de szinte még csak rám sem nézett,nagyon dühös volt!-én
-Jah!Biztos azért,mert mikor visszamentem tőled,akkor bent ült a szobába és faggatózni kezdett,hogy mit akartam én tőled!-Andreas
-És elmondtam neki?-Én
-Nem,dehogy!!Csak azt hiszi rádhajtok!!!-Andreas.
-Várj!!Azt montad faggatózni?És azért volt dühös,mert azt hitte,hogy rámhajtasz?-én
-Jaja!!-Andreas.
-Féltékeny!!-mondom mosolyogva.
-Az!!Gondolom tetszel neki!!-ő(nem akarta elmondani,hogy már elmondta Billnek,hogy tetszik nekem,és hogy azért faggatózott)
-:):)!-én
-Örülsz?-Andreas mosolyogva.
-Igen!Nagyon!!!-én és Andreas nyakába ugrok.
-Khmm!!!-halljuk valaki hangját,aztán mikor megfordulok látom,hogy az a valaki nem más,mint Bill!
-Öhm!!Asszem én megyek!-Andreas és gyorsan felrohan a lépcsőn.
-Öhmm…bocsi az előbbiért!!-Bill
-Ugyan!Semmi baj!!-mondom és leülünk az asztalhoz.
-Egyébként mi van köztetek Andreassal?-Bill
Tessék?Andreassal?Ugyan az,mint veled!Haverok vagyunk!!Miért?-én
-Jah értem!És a haverok csak úgy ölelkeznek,mint ti az előbb.-Bill
-Hát,ha jó kedvük van!-én
-Jah!!-Bill az orra alatt.
-Ha most például neked is jó kedved lenne,téged is megölelnélek!-én
-Tényleg??Akkor tegyük fel,hogy jó kedvem van!-Bill
-Oké!!Tegyünk!-mondom,odamegyek Billhez és megölelem.Ölelkezés közben felemelem a fejem,Bill Megakar csókolni,de akkor:
-Bill!!Telefon!!!-Andreas.
-Hjaj!!Ki az?-kérdi majd elenged
-Öhm…Lena.-Andreas
-Mi?-kérdi Bill majd felrohan a telefonért.
 
-Persze,Lena!!Hogy is gondoltam,hogy én és Bill!-mondtam szomin,majd felindultam a szobába.
 
Bill felment,gyorsan kikapta Andreas kezéből a telefont és felvette.
-Igen?-szól bele a telefonba.
-Szia Bill!Lena vagyok!-Lena
-Igen,ezt észre vettem!! Mit akarsz?-Bill unottam
-Nézd Bill,én nagyon sajnálom!!!Nem tudom mi ütött belém tegnap.Én szeretlek!!!Kérlek adj még egy esélyt és próbáljuk meg újra.Könyörgöm.Ha elhagysz én öngyilkos leszek!!-bőg bele a telefonba.
-Mi???Ne!!Nézd!!Figyelj…mondjuk találkozzunk holnap a ….fagyizónál.-Bill
-Itt magdeburgba?-Lena
-Igen!!-Bill
-Rendben!Mikor?-Lena
-Mondjuk 2-kor!-Bill
-Oké!!Ott leszek!!Puszika!!-Lena
-Szia!-Bill és letette.
Ezek után bemen a szobába és lassan elaludt.
 
Nos...ennyi lenne..Ígérem holnap rakok fel részt:)
Jó olvasást;)
jah,véleményt:
Pusz:Ana^^
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr62569376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása