HTML

Bill,Tom,mi és a többiek

Ez a Blog egy TH-s KITALÁLT történet,ami főként Billről szól.

Friss topikok

  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, majd olvasom ezt a storydat is, bár én nem igazán vagyok Jonas Brothers raj... (2009.06.15. 21:22) 2.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó lett az utolsó rész, bár sajnálom, hogy ez az utolsó...:'( Remélem hamarosan kezdesz e... (2009.02.05. 18:57) 44.(utolsó)rész
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Azért remélem, hogy majd még írsz történeteket.:)Tschü... (2009.02.03. 20:06) 43.rész(utolsó előtti)
  • Ancsika16: Hello!:) Jó rész lett, várom a folytatást!:)Tschüs.:) (2009.02.01. 12:26) 42.rész
  • Ancsika16: Hello!:) Na jó, most tényleg nem tudom, hogy mi lesz a folytatás.:D Jó rész lett, várom a kövit!Ts... (2009.01.30. 19:56) Eredeti sztory 41.rész

Linkblog

2008.07.17. 09:57 BlueBlack

8.rész

Hello all!

Köszíí a komikat,örülök,hogy olvassátok a blogomat,és még jobban,hogy tetszik is:P

Na nem is untatlak tovább titeket az értelmetlen fecsegésemmel..:)

Kövi rész(8.rész):D

 

-De akkor tegnap miért nem vallottad be??-Bill
-Azért mert…nem tudom…igazából el sem akartam neked mondani,miután megláttam,hogy újra együtt vagy Lenaval!!-Én
-De miért?Ezzel még nem veszítettél el semmit,hogy elmondtad!!-Bill
-Igen,tudom!!De azért még barátok maradunk,ugye?-én
-Persze!!Tényleg nem jösztök el,ma este egy klubba?-Bill
-Oké!!Majd mondom Nikinek is!-én
-Oké!!8-ra itt leszünk!!-Bill
-Oké!!-én
-Nah akkor megyek is!!Szia!!-Bill
-Szia!!-én és Bill elment,amint bezártam az ajtót,felhívtam Nikit.
 
-Szia,Jöhetsz!!-én
-Oké!!-mondta,és gyorsan átszaladt.
 
