HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.08.21. 11:55 BlueBlack

32.rész

Halihó!!!

Van egy jó hírem...tegnap egy teljes részt begépeltem:D

Nah de,még nem biztos h kimarad az "improvizálás"..

Nah de itt a 32.rész:

-De...én szeretném,hogy elgyere...-én
-SZIA!-vágott a szavamba feszülten,kiszálltam,majd elhajtott

/-Banyek...de hülye vagyok!-mérgelődtem magamban,mikor bementem a házba/

 

-Megjöttem-mondom,amikor bemegyek a házba
*semmi*
-Anyuuuuuuuuuuuuu!
*semmi*
Bemegyek az ebédlőbe,és találok egy levelet.
"Szia Kicsim!Sürgősen bekellett mennem az irodába!11 körül otthon leszek..Ne feküdj le túl későn.
Kaja a hűtőben.Légy jó! Puszi:Anya"

-Nah,ez király...kaja a hűtőben...-mondtam unottan,és felmentem fürdeni.Miután végeztem,lementem kajálni,néztem egy kicsit a tv-t,és mikor
hallottam,hogy megérkezett anyu,gyorsan bebújtam az ágyba..xD

**Másnap reggel**(dec.21.)
-Jó reggelt!-megyek le anyuhoz a konyhába
-Neked is!*pusz*Hogy aludtál?-anya
-Köszi,jól..és te?-mondtam,és közben elkezdtem enni
-Én is!Hánykor is kezdődik a fellépés?-anya
-8...-mondom szomorúan,mert eszembe jutott a tegnap este
-Rendben.Hol is lesz?A tornateremben?-anya
-Igen...-mondtam,majd be is fejeztem a reggelim
-Mi az?Ennyi volt?-anya
-Nem vagyok éhes..-mondtam,majd felmentem elkészülni

*-Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!-szólal meg a csengőnk*
-Szija.-nyitom ki az ajtót
-Hello.Kész vagy?-Niki
-Igen...kész..-mondtam,felkaptam a táskám,és elindultunk a buszmeg.be,onnan pedig a suliba..


-Anaaaaaaaaaaaaaaa!-hallom,hogy valaki kiabál utánam,mikor megyek le a suli lepcsőn,az uccsó óra után
-Szijja!-megforultam,és Nikit pillantottam meg.
-Szia.Hova sietsz?-niki
-Nem sietek sehová..Miből gondolod,hogy sietek valahová?-én
-Nem tudom..olyan gyorsan szeded a lábad..xD-Niki
-Hehe...nah mind1..jösz haza?-én
-Persze..-mondta Niki,majd hazabuszoztunk

*otthon*
-ANYAAAAAA!NEM LÁTTAD A TÁNCCIPŐMET?-kiabálok le az emeletről
-A CSILLAGOS TORNACIPŐDET?-anya
-IGEN,AZT!-én
-SZERINTEM A CIPŐSSZEKRÉNYEDBEN VAN...
-MEGVAN!

-Kész vagy?Indulhatunk?-Anya
-Igen,kész!-mondtam,majd elindultunk


-Szija Ánáááám!-jön oda Niki,már ő is beöltözve
-Szija Niki!
-Valami baj van?
-Nem,nincs..csak....
-Csak?-Niki
-Nos..tegnap kicsit összezördültünk Billel.
-Min?-Niki meglepődve-Csak nem a tegnapi félreértés miatt?
-Nem,nem,dehogy...
-Hanem?
-Csak mert mondtam neki,hogy ma lesz egy fellépésünk,és hogy nem akarom,hogy eljöjjön..
-Mi??Te megörültél?Már miért ne jöjjön el?
-Erik miatt!Nem szeretném,ha ezen is felzaklatná magát..
-Jah,értem..de azt mondtad neki,hogy miért nem akarod?
-Nem,dehogyis!Külömben is..olyan gyorsan elhajtott..
-Értem..majd kibékültök..nah,de most gyerünk,mingyárt kezdünk..-Niki


-Hölgyeim és Uraim!Köszöntsék nagy szeretettel a Kurfürst-Joachim-Friedrich-Gymnasium Hip-Hop tánccsapatát a
TEN DAY-t..-mondta be egy tanár.Ekkor már mi beálltunk a helyünkre.Kigyultak a fények,majd elindult a zene,és
elkezdtünk táncolni.Miközben táncoltam,a nézők között kiszúrtem Billt. Ott ült anyuék mellett,és elégedetten
mosolygott:)
Miután vége lett a fellépésnek,az öltözőben azonnal odaszaladtam Nikihez..
-Itt van,itt van!-ugráltam örömömben
-Kicsoda?-Niki
-BILL!Hát mégiscsak eljött...
-És nem lesz gáz?-Niki
-Miért?-én
-Erik miatt...
-Remélem nem..
-Én is...-Niki,majd letusoltunk,és átöltöztünk

Niki kicsit később végzett,és megbeszéltük,hogy a folyosón megvárom.
Épp kiléptem az öltöző ajtaján,amikor valaki mögöttem rámköszön.
-Szia!-mondta,majd megfordultam...
 

 

Hogy ki volt az? A kövi részből kiderül:P

Írjatok bitte!!!!!!! Pusz:Ana

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr1625807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszke · http://eszke.blog.hu 2008.08.21. 12:58:37

Szia!
Van tippem ki állt mögötted.. Kettő is.. :D :D Nah pussz

BlueBlack 2008.08.21. 16:35:29

Nah és mi a tipped??:)

Ancsika 13 2008.08.21. 18:37:46

Hello!:)
Nagyon jó lett a rész!!!Tschüs.:)
süti beállítások módosítása