HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.25. 13:31 BlueBlack

36.rész

Hello!:)

Köszönöm szépen a komikat..:)

Itt a kövi rész:

36.rész:


-Én is!-mondtam,ekkor meg akartam csókolni,de:
-jól van gyerekek,majd máskor turbékoltok,most ideje bulizni..-Niki
-Oké!-mondtam,majd elkezdtünk bulizni
Az este hamar eltelt...

 

*Ugrunk egy hetet*
Most is péntek van.Ferbruár 9. Ma kaptuk a félévi bizonyítványt.
-Szija!-Bill suli után
-Hello!*pusz*Hát te?-én
-Eljöttem érted,baj?-Bill,miközben beülünk az autóba
-Nem,dehogy!-mondtam
-Mi az ott a kezedben?-Bill,már az autóban(még nem indultunk el)
-Áh,csak a félévim.Gyorsan el is teszem..
-Előbb muti meg!-Bill
-Ne már...-én
-Légyszi...-Bill
-Nah jó.-adtam neki oda
-Matek:ötös,biosz:ötös,fizika:ötös,német:ötös,ének:ötös,

angol:ötös,francia:kettes,tesi:ötös,töri:ötös..mi???Francia kettes?-Bill
-Mi van?Utálom a franciát..ráadásul a tanár is egy f*sz...-én
-Én sem szeretem a franciát,mégis négyes voltam belőle...-Bill
-Jó,az te vagy.Én meg én vagyok!-én
-Évvégére sűrgősen kikell javítanod ezt a kettest!
-Már miért kéne?-én
-Mert így nem vagy kitűnő!-Bill
-És ki mondta,hogy kitűnő akarok lenni?Komolyan..néha úgy érzem,mintha az apám akarnál lenni..-én,és közben elindulunk
-Jaj,ugyan..külömben is..ha az apád akarnák lenni,akkor már kinyírtam volna Martint..És nem bújnék veled ágyba!-Bill,majd elkezdünk nevetni

*Otthon*
-Nah nézzük..-Bill
-Oké..
-Szóval..először is..mi az,amit tudsz franciául?-Bill
-Je t'aime!-mondom mosolyogva
-Én is téged,de gondolom,ha azt mondogatod franciául a tanárnak,hogy szeretlek,nem fog négyest adni!
-Hát ja..
-Nah,akkor tanuljunk egy kis franciát...-Bill
-Inkább először a francia szokásokat...-ülök az ölébe
-Mire gondolsz?-Bill
-A francia csókra,és a franciázásra..
-Anita!Ezt komolyan kell venni!-Bill
-Értettem apu!-mondtam unottan,majd elkezdtünk tanulni

*Ismét ugrunk*

Épp nálunk vagyunk Billel.Billt nem olyan régen műtötték ciszta miatt...
Tavaszi szünet van,Niki pedig lengyelországban van a nagyszüleinél..
Épp reggeliztünk...
Majd én elmentem wc-re..
Épp akkor csörrent meg a telefonom,ezért Bill vette fel..
-Hallo?Anita Herrlich telefonja.-szól bele Bill(privátról hívott,ezért nem jelezte ki a számot)
-Szijja!Bill?
-Igen!Kivel beszélek?-Bill
-Nikivel!-Niki xD
-Szijja!
-Figyu,nem tudod mi van Tommal,mert akárhányszor próbálom hívni,mindig foglaltat jelez!-Niki
-Biztosan ő is téged akar hívni...-Bill
-Aha,lehet.Akkor megpróbálom mégegyszer..-Niki
-Oké..egyébként nagyon hiányzol..-Bill
-Te is nekem!És Tom,és Anita is!-Niki
-=)-Bill
-Nah most leteszem...puszillak!-Niki
-Oké..én is!Szia.-Bill
-Szija!-Niki,majd letették.

Én éppen akkor értem vissza.
-Ki hiányzik,kit szeretsz?-kérdeztem zaklatottan
-Tessék?-Bill
-Hallotam,hogy ezt mondtad!-én,már kiabálva
-De..de..de félreérted!
-Aha,persze!Takarodj!-kiabáltam rá.Megfogtam a ruháit,(mert most csak boxerban volt)és kidobáltam az ajtó elé(szegényxD).
Majd őt is kilöktem,és bezártam az ajtót.
-Anita!Félreérted!-mentegetőzött,és közben öltözött
-Tünj el!-kiabáltam ki
Egy darabig még ott állt aztán láttam az ajtón lévő lyukon,hogy elindult.Épp akkor csörrent meg a telefonom.
-Hallo?-szólok bele
-Szija Ana!
-Szia Niki!
Az előbb hívtalak.Nem mondta Bill?
-Neked mondta,hogy hiányzol?-én
-Igen!
-Ööö..izé..pár perc múlva visszahívlak.Szia.
-Oké..
Gyorsan letettem,majd villámgyorsan Bill után indultam...

 

Nah de hogy Bill megbocsájt-e,hogy így kidobáltam a ruháit,és hogy az ajtó előtt kellett felöltöznie...?

Az a kövi rézsből kiderül:P

Írjatooook!Jah,és akinek van myvipe,az nyugodtan bejelölhet.

Gulyás Anita

Áná|TH-sok jelí+msn(ezt,mert a másikat feltörték)

Nah pusz:Ana

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr95631866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.08.25. 15:38:58

Hello!:)
Jó lett az új rész!Tschüs.:)

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.25. 18:43:48

Remélem megbocsájtja!! :D :D Puszi!

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.25. 18:51:18

Vérbeli emo vagy? Mármint kinézetre értem..:$ Nem is gondoltam volna hogy ilyen kedves is tud lenni egy emo.. Talán félreismertem őket? :S Bocsika :) Nah puss

BlueBlack 2008.08.26. 10:46:23

Eszke,meg se haragudtam:)Egyébként nem igazán mondanám magam emonak...Csak a barátnőm az (ő is Eszter:D) és mostanában elégge hatással van rám..mármint öltözködésre...
És Acsika,Köszi szépen..:)Tschüss:D
süti beállítások módosítása