-Gyors voltál!-mondam miután beért a házba.
-Tudom!!Na mi volt?Összejöttetek?-Niki
-Dehogy is!!Maradunk barátok,hisz neki ottvan Lena!-én
-De,hisz nem szereti!!-Niki
-Ahogy engem sem!Csak barát vagyok a számára,semmi több.-én
-Hjaj!Nem értelek titeket!!!-Niki
-Én sem!!-mondom és elkezdünk röhögni.
-Nah mit csináljunk ma este?-Niki
-Jah,tényleg!!Bill mondta,hogy menjünk velük valami klubba.-én
-ÉS mikor jönnek értünk?-Niki
-Öhm…8-kor!!!-én
-Úristen!!Már fél7!!-Niki
-Aha!!Gyere,készüljünk!!-mondta és felhúzott a szobába.
Elég sokáig készültünk.De meg is volt az eredménye.Nagyon csinin felöltöztünk.
Mind a kettőnkön mini farmerszoknya,lapostalpú cipő volt.Nikin egy Félpántos rózsaszín felső,amire pirossal az volt írva,hogy HOT!
Rajtam egy fekete,pánt nélküli felső,amin egy fehér halálfej volt.A felsőkre vettünk fel farmerkabátot,smink,aztán csöngettek.Én mentem ajtót nyitni.Amikor kinyitottam az ajtó előtt Andreas állt.
-Szia!!-köszönök neki.
Ő egy darabig csak bámul,aztán nagynehezen magához tér.
-Anita?-ő
-Igen!!!-én mosolyogva.
Aztán Niki lép mellém.
-Niki?-kérdi Andry
-Jaja!!De hol vannak Tomék?-Niki
-Jah tényleg.-én
-Öhm még otthon.De nagyon csinosak vagytok!-Andreas(hozzáteszem ki volt engedve a hajunk.)
-Köszi!!!Akkor menjünk el értük!!!-én
-Oké!!-ő
Aztán elindultunk Billékhez.Bill nyitott ajtót.
-Mi…(kezdte volna,hogy mingyárt kész vagyunk,de amikor meglátott minket elakadt a szava.)
-Mi mi?-kérdem
-Mi?Jah…mingyárt kész vagyunk!!!Gyertek be!!-Bill(hűha Bill házába J)
Aztán bementünk.Nem nagy ház,de nagyon szép.
Megálltunk az ajtó előtt,amikor a konyhából Simone jön ki.
-Áh ,gyerekek!!Sziasztok!!Anita!!Szia!!-Jön oda mosolyogva.
-Csókolom!!-mondjuk egyszerre.
-Ti is mentek a klubba?-Simone kedvesen
-Igen!Már csak Billéket várjuk!-Andreas
-Szia!Simone vagyok!-mondja Nikinek.
-Csókolom,én Niki vagyok!-Niki
-Ti ikertesók vagytok?-Simone nekem és Nikinek.
-Nem,csak barátnők!-mondjuk egyszerre,erre elnevetjük magunkat,ahogy Simone is.
-Nah mehetünk!-jön ki Bill.
-És Tom?-Niki
-Leszarom!!-Bill
-Bill!-szól rá az anyja
-Jó,bocsi!Azt mondta mingyárt jön!-Bill
-Ott lesz Gustav és Georg is?-Simone
-Igen!-Bill
-Akkor legalább lesz aki vigyáz az én kicsi fiamra!-Simone mosolyogva
-Köszi anyu!!-Bill
-Jó,csak vicceltem!!-Simone
Ekkor Tom jön ki.
-Hy!!Azta csajok,de csinik vagytok!!-Tom jön oda
-Köszi!-én
-Kösz!-Niki
-És én nem vagyok csini?-kérdi Andreas mosolyogva.
-De,te vagy a legcsinibb!-hülyéskedett Tom
Erre mindenki elkezdett röhögni.
-Nah menjünk már!!-türelmetlenkedett Bill.
-Oké,oké!-Tom
-Na szia anyu!-Bill
-Csókolom!-Niki és én,hát persze,hogy egyszerreJ
-Sziasztok,jó mulatást!!-Simone
-Köszönjük!-mi és kimentünk a házból.
Ahogy kiértünk a buszmegállóba,pár pillanat múlva jött is a busz.
Felszálltunk és egyenesen Magdeburgba mentünk.Aztán leszálltunk és bementünk a klubba.Amint beértünk Gustav és Georg odajöttek és köszöntöttek.
-Mingyárt jövök!-mondja Bill és minegy a klubból.Pár pillanat múlva vissza is tér,azonban nem egyedül.Az ő drága Lenácskájával!!
-Nah már csak ez hiányzott!!-súgom oda Andreasnak.
-Sziasztok!-mondja kényesen Lena
-Szia!Csá!Hello!!-köszöntünk neki vissza.
-Hé,nem te voltál tegnap az a lány a porcellán bolt előtt?-Lena kényesen
-De,én!!-mondom unottan.
-Lena,jösz játszani?-kérdi Bill Lenától.
-Igen,megyek!-mondja,majd odamennek a biliárd asztalhoz.Bill kezdett,aztán Lena.De mivel Lena nem tudott egyedül lökni,ezért Bill mögé állt és úgy játszottak.Hogy nem mondjam a látvány eléggé rosszul esett.Aztán hirtelen elfogyott a levegőm,elkezdtem kapkodni.
-Anita,jól vagy?-Andreas,ugyanis csak és én ültünk,a többiek messzebb játszottak.
-Nem,a gyógyszerem!!-én
-Hol van?Hol a gyógyszered?-Andreas ilyedten.
-A kabátzsebembe!-nyögdécseltem.Andreas gyorsan megkereste a kabátom és előkapta a gyógyszert!Odanyomta a kezembe,én gyorsan befújtam.
-Jobban vagy?-kérdi
-Igen!Köszi mindent!-én
-Ugyan!Nincs mit!-ő
-Menjünk ki egy kicsit!-mondom
-Oké!-mondja és kimegyünk a hátsó bejáraton.Bill és Lena bent enyelegtek,a többiek pedig csocsóztak.Mi Andreassal kint beszélgettünk.
-Nah jösz vissza?-kérdem tőle.
-Aham!-mondja,majd visszamegyünk a többiekhez.
-Menjünk játszani?-én
-Ahha!álljunk ki Billék ellen!!Jösz?-Andreas.
-Ahham!-én és elindultunk Billék felé.
-Kiálltok ellenünk?-kérdi Andreas.
-Aha!-mondja Bill
-Oké!-Andreas,aztán elkezdtünk játszani.Andreassak ugyan úgy csináltuk,mint Bill és Lena.Mögém állt,majd gyöngéden rámhajolt és így játszottunk.Billen látszott,hogy nem nagyon tetszik neki ez az egész dolog,de nem nagyon érdekelt.Sőt…
Nos hát végül is hamar eltelt ez az este.
-Én már lassan megyek haza!-én
-Egyedül?-kérdi Andreas(szinte vele voltam egész este mert hát a párocska Bill és Lena)Együtt volt,Niki meg Tomékkal)
-Hát,ha még ti maradtok,akkor igen!-én
-Én megyek veled!-Andreas.
-Oké,akkor mondjuk a többieknek,hogy mi lépünk!-én
-Oké!Srácok!-Andreas
-Hmm?-mindenki
-Mi megyünk haza!!-Andreas
-Mi is!-Tom és Niki
-Akkor én is megyek!-Vágta rá Bill egyből
-És velem mi lesz?-Lena
-Öhm…hát te is mész haza,nem?-Bill
-Nem!!!Én még maradni akarok!!-nyavajgott.
-Akkor maradj!-Bill és már veszi a kabátját.
-Billcy!!Ne hagyj itt!-Lena
-Lena mondtam már,hogy ne hívj így!-Bill
-Jaj,pedig olyan cuki!-Lena kényesen
-Nem érdekel!Akkor se hívj így!!-Bill és elindult.
-Most meg hova mész?-Lena
-Haza!Jó éjt!-mondta és otthagyta Lenát.Aztán elindult utánunk.Már mindannyian ott voltunk a buszmegállóba,kivéve Billt.Aztán ő is odaért.Épp várjuk a buszt,amikor valakinek megszólal a telefonján Nena.Bill elkezdte keresni a telóját,aztán nézte egy ideig,majd azt mondta:
-EZAZ!!-mondja hangosan,ekkor mindenki megilyed.
-Mi a kurva élet bajod van bazd meg??!!-Tom mérgessen(mert egy cseppet megilyedt)
-Nézd!-mondja és odaadja Tomnak a telefont.
-És?Ennek örülsz?Más normális ember ilyenkor szomorú.Te meg örülsz?-Tom
-Igen!-Bill
-Mi az?-kérdem álmosan,ugyanis eddig Andreas ölében ültem(amit Bill nem nézett jó szemmel)és majdnem aludtam.
-Bill kapott Lenától egy sms-t,hogy szakít vele.-Tom.Ekkor hirtelen eltünt az álmosságom és felpattantam Andreas öléből.
-Tényleg?Muti!-mondom,majd ideadja a telót.
„Bill Kaulitz!Ezennel VÉGE!Ez volt az utolsó csepp a pohárban!Soha többé nem akarlak látni!”-ahogy ezt olvastam mosolyra húzódott a szám..
 
Noss..ennyi volna:)
Pusz:Ana
Véleményt:
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ichliebebill.blog.hu/api/trackback/id/tr57572160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsika 13 2008.07.17. 19:06:16

Hello!:)
Tök jó lett a rész !!! Csak így tovább ! Várom a folytatást , és sok siekrt !:) Tschüs.:)
süti beállítások módosítása